Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
до 45 000
руб.
Godzillas hostel has been open since 2005. It is Russia's largest and friendliest hostel. Godzillas is Western owned and managed. In 2006 it was awarded Top Rated Hostel status by Hostelworld. We have also won many other international awards. We are centrally located 5 minutes walk from Tsvetnoy Bulvar metro station.
Responsibilities:
You will be the personal assistant to the owner of Godzillas Hostel.
You will also assist the general manager with issues that pertain to day-to-day operations of the hostel.
Your responsibilities will include banking transactions, dealing with tax authorities, pension fund, cash till, billing clients, paying bills and full-charge bookkeeping for the business. And dealing effectively with the operational issues of running a hostel business. Including procuring equipment and supplies. Very often you will be dispatched on errands relating to these responsibilities.
Qualifications:
You should be a friendly, diligent and hard-working individual. You must be dedicated to your job and trustworthy.
You must be loyal to the owner and general manager of the hostel. This job is for a person who enjoys a challenging work environment. And is flexible, organised and self-motivated. Also a person who sees all tasks through to completion.
You must have excellent bookkeeping and accounting skills and be capable of dealing with Russian government institutions effectively.
You must have at least intermediate level English language skills. Both written and spoken.
The applicant must possess a Russian passport.
Conditions:
Working hours: Monday through Friday. 9am-6pm. One hour lunch. There will be a 90 day probationary period followed by an official work contract. Paid legal holidays and one-week paid vacation during the first year.
You will work in our administrative office and will very often go on errands throughout Moscow. Having your own car is a plus but not mandatory.
The monthly salary will be between 30 000 to 45 000 roubles. Depending on qualifications, previous work experience and your bookkeeping skills.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Обязанности:
ответы на звонки‚ поступающие руководителю;
планирование дня руководителя;
отслеживания сроков выполнения поручений и резолюций руководителя;
деловая переписка; подготовка писем;
протоколирование совещаний;
организация переговоров; встреча посетителей;
оформление внутренней документации;
заказ билетов, гостиниц, организация трансфера; оформление виз, паспортов;
заказ визиток для сотрудников;
выполнение обязанностей начальника канцелярии на время его отсутствия
Требования:
высшее образование или последние курсы ВУЗа
английский – не ниже уровня UpperIntermediat
мини АТС, уверенный пользователь ПК (хорошее знание Microsoft Office, MS Project, Excel, Интернет-приложения, знание основ работы с оргтехникой, знание делопроизводства)
-Прием звонков (понимание срочности вопроса и дальнейших действий);
-Отчетность;
-Документооборот отдела;
-Координация работы на выставках (заезд/выезд, списки людей, оборудования)
-Взаимодействие с выставочными компаниями, застройщиками.
Требования: -Женщина, 22-25 лет; -Образование - высшее; -Опыт работы личным помощником / секретарем;опыт координатора BTL акций -Опытный пользователь всего офисного пакета; -Организаторские способности; - Инициативность, желание развиваться, работоспособность, ответственность.
Условия: -Заработная плата обсуждается индивидуально;- -Отличные возможности профессионального и личного роста; -Работа в сильной команде профессионалов в тесном взаимодействии с московскими коллегами