Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
60 000
руб.
Требования:
Опыт работы в строительной / девелоперской организации - обязательное условие.
Знание требований ведения протоколов и заседаний, контроль выполнения.
Информационная и документационная поддержка руководителя.
Представление интересов компании перед контрагентами и партнерами (в рамках компетенции).
Участие во внутренних процессах (маркетинг, казначейство, бюджетирование, управление проектами).
Высшее образование.
Базовые знания в области документоведения и архивного дела.
Высокая бизнес-коммуникация, внимательность, ответственность.
Нацеленность на результат, командоориентированность, лояльность к работодателю.
Желательно знание английского языка.
Презентабельный внешний вид.
Возможность иногда задерживаться на работе.
Условия:
Полное соблюдение ТК
Работа в офисе (Москва, Мичуринский пр-т). От до метро Юго-западная корпоративный транспорт
Компенсация стоимости обедов, обеспечение корпоративной мобильной связью.
При успешном прохождении испытательного срока, компания предлагает социальный пакет: прикрепление к программе ДМС, прикрепление к корпоративному фитнес-клубу.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
20 000
до
35 000
руб.
Обязанности:
Приём и распределение входящих/исходящих звонков
Работа с входящей/исходящей корреспонденцией
Работа с электронной почтой, оргтехникой
Организация приёма посетителей
Общение с иностранными деловыми партнёрами, иностранными клиентами, экспатами
Деловая переписка на английском языке
Требования:
Гражданство РФ
Свободное владение английским языком
Грамотная речь
Уверенный пользователь ПК
Условия:
Работа в офисах крупных международных компаний на временной основе(есть возможность остаться на постоянной основе при желании работать).
Проекты временные могут длиться от 2-3 рабочих дней(будничные, подряд идущие, полные рабочие дни), но так же могут быть проекты на более длительный период - неделя, месяц, три месяца, вплоть до года.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Gowlings is one of top international law firms and a leader in the area of Intellectual Property. We are proud to be one of Canada's Top 50 Employers for many years and we strive to maintain these standards in our Moscow office. We are a fast-rising dynamic team of legal professionals and we want the like-minded individuals to join and share our success with us.
We are now looking for an experienced motivated person to join our team as an Assistant to Patent Attorney.
Your responsibilities will include:
Providing administrative support to Patent Attorneys
Deadlines monitoring
File management
Billing processing
Timetable management
Travel arrangements
Other support to the Attorneys
Who we look for:
Fluent written English is a must
High proficiency in MS Word, Outlook, Excel
Strong attention to detail and exceptional proofreading skills
Ability to work fast
Positive attitude, team-player
What we offer you:
Convenient office location: 2 minutes from the subway, downtown Moscow
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
About the company: Our client is an international retail company and for the Russian market we are now actively looking for Senior Lease Lawyer. The position is based in Khimki
Job description: - Provide legal support - Drafting contracts and other legal documentation. Participating on negotiations. Responsible for complex real estate projects. Supporting the functions of Lease Department - Managing complex projects and communication across multiple groups: leasing, finance, marketing, operations, risk, etc. - Experienced and skilled to manage projects/given tasks provided with guarantee on quality control. Sense of urgency in document review. - Updating and maintaining the standard transactional forms
Who we are looking for - Higher Education - 1-2 years of experience in dealing with legal leasing support
What is on offer: - Western company - Market competitive salary - Life & Medical insurance - Meal Allowance - Fitness discount
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
About the company: Крупная компания
Job description:
Планировать, координировать и вести рабочий график руководителя: организация внешних и внутренних встреч, телефонных переговоров, собеседований; ведение и контроль рабочего календаря руководителя;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
About the company: International automotive company
Job description: - Administartive support to Top manager (Expatriate); - Managing schedule; - Business travel arrangements; - Preparing expenses reports and presentations; - Handling business correspondence; - Control over document flow; - Private tasks coordinating by request;
Who we are looking for - At least 2 year experience on the position of Personal Assistant; - Excellent speaking and writing skills both in English and Russian is a must; - Good skills in MS Office; - Experienced, reliable, open-minded, multi-tasking and hard-working personality;