Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
NetCracker Technology Corp., a large software development company and one of the world’s most respected TOMS Solutions (Telecommunications Operations and Management Solutions) companies, has an opening for:
Specialist of Visa and Travel Support Department
Overview:
As part of Visa and Travel Support team, Visa and Travel Support Specialist helps to support work & business visas processes for NetCracker employees.
The main objectives are:
to organize process of obtaining entry visas for employees of the Russian offices;
to assist in the processes of visa applications submission;
to be responsible for delivering visa application process in a timely manner;
to advise business visas requirements for different countries;
to assist in obtaining invitation letters for Russian business visas;
to support foreign employees with the Russian business visa applications remotely;
Responsibilities:
Prepare all visa-related documentation (invitation and support letters, forms, memos etc.) in English;
Communicate with the embassies on the visa process status and visa process acceleration;
Translate employees’ educational credentials from Russian into English and check correctness of translation of documents (degrees, certificates, statements, etc.);
Continuously update and upload electronic reports, documents to the NetCracker database;
Create electronic reports reflecting visa processes;
Communicate with Visa agencies and English-speaking employees in different countries in written form as well as organize meetings and conference calls;
Communicate on all visa related matters.
Qualification:
Fluent English, the second education in linguistics is an advantage;
Excellent communication skills in verbal and written forms in English;
Working experience with foreign embassies/ consulates in Russia and Russian embassies/ consulates abroad;
Working experience in a foreign company;
Working experience in a relevant field, such as visa agencies;
Operational experience with the following software tools: MS Excel, MS Outlook, MS Word;
Personal features: efficient, motivated, accurate, responsible, communicative, organized person.
We offer:
Professional growth in the international business environment;
Opportunities for career development;
Medical insurance for employees;
Friendly atmosphere, sports activities and corporate events;
Salary will be discussed individually with the successful candidate.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
В крупную международную табачную компанию, требуется «Ассистент по вводу данных»
Обязанности:
Подготовка договоров и платежных документов
Ведение реестра учета документов, сканирование и отправка документов почтой
Мы ждем от кандидатов:
Опытный пользователь MS Office (Excel, Word)
Умение работать в команде
Готовность работать с большим объемом документов
Условия:
Официальное оформление;
Стабильная заработная плата;
График работы: 5/2 с 9:00 до 18:00,
Работа временная на проект до 30 ноября, а так же интересную работу в молодой и динамичной команде, конкурентоспособную зарплату, возможности профессионального развития и карьерного роста!
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
10 000
грн.
Наш партнер, компания специализирующаяся на управлении недвижимостью, ищет личного помощника руководителя.
Требования к кандидату:
Высшее законченное образование (желательно экономическое)
Опыт работы от 1 года на административных должностях (помощник, офис-менеджер и т.д.)
Желателен опыт работы в качестве HR менеджера или рекрутера
Готовность к ненормированному рабочему дню, в т.ч. выходу на работу в выходные.
Продвинутый английский язык
ПК: MS Word, Excel, базовые навыки редактирования в Photoshop, FineReader, знание оргтехники
Личные качества:
Открытость, честность, порядочность, исполнительская дисциплина, природный ум, умение слушать и слышать, внимание к деталям, умение находить общий язык с людьми, коммуникабельность, навыки ведения переговоров
Плюсом является проживание недалеко от места работы (р-н метро Лукьяновская)
Обязанности:
Личный контроль за всеми исходящими платежами и денежными поступлениями.
Вычитка и визирование всей исходящей корреспонденции, контроль за исполнением входящей документации.
Контроль за всеми покупками и приобретениями компании, анализ цен и коммерческих предложений, заключение выгодных сделок.
Установление и поддержание связи со всеми клиентами и контрагентами компании.
Помощь директору компании с организацией деловых встреч, звонков и телеконференций, организацией поездок, подготовкой необходимых документов.
Контроль за состоянием кадровых дел компании, консультирование директора по вопросам найма/увольнения персонала, установки уровня заработной платы, собеседование с кандидатами на замещение вакантных должностей, отслеживание эффективности и результативности труда новых сотрудников и т.д.