Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
45 000
до
50 000
руб.
Обязанности:
Организационно - административное обеспечение деятельности Руководителя:
ведение календаря,
организация встреч и совещаний,
обеспечение документальной и информационной поддержки деятельности руководителя.
Знание делопроизводства:
ведение внутренней и внешней переписки,
ведение протоколов совещаний и встреч, внесение резолюций на документы согласно решения руководителя, постановка задач, установка сроков исполнения, контроль исполнения поручений руководителя.
Фильтрация посетителей к руководителю.
Организационная поддержка командировок Руководителя как по РФ, так и за пределами РФ.
Знание делового этикета и применение его в работе.
Уверенный пользователь ПК и оргтехники.
Взаимодействия с другими структурными подразделениями и персональными помощниками других руководителей.
Личные поручения.
Требования:
Женщина, 23-30 лет
Образование высшее (юридическое или экономическое)
Опыт работы помощником первого лица
Знание делопроизводства, делового этикета
Обязательно: уверенный пользователь MSOffice (отличное знание Word, Power Pоint (умение создавать презентации), Excel (желателен опыт работы с электронной системой документооборота)
Опыт работы с большими объемами информации.
Грамотность, аккуратность, доброжелательность, неконфликтность, четкость выполнения поручений
Умение выполнять несколько задач одновременно, аналитический склад ума, высокая скорость печати
Презентабельная внешность
Жесткая фильтрация посетителей к руководителю.
Организационная поддержка командировок по РФ и за её пределами.
Условия:
Ненормированный рабочий день (с 8.30 до 18.30-19.00)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
International construction concern SRV announces a vacancy of a Secretary (Office Manager assistant) in Saint-Petersburg. SRV is an innovative construction company that provides end-to-end solutions and assumes customer-focused responsibility for the development, construction and commercialisation of projects.
Requirements:
incomplete higher/higher education;
1-2 years of relevant and practical experience on position of secretary/office assistant;
intermediate level of English (spoken and written);
excellent PC skills: MS Office package (Word, Excel, PPt) etc;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Our client, one of the world’s leading manufacturers of packaging machinery, is looking for an Administrative Assistant for their office in Saint-Petersburg Responsibilities:
1. Office support:
Support General Director in communication e.g. with contractors, authorities, airlines, parent company etc.
Translation service of all sorts of documents Russian / English
Create documents and fill in the ledgers for Russian authorities:
- Power of attorneys - Act of acceptances - Go to Notary to notarize copies of passports / documents
Order, store and manage office supply
Telephone service as well as control over telephone expenses
Document creating, filing, storing
Fill in data for internal reports
Organize courier service deliveries.
Organize internal mail service
Make copies, scan documents, create special documents for customers
2. Service Technicians:
Generate all necessary Travel itineraries and documents for business trips
Ask for S-orders from parent company and forward them to the service technicians
Coordinate exact dates of travels with parent company
Books flights & hotels
Communicate with customers regarding:
- Arrival time
- Pickup and local commuting
- Hotel booking and reservation confirmations
Process Application forms and documents for necessary visas
Obtain all necessary documents from the service technicians on time in order to prepare invoicing to parent company
File the documents
Prepare invoices for Service Technicians to parent company
3. Other supports:
Communicate with legal consulting company regarding foreign employees visa issues
Make appointments with bank, notaries etc.
Confirm meeting dates with customers
Organize accommodation and transport etc. of our guests from Verden.
Coordinate information flow to customers between Focke Rep Moscow and Focke Service St.-Pt regarding Field Service technicians
Requirements:
Prerequisites:
Fluent in English (in word and writing)
Translation skills: Russian to English and vice versa (translation diploma required)
Experiences to manage office
Experienced PC user Windows Word, Excel, Power Point
Work experience in an international company
Developed communicative skills
Quick learner and flexible
Willing to learn and to acquaint her-/himself into new spheres
Punctuality, accuracy
Nice to have:
SAP (B-One) experiences is appreciated
1-C working experiences is appreciated
Conditions:
Office near "Elektrosila" metro station, Tsvetochnaya st.
Lunch compensation
X-mas gratification (depending on performance)
Voluntary medical insurance after probation period