Высокая организованность, коммуникабельность, пунктуальность, ответственность, исполнительность, внимание к деталям, оперативность, стрессоустойчивость, умение работать в режиме многозадачности, желание и умение легко обучаться всему новому
Готовность к ненормированному рабочему дню.
Безупречная деловая репутация, наличие рекомендаций с предыдущих мест работы.
Мы предлагаем:
Стабильную работу в крупном банке.
Место работы: БЦ «Парус», в шаговой доступности от станции метро Кловская.
Оформление трудовых отношений согласно КЗоТ Украины.
Социальные гарантии согласно законодательству Украины.
Официальная заработная плата.
Дружный коллектив, комфортные условия труда.
Если Вы заинтересованы в этой вакансии и у Вас есть необходимый опыт, присылайте развёрнутое резюме с фото
коммуникабельность, пунктуальность, активная жизненная позиция, стрессоустойчивость, ответственность, высокий уровень исполнительской дисциплины, тактичность.
Обязанности:
прием посетителей;
подготовка офисных помещений для проведения переговоров и встреч;
приготовление и подача напитков для руководителей и гостей компании
Мы предлагаем:
Место работы: БЦ «Парус», в шаговой доступности от станции метро Кловская.
Стабильную работу в банке. Оформление трудовых отношений согласно КЗоТ Украины. Социальные гарантии согласно законодательству Украины. Официальная заработная плата. Оплачиваемый отпуск (24 календарных дня). Дружный коллектив, комфортные условия труда.
Присылайте резюме с фото , с указанием названия вакансии в поле «тема» (Хостесс, администратор офиса).
ОБЯЗАТЕЛЬНО ПРИКРЕПИТЕ 2ФОТО – ЛИЦО КРУПНЫМ ПЛАНОМ И В ПОЛНЫЙ РОСТ!
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
PJSC «CITY COMMERCE BANK» seeks for Personal Assistant.
The perfect candidate for this position is an energetic person with fluent English and strong communication skills, highly service-oriented, cheerful and self-motivated manager that really enjoys welcoming guests, has enough organizational skills to coordinate life of the office and keep the schedule. Experience in service field is a huge plus. Requirements:
University Degree (preferably in the field of economics)
1 year+ of respective working experience
Fluent English, Ukrainian and Russian languages, both written and oral
Computer literacy, knowledge of Microsoft Office package
Personal characteristics:
Organized, diligent and flexible
Ability to handle multiple tasks, meet deadlines
Excellent communication, coordination and negotiation skills
Ability to work under pressure, stress resistant, responsible and able to find solutions in difficult situations.
High level of accuracy in completing tasks and attention to details
Lively mind and great sense of humor Main responsibilities:
Daily assistance and full administrative support to the Top Manager's operations
Schedule coordination
Meeting and greeting visitors at all levels
Organization of meetings and negotiations
Maintaining document workflow
Searching required information
Organizational matters (drivers, currier and mailing services)
Handling visa-related issues, booking of tickets/transportation/hotels for business trips
We offer:
Competitive salary and attractive social package
Challenging work in a dynamic team
Ability to work and develop professionally
Comfortable office in the downtown (Klovska metro station)
If you are interested in obtaining the position of the Personal Assistant, please, send your CV (in English and Russian) with photostating the position you are applying for.