Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Крупная федеральная компания «МегаФон Ритейл» (дочерняя компании ОАО "МегаФон") рассматривает кандидатов на позицию Специалист по координации процессов продаж и обслуживания
Цель должности:
Административное и документационное сопровождение деятельности направления "Сервис и продажи"
Функциональные обязанности:
Работа с базами данных, аналитика, составление отчетов
Сбор и консолидация информации от подразделений Компании
Подготовка аналитических и справочных материалов по запросу руководителя, в т.ч. презентаций
Анализ предоставляемых на рассмотрение руководителю документов
Составление деловых писем и распоряжений руководителя
Организация и координирование внутренних совещаний, ведение протоколов совещаний, контроль сроков выполнения поставленных задач
Ведение внутреннего документооборота (подготовка и сдача отчетных документов, договорная работа)
Организация командировок руководителя
Требования к кандидатам:
Высшее образование
Опыт работы с большими объемами данных
Опыт координации деятельности руководителя
Умение постановки задач в критериях SMART
Уверенный пользователь ПК (MS Office)
Развитые коммуникативные навыки, грамотная речь
Отличные организационные и аналитические навыки
Креативность, гибкость, открытость новому
Условия труда:
Работа в Головном офисе крупной, активно развивающейся Российской компании
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Hudson (NASDAQ: HSON) is a global talent solutions company with expertise in leadership and specialized recruitment, contracting solutions, recruitment process outsourcing, talent management, outplacement and eDiscovery. We help our clients and candidates succeed by leveraging our expertise, deep industry and market knowledge, and proprietary assessment tools and techniques. With approximately 2,000 people in 20 countries, and relationships with millions of specialized professionals, we bring an unparalleled ability to match talent with opportunities by assessing, recruiting, developing and engaging the best and brightest people for our clients. We combine broad geographic presence, world-class talent solutions and a tailored, consultative approach to help businesses and professionals achieve higher performance and outstanding results. More information is available at www.hudson.com
We are looking for experienced candidates for the position of Executive Assistant to Country Manager Ukraine and Regional Manager CEE.
Key Responsibilities:
Business Analytics: update CRM system; prepare regular and ad hoc reports (Revenue, Individual Performance, flash reports, etc.); support in business planning and budgeting process (making analytical reports, variance reports)
Marketing and Communications: update information on corporate web-site, preparation and update of marketing materials (POS, client presentations, team presentations, etc.)
Support of Corporate events (management meetings, country meetings, teambuilding events): agenda, accommodation, materials and presentations
Daily support to senior management (the least responsibility): business trips arrangement and other administration support.
Key Qualifications:
3 + years of relevant experience in a similar role (Executive Assistant, Assistant of the functional department)
Excellent analytical skills, proven ability of integrating data from different sources and preparation of consolidated reports; attention to details
Strong organizational skills, ability to work in tough deadlines
Good communication and relating skills; strong team playing abilities;
Professional Excel and PowerPoint user
Fluency in English
Why Hudson?
Hudson Global Resources Ukraine is a professional organization, a market leader in HR consulting;
We offer outstanding opportunities for professional development;
We have friendly, open minded, cooperative and smart people in our team.