Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Requirements:
· High Education;
· Fluent English
· Experience in aviation sphere preferably
· Ability to work as part of a team whilst working on own initiative.
· Capacity to work under pressure, to deadlines in a fast-changing environment.
· Proficiency in MS Office programs.
· High level of self-discipline .
· The office is located at the Airport, presence of the car or residing near the airport is preferable
· Work assumes functions preferable for a young man
Responsibility:
Duty officer Assistant reporting to the Manager Flight Dispatch, and will be responsible for, but not limited to, the following activities:
Assistance on preparation of flight programmes in order to meet Company requirements, including the scheduling of training flights in all aspects.
Updating and re-arranging accommodation and ground transportation for crews, as required, following any program changes.
Ensuring the provision of any information require before a flight including, in particular, current weather reports and up-to-date notams, and notifying aircrew of any potential hazard to safety.
Assistance in preparation and amendments to flight briefs. Preparing pre-flight documentation, airfield, customs and diplomatic clearances where required, applying for slots, provision of fuel, handling services and hotel accommodation.
The maintenance of the Operations Board / AIROPS to reflect the current status of the Company Flight Program, showing aircraft schedules and on-time or delay status. The co-ordination of all signals relating to flight delay / re-routes to third party service providers such as ground handlers, fuel suppliers, caterers an airport authorities.
Maintaining a Watch Log, recording all incidents, actions, communication, etc, relevant to the flight programme, and the preparation of a written, accurate Handover / Status Report for the oncoming shift.
Maintaining a close liaison with Engineering on all matters concerning the continued serviceability of the Company’s fleet with specific regard to maintaining contract commitments and schedules.
Vetting documents which are returned to the Company (Post-flight checks of documentation to ensure conformity with regulations) and drawing the attention of the Director Ground Operations to any errors therein. Filing and retaining of the following documents for the periods indicated;
i) Commanders Flight Briefs 1 year
ii) Navigation & Fuel Logs 1 year
iii) Load Sheets 1 year
iv) Commanders Discretion Reports 1 year
v) Flying & Duty Record Sheets 1 year
· Traffic supervision at the Company’s Base and out-stations with particular regard to facilities, equipment, man-power, on-time departure and load control.
· Monitoring weather conditions at base and outstations where Company aeroplanes are parked unattended.
· Ensuring that Company aeroplanes are supplied with appropriate documents in compliance with the Company Operations Manual. Performing regular audits of aero plane documentation and on-board libraries to ensure they are both complete and current.
· Execute aircraft manual amendments, including Jeppesen as required.
· Maintain general office cleanliness.
· Undertaking any other duties as allocated by the Manager Flight Dispatch
Conditions
Airport office location
Work schedule will be: as per roster (4 days of work and 4 days off);, overtimes are possible
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
eCall - крупнейший в Украине, динамично развивающийся аутсорсинговый контакт-центр, который предоставляет высококачественные услуги в сфере телекоммуникаций. В связи с масштабным расширением бизнеса компания объявляет конкурс на вакантную должность.
В данный момент компания объявляет конкурс на вакантную должность
Ассистент руководителя
Функциональные обязанности:
Организация рабочего времени руководителя
Ведение установленной документации
Отбор и проработка информации для руководителя
Ведение протокольных записей, контроль готовности отчетов о важных и значительных событиях, выступлениях на встречах, совещаниях и т.п.
Требования к кандидатам:
Образование высшее
Опыт работы от 1 года на аналогичной должности
Владение ПК на уровне уверенного пользователя
Знание английского языка (желательно)
Ответственность, исполнительность, высокие коммуникативные способности, ориентация на клиента.
Мы предлагаем:
Стабильность и социальную защищенность
Конкурентоспособную официальную заработную плату
Оформление согласно КЗоТ
Пожалуйста, присылайте свои резюме c указанием вакансии «Ассистент руководителя» в теме письма.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
В рамках расширения штата в крупной компании открывается позиция Главного специалиста Отдела протокола. Позиция предполагает работу с топ-менеджментом компании.
Обязанности:
Подготовка протоколов совещаний у генерального директора, согласование протокола;
Контроль исполнения поручений по итогам совещаний;
Подготовка, сбор материалов, необходимых для проведения совещаний.
Требования:
Высшее образование;
Опыт работы в сфере протокола в крупной структуре;
Опыт работы с топ-менеджментом компании;
Знание основ делопроизводства;
Знание делового этикета, грамотная речь;
Коммуникабельность, стрессоустойчивость, умение работать в режиме многозадачности.
Условия:
Оформление по ТК;
Заработная плата полностью белая, до 84 000 gross+ большой годовой бонус;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
25 000
руб.
Обязанности:
Ведение документооборота;
Систематизация и распределение информационных потоков; информационное взаимодействие со всеми службами и филиалами компании;
Работа с клиентами компании, разрешение конфликтных ситуаций;
Ведение документооборота;
Контроль сроков согласования и утверждения документов‚ организация приема партнеров и гостей на предприятии; Обеспечение жизнедеятельности офиса (канцтовары‚ мебель‚ техника);
Выполнение различных поручений (заказ билетов‚ бронирование и т.п.);
Организация встреч‚ поездок‚ деловых переговоров;‚
Работа с электронной базой «Документационное обеспечение - Служебная корреспонденция
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Ciklum is a Danish innovative IT outsourcing company specializing in nearshore software development in Ukraine.
Established in 2002, Ciklum employs more than 2000+ IT-specialists worldwide with more than 170+ current clients own development teams. Ciklum has pioneered a unique business model in Ukraine where employees have direct communication with the client and are equal to clients` home-based colleagues Developers directly communicate with European colleagues, directly affecting the product and business customers
Ciklum has development offices in six cities of Ukraine (Kyiv, Kharkiv, Dnipropetrovsk, Odesa, Donetsk, Vinnytsia), Belarus (Minsk) and Pakistan (Lahore and Islamabad), as well as representative offices in Denmark, Sweden, United Kingdom, Switzerland, Germany and the Netherlands.
We believe that professional and personal growth is essential, so we create an atmosphere in which a man easily achieves his potential. We support any initiative, aimed at sharing knowledge and development. We have more than 10 self-driven Practice Leaders Groups (. NET, QA, Management & Communication, Mobile Technologies, etc.). Therefore, every employee can easily find colleagues with similar interests
Currently we are looking for a Senior Personal Assistant to join our Kiev team.
Duties:
administrative support to the CEO in strategic tasks;
business development assistance;
service providers negotiations;
searching and analyzing of information;
analytical reports and presentations preparation;
A successful candidate will have:
5+ years as a senior PA role to a senior manager in a big multinational companies;
MBA is a plus;
managing experience is a plus;
fluent English is a must;
strategic thinking;
ambition, structured person;
proactive, stress resistant person;
service-minded personality with good interpersonal skills;
punctually, excellent planning and organizational skills;
multi-tasking personality.
Ciklum offers you:
variety of knowledge sharing and training opportunities
a lot of various technical seminars
unique working environment where you communicate and work directly with client
competitive salary
career and professional growth
possibility to work in a big and successful company
long-term employment with 20 working-days paid vacation and other social benefits
state of the art, cool, centrally located offices with warm atmosphere which creates really good working conditions
Join Ciklum and «Cross the Borders» together with us!
If you are interested in the position, don’t hesitate to contact us
Предполагаемый уровень месячного дохода:
до
150 000
руб.
Первому лицу компании (Президенту холдинга) требуется Персональный ассистент/личный помощник
Требования:
Женщина, 26-40 лет.
Высшее образование.
Обязательно! Свободный английский язык (устн/письм), уровень не ниже - advanced.
Обязательно! Опыт работы персональным ассистентом, личным помощником у Первых лиц (владелец крупного бизнеса, управляющий акционер, президент холдинга и т.п.) от 3-х лет.
Отличные навыки планирования и управления временем.
Прекрасные коммуникативные и организационные навыки.
Успешный опыт организации деловых и личных поездок со сложным маршрутом руководителя и его семьи ( в т.ч. бизнес-авиация, аренда частных бортов, координация маршрутов) .