Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Офис-менеджер



Офис-менеджер
2013-09-07 14:26

Вакансия компании: Группа компаний Результат, ООО
Создана: 07.09.2013
Регион: Улан-Удэ
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   15 000   до   20 000  руб.

Обязанности:

  • Прием телефонных звонков;
  • Консультирование клиентов;
  • Расчет стоимости заказов;
  • Формирование заказ-нарядов в программе 1С;
  • Согласование сроков доставки;
  • Запуск заказов в производство;
  • Отслеживание сроков исполнения;
  • Организация приема посетителей;
  • Отправка и прием входящей корреспонденции;
  • Делопроизводство, регистрация документов, набор текстовых документов, ведение табелей;
  • Обеспечение жизнедеятельности офиса.

Требования:

  • Образование: высшее;
  • Коммуникабельность, умение слышать собеседника, умение вести переговоры и общаться с заказчиком;
  • Знание форматов печатной и наружной рекламы;
  • Знание особенностей рынка печатной и наружной рекламы г.Улан-Удэ;
  • Умение работать с сервисами Google Apps;
  • Опытный пользователь ПК, MS Office 2010, 2013;
  • Опытный пользователь 1С:Управление торговлей;
  • Уверенное владение приемами работы с офисной печатной и копировально-множительной техникой;
  • Желателен опыт работы на аналогичной должности.

Условия:

  • Работа в комфортабельном офисе в центре города;
  • Пятидневная рабочая неделя;
  • Полная занятость, полный 8-часовой день (с 9 до 18 с перерывами);
  • Молодой, творческий и дружный коллектив;
  • Своевременная выплата заработной платы.


Офис-менеджер/администратор офиса
2013-09-07 14:28
Вакансия компании: Эдисофт
Создана: 07.09.2013
Регион: Смоленск
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   15 000   до   25 000  руб.

Международная компания EDISOFT, один из крупнейших в России EDI-провайдеров, открывает конкурс на вакансию: Офис-менеджера/Администратор офиса


Обязанности: 

  • Встреча гостей
  • Распределение и регистрация корреспонденции
  • Обеспечение офиса (заказ техники, канцелярии, прочие товары)
  • Поиск персонала, частичное ведение КДП

Требования:

  • Опыт работы от 1 года офис-менеджером/секретарем/администратором
  • Знание основ КДП (прием, перевод, увольнение)
  • Опыт работы по подбору персонала

Условия:

  • График работы 5/2 с 9.00-17.30 или с 9.30-18.00
  • Комфортабельный офис в центре города, Пригородная ул.
  • Официальное оформление по ТК РФ
  • Заработная плата обсуждается, исходя из вашего опыта

Каждый сотрудник Эдисофт знает, что он - часть большой дружной команды, пусть и для Вас работа станет любимой! Присоединяйтесь!



Personal Assistant to General Director
2013-09-07 15:09
Вакансия компании: Page Personnel
Создана: 07.09.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

About the company:
International telecommunication company

Job description:
Our client is looking for a candidate, who will be responsible for the following:
- Administrative support to General Director;
- Schedule planning;
- Organisation of meetings;
- Travel and visa support;
- Document flow coordinations;
- Private tasks managment;
- Providing translations;

Who we are looking for
- Experience as a personal assistant to Top mnanager in the company for at least 2 years;
- Fluent English is a must;
- Stress resistant, active, self-confident, easy-learning person;

Vacancy code: PAAB11076



Personal Assistant to General Director
2013-09-07 15:09
Вакансия компании: Page Personnel
Создана: 07.09.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

About the company:
International company
 

Job description:

  • Our client is looking for a candidate who will be responsible for the following:
  •  Managing Director's schedule;
  •  Meetings organisation and record-keeping;
  •  Reports and presentations preparation;
  •  Travel support;
  •  Dealing with private tasks;
  • Managing translations (English and Italian languages);
  •  Handling questions by request;
     

Who we are looking for:

  •  Exeprience on the similar position from 3 years;
  •  English Fluent;
  •  Italian Fluent;
  •  Organised, responsible, reliable personality;
  •  Easy-going and communicative personality.
     

Vacancy code: PAEK10648
 



Personal Assistant
2013-09-07 16:01
Вакансия компании: Группа Сумма
Создана: 07.09.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   80 000  EUR

Responsibilities:

Providing full arrange administrative support to Top Executive, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:

·         Consistently offers professional, engaging and friendly service

·         Assisting Top Executive in problem-solving regarding his personal infrastructure;

·         Incoming calls/incoming and outgoing emails screening;

·         Maintaining document workflow (reports/ presentations/ research/ translations);

·         Organization of business trips, meetings and negotiations;

·         Travelling support (including private jet flights), coordinating drivers, etc.


Requirements:

·         Higher education

·         Must have at least 3 years secretarial/administration experience 

·         Previous experience as a Personal Assistant to Top Executives

·         Highly organised and efficient with a project orientated approach to managing Manager's time, together with the ability to produce high quality work with particular attention to detail


Personal qualities:

·         Strong communication, presentation skills

·         Initiative, attentive, organized and flexible

·         Ability to work under pressure and handle multiple tasks

·         Ability to work under very tight deadlines

·         Fluent English (both oral and written) /Russian

·         MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet Explorer



Sales Team Coordinator
2013-09-07 16:15
Вакансия компании: Alliance Distribution Company
Создана: 07.09.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Alliance Distribution Company, a distributor of Spanish and Euronean dairy products on the Russian and CIS market is looking for a entry level specialist to join a dynamic team in the role of Sales team Coordinator.

The role requires a committed individual with strong motivation, who can multi-task and work well under pressure in a demanding environment. The candidate must also maintain professionalism and be able to deal sensitively with work of a confidential nature.


Role description


·        part-time, flexible hours, abitiluy to maintain online status for the most part of business days

·        Dynamic learning environment with career growth prospects

·        Location metro Park Kultury


The role requires


·        Universty degree in linguistics / business / communication or final years' student

·        Fluent English and/or Spanish

·       Ability to show initiative and demonstrate positive attitude

·       Excellent communication skills, both oral and written

·       Delivery focussed, able to prioritise

·       Ability to learn and absorb the information at a high pace

·       Good knowledge of Word, Excel and Powerpoint


Scope of duties


Coordination

·        Diary management – co-ordinating, gate keeping, arranging of meetings, ensuring that the schedule is adhered to conflicting priorities and multiple demands on time

·        Preparing materials for meetings with any additional material printed in advance

·        Arrange meetings, both internal and external (including conference calls and video conferences), taking account of complex diaries, manage telephones

·        Draft / prepare correspondence (email, letters)

·        Liase with team members, build and nurture relationships with internal and external partners

·        Other ad-hoc tasks


Paperwork

·        Draft / prepare commercial documentation (offers, pricelists, catalogues)

·        Translate and localize markeing materials when needed, draft localized version of documents

·        Assist with preparation of paperwork for  various projects (managing publishing and printing orders, POS materials, ensuring managers are prepared for meetings with extra documents)

·        Collect and archive reports, letters, contracts and bills


Analytics

·        Review press and market reports on the company and competitor products,

·        Maintain filling and staitionery at the required levels

·        Provide supplies of office services



Персональный ассистент руководителя
2013-09-07 16:37
Вакансия компании: Санкт-Петербургский государственный университет, Высшая школа менеджмента
Создана: 07.09.2013
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   35 000   до   40 000  руб.

Обязанности:

  • организует документационное обеспечение образовательного процесса на русском и английском языках,

  • осуществляет текущий прием студентов, поддержку баз данных, подготовку статических отчетов,

  •  отвечает за оформление договоров гражданско-правового характера по оказанию преподавательских услуг и платежных документов,

  • осуществляет ведение деловой переписки на русском и английском языках, взаимодействие с профессорско-преподавательским составом на русском и английском языках

  • осуществляет планирование рабочего дня руководителя,
  • принимает поступающую на рассмотрение корреспонденцию,
  • передает ее в соответствии с принятым решением,
  • следит за своевременным рассмотрением поступающих документов,
  • ведет делопроизводство и регистрацию документов,

Требования:

  • английский язык – свободно, 
  • опыт ведения делопроизводства,
  • уверенный пользователь ПК,
  • опыт работы на аналогичной позиции.

Условия:

  • оформление в соответствии  с ТК РФ, 
  • конкурентоспособная заработная плата,
  • возможность повышения квалификации в сфере своей профессиональной компетенции. 

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное