Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
20 000
до
35 000
руб.
Обязанности: Работа с документами (оформление клиентов),управление персоналом,работа с электронной базой,работ с информационными сайтами,помощь руководителю. Требования:Возраст от 20 до 30 лет,образование возможно незаконченное высшее,коммуникабельность,активность,ориентир на качественную работу,ответственность,стрессоустойчивость,опытное владение ПК. Условия:Работа НЕ выездного характера,график работы с 10:00 до 19:00.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Responsibilities:
· Organize and maintain calendars for assigned McKinsey partner
· Initiate and conduct independently as requested telephone calls, mail and travel arrangements, including follow-through to ensure that appropriate and timely actions are taken; provide timely status
· Assume full responsibility for planning, organizing, and executive’s day-to-day tasks, anticipating next steps and potential issues, with guidance from the assigned individuals when necessary, update on all initiated actions
· Produce accurate, properly formatted typed documents under normally tight time constraints when written by the assigned individuals or from their verbal concept, take dictation in both English and Russian
· Oversee every aspect of travel and logistics, including visa applications
· Assist team members working with assigned team manager in scheduling client and team meetings, travel logistics, etc.
· Other duties as may be assigned for the smooth operation of the office
Requirements:
· Higher education
· Fluent English, excellent speaking and writing skills both in English and Russian
· Minimum 3-5 years experience in a Senior Executive personal assistant role in international company
· Independent and high energy
· Strong interpersonal and self organization skills
· Able to handle multiple tasks simultaneously in a fast changing environment
Предполагаемый уровень месячного дохода:
до
40 000
руб.
Обязанности: делопроизводство, офис-менеджер, помощь руководителю, ввод данных в 1С склад, организация документооборота по покупателям Требования: Женщина, 22-35лет, знание английского языка, знание турецкого языка(желательно), знание 1С склад(желательно), свободный пользователь компьютера, Word, XLS, PowerPoint(желательно). Пользователь Интернет. Условия: работа в Куркино
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
About the company: International FMCG company
Job description: - Administrative support to department: meetings, events, conferences arrangement; - Travel and visa support, preparing exspense reports; - Managing document flow, processing data in Excel, dealing with other departments; - Collaboration with suppliers;
Who we are looking for - From 1-2 years in international company on administrative position; - English fluent; - Good knowledge of Excel; - Positive, open-minded, structured person;