Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Job description:
1. Organization and coordination of the Chief Financial Officer’s agenda; business trips registration, transport and hotel booking.
2. Optimization of working time schedule of CFO.
3. Providing employees with all necessary in stationary and office equipment; and many other issues.
4. Getting internal forms and information; documents’ and orders’ preparation within a functional group; work with internal inbox and outbox business correspondence.
5. Creating purchase request and purchase order in SAP according to the requirements.
6. Arranging of appointments, meetings, correspondence, events and projects of the functional group. Interpreting and translation, transferring documents for signing
Requirements:
1. Higher education; 2. Minimum 2 years as Receptionist/ Personal Assistant 3. Strong analytical skills and strategic thinking; 4. Quick decision making; 5. Strong communication and negotiation skills; 6. Ability to manage a number of simultaneous projects at the same time; 7. High level of organizational skills. 8. Fluent Ukrainian, Russian and English languages, both written and oral 9. MS Office (Word, Excel, Power Point) confident user.
Вакансия компании: Всероссийский Банк Развития Регионов (ВБРР)
Создана: 14.10.2013
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Обязанности:
Ведение делопроизводства (составление, редактирование, печать приказов по основной деятельности).
Выполнение работы по подготовке совещаний, проводимых руководителем, оповещение участников о времени и месте проведения, повестке дня, ведение и оформление протоколов заседаний.
Приём поступающей корреспонденции, документов, заявлений, служебных записок на подпись руководителю.
Выполнение поручений руководителя.
Работа с мини-АТС (исх, вход, связь, распределение звонков ).
Приём и отправление документов по факсу Работа с электронной почтой (приём, регистрация, переадресация).
Работа с документами на копировально-множительном аппарате: тиражирование, сканирование.