Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
50 000
до
150 000
руб.
Обязанности: планирование рабочего дня владельца компании,
встреча гостей, ведение деловой переписки, работа во всех административных компьютерных программах, выполнение персональных задач и поручений руководителя.
Требования:Инвестиционная компания, ищет на должность секретарь-референт или помощник руководителя,
носить деловой костюм обязательны. Условия:Рост не выше 175 см, грудь не больше 4-го размера, то что стройное должно быть стройным, то что круглое должно быть круглым. ГЛАЗА НЕ КАРИЕ,
-ведение деловой документации и переписки (прием и регистрация входящих, внутренних и исходящих документов);
-отслеживание сроков исполнения документов (постановка/ снятие документов и поручений руководства на контроль, контроль исполнительской дисциплины работников Департамента);
-обобщение и анализ результатов исполнения документов, подготовка предложений по совершенствованию процесса делопроизводства в Департаменте/ Банке;
-ознакомление и контроль за процессом ознакомления сотрудниками Департамента с организационно-распорядительными и нормативными документами Банка;
-ведение административных и хозяйственных дел: ведение номенклатуры дел Департамента, сдача в архив Банка законченных делопроизводством документов Департамента, ведение табеля учета рабочего времени работников Департамента; осуществление заказа, учета и составление отчетов об использовании фирменных бланков Банка для работников Департамента; подготовка смет и заявок в службы Банка; заказ и получение канцелярских принадлежностей для сотрудников Департамента и т.п.;
-прием и переадресация телефонных звонков;
-обобщение предложений сотрудников Департамента в ходе согласования нормативных документов;
- организация процесса визирования документов, писем внутри Банка;
- подготовка и формирование комплекта документов для вынесения вопросов на уполномоченные органы Банка;
-подготовка писем партнерам по общим вопросам, рассылка писем, приглашений, поздравлений;
-организация совещаний, встреч и переговоров, инициируемых Департаментом;
-протоколирование совещаний с участием сотрудников Департамента.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Executive assistant
Air Liquide is the world leader in gases for industry, health and the environment, and is present in 80 countries with 46,200 employees. Oxygen, nitrogen, hydrogen and rare gases have been at the core of Air Liquide’s activities since its creation in 1902. Using these molecules, Air Liquide continuously reinvents its business, anticipating the needs of current and future markets. The Group innovates to enable progress, to achieve dynamic growth and a consistent performance.
Main responsibilities:
· GM assistant
Organization of GM’s daily planning and travels
meetings organization
expenses report
· Incoming/outgoing mails and fax management
· Usual administrative procedures
· Management of incoming calls
· Management of visitors
· Management of special events
· Management of the following procurement categories
Office supplies and furniture
Telephony, fixed and mobile
Business gifts
Advertisement materials and new year cards
· Support to expats for administrative tasks
· Travel and hotels reservations, coordination of travels/hotels program with HO
Main requirements:
· University degree
· Work experience in administrative area is a plus OR Experience of interpreting for director-foreigner
· Advanced PC user, including Office suite
· Fluent English , orthographic Ukrainian, Russian
· Knowledge of French is a plus
· Excellent knowledge of all office equipment
· Responsible and proactive person
Company offers:
The company offers to the successful candidate a possibility of completing experience in international company and developing his career path in a context of growing activity and organization.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
45 000
руб.
Major requirements:
Higher education;
1+ years of relevant experience (within international firm is a plus)
Fluent French/English.
Experience in office maintenance
Advanced PC user (MS Office)
Excellent communication skills (oral/written)
Attractive appearence
Knowledge of dress code and business etiquette
Ability to multitask and willingness to learn quickly
Main responsibilities:
Full assistance to General Manager and top management
Welcoming Company visitors
Reception, distribution, transferring and processing of phone calls
Creating of procedures regarding work in the office, proper communication to employees about internal processes and procedures, control department activities are made in compliance with internal procedures;
Support of documentation flow, maintaining and exchanging customer and partner’s documentation.
Preparation of admin documentation (preparation of inquiries, letters, orders and so on), work with office equipment
Active coordination of all information streams of the company
Administrative work and execution of management instructions
Organization of meetings, call, contacts
Maintaining of calendar of top management
Bookings, flights, taxies organization for project teams and top management
Ensuring timely and accurate circulation of documents and information
Coordinating conference rooms
Managing the mailing system (internal/external) and the courier services
Ordering and monitoring office supplies
Assisting Associates in day-to-day issues (scanning, photocopying, translating, ect.)
We offer:
Competitive salary from 45000 RUR net (To be discussed with suxessfull candidates)
Office located near Lubyanka metro station (from November 2013 in business center Moscow-city m. Mezdunarodnaya);
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
45 000
до
60 000
руб.
Exigences importantes:
Enseignement supérieur ;
1 + les années d'expérience pertinente (dans la société internationale est un plus)
Français/Anglais courrant.
Expérience dans l'entretien de bureau
Utilisateur de PC avancé (MME Office)
Connaissances de communication excellentes (orales/écrites)
Appearence attrayant
La connaissance de robe détermine le code et l'étiquette d'affaires
La capacité de la multitâche et de la volonté d'apprendre vite
Responsabilités principales:
Pleine assistance au Directeur général et à la direction supérieure
Visiteurs de Welcoming Company
Réception, distribution, en changeant et en traitant des coups de téléphone
La création de procédures concernant le travail dans le bureau, la communication convenable aux employés des processus intérieurs et des procédures, les activités de département de contrôle sont faites dans l'acquiescement avec les procédures internes ;
Soutien d'écoulement de documentation, maintien et le fait d'échanger le client et la documentation de partenaire.
La préparation de documentation admin (la préparation d'investigations, les lettres, ordonne et cetera), le travail avec l'équipement de bureau
Coordination active de tous les ruisseaux d'information de la compagnie
Travail administratif et exécution d'instructions de direction
L'organisation de réunions, appelez, les contacts
Maintien de calendrier de direction supérieure
Réservations, vols, taxies organisation pour les équipes de projet et la direction supérieure
En garantissant la circulation opportune et exacte de documents et de renseignements
Coordination des salles de conférences
La gestion du système d'envoi (intérieur/externe) et les services de courier
La commande et la surveillance des fournitures de bureau
Assisting Associates dans les éditions quotidiennes (balayage, le fait de photocopier, la traduction, ect. )
Nous offrons:
Le salaire compétitif de 45000 filet RUR (Pour être discuté avec les candidats suxessfull)
Le bureau s'est positionné près de la station de métro de Lubyanka (du novembre de 2013 dans la ville de Moscou de centre d'affaires m. Mezdunarodnaya) ;
La langue française courrante est obligatoire !!! S'il vous plaît, fournissez votre CV en anglais ou français !