Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Административный ассистент/ секретарь



Административный ассистент/ секретарь
2011-03-04 19:59

Вакансия компании: Госкорпорация Росатом
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Цель работы:

  • прием и обработка телефонных звонков,
  • прием, распределение и регистрация входящей корреспонденции
  • (координация курьерской службы, организация и отправка исходящей документации, посылок и грузов, заполнение накладных и отслеживание почтовых отправлений)
  • ведение деловой корреспонденции (на русском и английском языках)
  • встреча и прием посетителей
  • бронирование гостиниц, заказ билетов и такси, визовая поддержка, визитки
  • координирование бронирования конференц-залов
  • ведение делопроизводства
  • забота о надлежащей работе оборудования офиса
  • обработка ежемесячных счетов сервисных компаний (DHL, TNT и других курьерских служб)
  • выполнение деловых поручений руководства


Ключевые навыки:

  • Опыт ведения деловой переписки
  • Организация приема посетителей.
  • Уверенный пользователь оргтехники и ПК.
  • Общее представлении о работе мини-АТС.
  • Знание компьютера:
    • (Microsoft Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express) – уверенный пользователь, умение быстро осваивать новые программные продукты.
    • знание офисной техники (факс, ксерокс, сканер, мини-АТС).
  • Иностранные языки:
    • хорошее знание английского языка,
    • желательно знание турецкого языка


Personal assistant of HR Director / Персональный ассистент директора по персоналу
2011-03-04 21:13
Вакансия компании: Северсталь, Москва
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

 

Responsibilities:

 

  • Оrganizing, arranging and scheduling meetings, appointments;
  • Мanaging business correspondence;
  • Рerforming and coordinating office’s administrative activities and storing;
  • Оrganizing business trips, ordering tickets, hotel booking for Director;
  • Managing own project of English learning;
  • Reporting, preparing presentations of HR activities;
  • Assistance in various HR projects;
  • Coordinating HR department events & activities.
 
The successful candidate must possess:
 
  • Higher education, in HR management as a plus (or the last-year student);
  • Work experience as a Personal assistant, assistant in the department;
  • Good verbal and written English (at least Upper Intermediate);
  • Computer proficiency (Excel, PowerPoint);
  • Pro-active, energetic, result-oriented, ability to work independently;
  • Organisational and interpersonal skills.

We  offer you:

 

  • To become a part of a team, where relationships are based on trust and respect;
  • Development in the sphere of HR;
  • Attractive salary  and social package: medical insurance, life insurance, mobile coverage;
  • Office location - not far from Voikovskaya metro station.

         ­

·      



Receptionist
2011-03-04 21:42
Вакансия компании: Кэй-Эй Консалтинг
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Our customer is a very well-known top Forbes-listed world leader company.

 

Job Title:  Reception

 

Main responsibilities:

 

  • Answers telephone calls, refers calls to the person who can help them. Receives incoming telephone messages.
  • Meets clients and customers, notes inquires and provides relevant information.
  • Makes appointments for clients.
  • Sends and receives messages by means of fax-machines and other office equipment. Sorts incoming mail.
  • If necessary, provides administrative support to office employees.
  • Ensures ongoing working process in the office by monitoring supply of office materials, appropriate correspondence handling process.
  • Carries out other tasks given by the manager on base of business necessity.

Major requirements:

 

  • Previous experience on administrative position,
  • University degree,
  • English (upper-intermediate level), - PC skills (Word, Excel, Outlook, Power Point, Photoshop),
  • Strong communication skills, diligence, ability to handle multiple tasks,  - nice personality, team player.
 
Conditions: 
  • Competitive salary;
  • Meals compensation + mobile phone compensation + medical insurance. 


Personal Assistant to CFO (expatriate)
2011-03-04 22:15
Вакансия компании: HAYS
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Multinational pharmaceutical company is searching for Personal Assistant to CFO (expatriate)


Responsibilities:

  • Providing full administrative support to CFO
  • Organizing meetings, conferences
  • Providing travel support
  • Preparing reports, letters, presentations
  • Working with finance documents
  • Working with correspondence

Requirements:

  • University Degree in Finance is a must
  • Previous experience as a Personal Assistant
  • Fluent English
  • Excellent Power Point, Excel

Conditions:

  • Competitive salary, fringe benefits
  • Office in the center of Moscow
  • Further career growth in Finance Department

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное