Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Крупнейший интернет-магазин приглашает присоединиться к своему дружному коллективу - специалиста на должность Персонального ассистента Генерального директора.
Обязанности:
Планирование рабочего дня Генерального директора, организация и подготовка внутренних/внешних встреч, командировок
Приём и распределение звонков, обработка факсов и электронной почты
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
8 000
до
11 000
грн.
A multinational company with main office in Istanbul is looking for activ, initiative, trustable person toassist and accompany in all meeting and travels of the president. The candidate should have a possibility to travel arround Europe.
Responsibilities:
Assisting in communication and resolving all issues;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Stanley Black and Decker is the leader in tools and security products. We are Stanley Tools. We are DeWALT. And we are much more. We are the doors that protect you at airports. We are the lock and deadbolt on your front door. We are the hydraulic breakers that rescue trapped earthquake survivors.
We are currently looking for a candidate for Secretary-Administrator position to join our team.
Job responsibilities:
Meet and greet office visitors, answer and forward phone calls and other inquiries;
Arrange courier services, sort and distribute post;
Maintain safe and clean reception area by complying with procedures, rules and regulations;
Produce info by transcribing, formatting, inputting, editing, retrieving, copying, transmitting and translating text, data and graphics;
Coordinate all travel arrangements for all employees, both international and domestic, including air, hotel, ground transportation and car rental;
Manage established vendor relationships with outside travel agency, car service, hotels, etc.;
Arrange transportation and meeting facilities for employees, partners and customers meetings on and off site;
Provide secretarial support to Managing Director;
Create and maintain all necessary forms and reports;
Special assignments as needed.
Requirements:
BA Degree in Linguistics or Economics;
3+ years of work experience in a similar position in international companies;
Proactive mindset, capable of coming up with new ways and methods to improve operations through tools, processes and procedures;
Self-motivated, well-organized, with high work ethical standards and cultural awareness;
Team player with strong customer service focus, friendly and polite, with polished verbal and listening communication skills;
Working knowledge of reservation systems;
Must be able to work under time pressure and deadlines being attentive to details, flexible, able to deal with difficult clients/customers;
Fluent English is a must, working knowledge of other foreign languages will be an advantage;
Profficient in MS Office applications including Outlook, Word, Excel and Power Point;
Normal business hours from 9am to 6pm, however, remote support might be required outside of working hours on a case by case basis.
Conditions:
We value professional expertise and team spirit!
Competitive salary and attractive benefits (corporate sim card, internet connection, notebook, voluntary medical insurance, training and incentive programs).
Work in accordance with Russian Legislation (temporary labor contract).
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
2 000
грн.
Требования:
Готовность к обучению; доброжелательность, исполнительность, ответственность, умение находить общий язык с людьми;
Обязанности:
Прием телефонных звонков;
Регистрация входящей/исходящей почты;
Составление документов;
Выполнение поручений руководителя
Условия:
Гибкий график работы (от 4 часов в день) бесплатное обучение на протяжении всего периода работы возможность быстро построить карьеру в компании "белый", официальный доход
Рассмотрим студентов ВУЗов очного и заочного отделений
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Обязанности:
Делопроизводство (входящая/исходящая документация, внутренняя и внешняя переписка, обработка распоряжений и указаний руководителя, подготовка документов к подписанию);
Организация командировок (подготовка документов, визовая поддержка, заказ билетов, бронирование гостиниц);
Помощь в подготовка отчётов и презентаций;
Подготовка материалов к совещаниям;
Взаимодействие с другими подразделениями компании;
Координация/контроль исполнения поручений руководителя;
Административная поддержка деятельности руководителя, планирование рабочего дня;
Подготовка авансовых отчётов;
Приём гостей и посетителей (чай/кофе);
Поиск информации по запросу.
Требования:
Опыт работы помощником руководителя не мене 3 лет;
Знание стандартов делопроизводства;
Опыт работы с электронными системами документооборота (желательно);
Навыки делового общения, ведения деловой переписки, знание делового этикета;
Стрессоустойчивость;
Аккуратность, исполнительность;
Грамотная устная и письменная речь;
Умение работать с большим потоком информации;
Умение работать в режиме многозадачности;
Ответственность;
Аналитическое мышление, эффективная коммуникация, ориентация на клиента.
Условия:
Полное соблюдение ТК РФ (оформление, оплата больничных, отпусков и пр.);
5-дневная рабочая неделя, с 9:00 – 18:00;
Возможен ненормированный рабочий день (дополнительно 3 дня к отпуску);