Предполагаемый уровень месячного дохода:
до 40 000
руб.
Job Summary:
Provides general administrative support to Purchasing Unit Head (PUH)
Functional Responsibilities:
· Serve as a liaison between Purchasing Unit Head and key employees ( huge volumes of simultaneous interpreting from English into Russian and vice versa on a daily basis)
· Accesses mail, email, general correspondence and faxes, prioritize, and discuss all pertinent information with the Purchasing Unit Head on a daily basis
· Maintain and updates the executive calendar of appointments, coordinates with the driver, and reminds PUH about appointments
· Types business and personal correspondence
· Coordinates domestic & international travel, hotels, activities, etc.
· Coordinates the payment of bills and follow up on insurance related matters
· Responsible for performing assigned projects, tasks and initiatives
SKILLS:
· Higher education (preferably in a linguistic field)
· + 2 years of hands on experience within the role of PA to an executive (preferably expatriate)
· Strong ability to work in a team environment
· Fluent English is a must
· Self motivated with the ability to anticipate the executive’s needs
· Detail oriented
· Confident personality type with the ability to accept criticism without internalizing
· High respect for confidentiality
· Excellent written and verbal communication skills with the ability to maintain composure under pressure
· Professional and flexible demeanor
· Excellent organizational and time management skills
· PC Proficiency – Excel, Power Point, Word, Outlook, SAP (as an advantage)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 50 000
руб.
требуется заместитель директор в государственный академический коллектив.
Требования:
Обязательное высшее образование (музыкальное, журналистское). Гражданство РФ и постоянная регистрация в Москве
Свободное владение английским (письменно и устно),грамотная речь,умение общаться с коллегами из артистической среды, умение вести переписку, коммуникабельность, доброжелательность.
Знание особенностей организации концертной работы в России, законодательства в области культуры ( закон №94-ФЗ и №83 - ФЗ)
Обязательный опыт работы!
Не беспокоиться студентам и соискателям без олыта работы в данной сфере.
Обязанности:
Организация концертной работы в России и за рубежом.
Оформление паспортов и анкет, составление пресс-релизов и работа со СМИ.
Оптимизация расходов по проведению концертов, умение добиваться результата и работа в команде, отсутствие вредных привычек.
Хорошее владение ПК, оргтехникой.
Инициативность, сообразительность,
Условия:
График работы 5- дневка, при необходимости работа в выходные.
Весь социальный пакет, частичная оплата мобильного телефона.