Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
We are currently seeking a Guest Services Manager (Office Manager) for full-time opportunities.
Responsibilities:
Organize and supervise all of the administrative activities that facilitate the smooth running of EPAM guest area (tea/coffee for guests, lunches, restaurants booking, help with equipment configuration etc.);
Business trips arrangements (both incoming and outcoming) for managers and proper reporting;
Collaborate with other departments on related tasks;
Schedule, organize and coordinate business meetings for the guests (including top managers) if needed as a personal assistant;
Requirements:
Secondary education;
Upper Intermediate and higher level of English;
Strong organizational and communication skills, presentable appearance;
Ability to organize and accurately complete multiple tasks by establishing priorities while taking into consideration special assignments, frequent interruptions, deadlines, available resources and multiple reporting relationships;
Ability to quickly shift from one task to another to meet multiple support needs;
Ability to perform a variety of repetitive and routine tasks and duties;
Good knowledge of administrative rules and regulations;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Компания, которая на сегодняшний день занимает ведущие позиции на рынке оптовых продаж изделий медицинского назначения, приглашает на работу Офис-менеджера отдела продаж.
Функционал сотрудника:
Прием звонков от клиентов
Консультации клиентов по ассортименту
Координация работы Менеджеров госпитального направления (Менеджеров по продажам)
Прием заказов
Взаимодействие со складом (контроль отгрузки, контроль сроков)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Национальная сеть супермаркетов "ЭКО-маркет", насчитывающая 100 магазинов в 29 городах Украины и 9000 тысяч сотрудников, приглашает принять участие в конкурсе на вакансию «Ассистент генерального директора».
Основные задачи:
Организация встреч и рабочего дня руководителя;
Ведение протоколов совещаний;
Прием гостей, сбор региональных директоров, организация совещаний и презентаций;
Работа с ТОП менеджерами. Контроль за выполнением поставленных руководителем задач;
Бюджет, контроль за движением денежных средств; оплата счетов, работа с контрагентами;
Сбор, анализ, систематизация отчетов;
Администрирование работы офиса: заказ билетов, гостиниц, канцтоваров и пр.;
Организация корпоративных мероприятий.
Основные требования:
Высшее образование (гуманитарное, экономическое, бухучет);