Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 12 000
до 20 000
руб.
В крупный агропромышленный холдинг требуется секретарь к генеральному директору . женщина, 22-30 лет, высшее образование, презентабельная внешность,опыт работы - от 2-х лет с первыми лицами в крупной или средней компании, высшее образование умение быстро, в срок и качественно решать поставленные организационные, административные задачи.
Офис в районе проспекта Кулакова.
Обязанности:
Оперативно-организационное обслуживание генерального директора,
Подготовка, прием, обработка, оформление документации для директора,
Контроль исполнения документов, качества подготовки, соблюдения правил составления, согласования и утверждения документов, представляемых на рассмотрение и подписание ген. директору,
Оформление документов для командировок Ген. директора.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
On behalf of the client - one of the well-known international companies operating in Ukraine
EXON Recruiters is currently looking for a prominent professional for a position of
Administrative Assistant (code 1105)
Responsibilities:
Incoming/Outcoming telephone calls and correspondence; meeting partners and guests
Office administration : ensuring its proper maintenance (working with cleaning company, repair masters, florist etc.) to keep it clean and in good condition
Office supply: ensuring timely and proper purchasing of water, stationery, office cleaning goods, food etc.
Visa support: building good relations with Embassies, tour agency etc.
Travel support : tickets & hotel booking
HR Benefits i.e. flexible hours, leased cars, taxi, mobile phones : keeping on file and tracked
Requirements:
Experience – 1+ years in Administration
Age 22 - 30
University Degree
Communicative
Literate speech
Open minded
English – upper-intermediate, other languages – will be an advantages
Our client offers professional and career opportunities, competitive social package and positive working environment
Please, indicate the position code in the letter subject
Only candidates that meet the requirements will be contacted!