Наличие полного пакета документов при оформлении: паспорт, ИНН, трудовая книжка, пенсионное свидетельство СНИЛС, военный билет или приписное (для мужчин);
Условия:
График работы 5/2 с плавающими выходными (по возможности с учетом пожеланий соискателя);
Вечерняя смена : 13:45-21:45;
Смешанная смена : 7:00-15:00 и 13:45-21:45;
Официальная заработная плата и оформление (выплата 2 раза в месяц);
Бесплатное обучение в течении 4-5 дней;
Оплачиваемую стажировку 1-2 месяца (работа с наставником);
Предполагаемый уровень месячного дохода:
до
25 000
руб.
Продавец-консультант (ТЦ Город-2)
Компания Смик - профессиональный оператор розничного рынка товаров для детей. Компания является частью EM&F Group.Наша миссия - способствовать повышению качества жизни людей, предлагая им лучший ассортимент в сочетании с высоким уровнем сервиса.Преимущества: долгосрочный бизнес, успешно развивающаяся международная компания со смешанным капиталом; амбициозные планы, 100% выполнение со стороны руководства компании обязательств перед сотрудниками.
Обязанности:
Работа с покупателями, консультирование по ассортименту
Выкладка товара, оформление торгового зала
Поддержание чистоты в торговой зоне
Требования:
Опыт работы в качестве продавца-консультанта непродовольственных товаров приветствуется
Вакансия компании: ПРОСОФТ, Стабильная российская компания
Создана: 24.04.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Требования:
До 45 лет.
Высшее образование (техническое).
Англ. яз технический – желательно.
Опыт работы технологом РЭА на автоматизированном производстве не менее 1года.
Готовность работать в 2 смены.
Обязанности:
Подготовка и сопровождение производства по изготовлению электронных модулей любого типа.
Определение технологии сборки электронных модулей и подготовка технологического процесса.
Разработка и корректировка технологических документов: маршрутных карт, сопроводительных ярлыков, этикеток и т.д.
Отслеживание сроков и качества работ изготавливаемой продукции.
Решение текущих вопросов по монтажу модулей в части составления перечня расходных материалов и их заказ, работа с заказчиками, разработчиками в части выяснения технических вопросов по документации.
Сдача продукции в ОТК, ПЗ. Отработка замечаний.
Условия:
М.Калужская.
График работы 5/2 посменный (меняется неделя через неделю): 1 смена с 7.30 до 16.00, 2 смена с 16.00 до 23.30.
Оформление по ТК.
Конкурентный уровень заработной платы + соц. пакет, ДМС (после прохождения испытательного срока).
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
At Ernst & Young, we support you in achieving your unique potential wherever you are in the world - both personally and professionally. We give you stretching and rewarding experiences that keep you motivated, working in an atmosphere of integrity and teaming with some of the world's most successful companies. And while we encourage you to take personal responsibility for your career, we support you in your professional development in every way we can. You enjoy the flexibility to devote time to what matters to you, in your business and personal life. At Ernst & Young, we know it's your point of view, energy and enthusiasm that make the difference.
Assurance gives organizations and their investors the confidence that the results they report give a true and fair picture of their business. As an assurance professional at Ernst & Young, you'll work in a high-performing and inclusive environment that offers you great opportunities to develop an interesting and fulfilling career, wherever you are in the world. You will work in multi-disciplinary teams to handle complex issues and resolve challenges for leading companies. We'll support you in your professional development so you achieve your potential. At Ernst & Young, we know it's your point of view, energy and enthusiasm that make the difference
Job purpose:
As a Audit Staff, you will work on various audit engagements in different industry sectors in which Ernst & Young is acknowledged as a market leader, specifically: financial services, energy and utilities, oil and gas, telecommunications, industrial products, automotive, retail and consumer products, real estate, etc.
Your client responsibilities:
Working in a team, you will interact with the client in order to collect all the necessary data/information, set-up and maintain audit files, prepare leads, etc.
Your people responsibilities:
Positive attitude and demonstrate willingness to learn
Work constructively with team
Qualifications:
Experience:
Last year students or recent graduates from Finance / Economics / Accounting;
Excellent written and verbal communication skills in English (other language is a plus);
Fluent written and spoken Russian (native speaker);
Proficient IT skills (Word, Excel, Power Point);
High level of motivation and drive to start a career in professional services.
Skills:
Self-motivated, positive attitude
Willingness to learn
Attention to detail with a commitment to high quality and accuracy
Desire to exceed expectations
Interest in the different fields of assurance
User level IT (Ms Office) knowledge
We offer you:
Work with a bright, friendly and energetic team
Develop your personal and business skills by working on challenging projects with some of the most well-known companies as well as through our extensive learning and development programs
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Job purpose:
As a Audit Staff, you will work on various audit engagements with the Global Financial Services Group which is acknowledged as a market leader, specifically banks and assets management companies.
Your client responsibilities:
Working in a team, you will interact with the client in order to collect all the necessary data/information, set-up and maintain audit files, prepare leads, etc.
Your people responsibilities:
Positive attitude and demonstrate willingness to learn
Work constructively with team
Qualifications:
Experience:
Graduates from Finance / Accounting / Banking:
Knowledge of Banking accounting;
Experience in banking or in investment is a plus;
Excellent written and verbal communication skills in English;
Proficient IT skills (Word, Excel, Power Point);
High level of motivation and drive to start a career in professional services.
Skills:
Self-motivated, positive attitude
Willingness to learn
Attention to detail with a commitment to high quality and accuracy
Desire to exceed expectations
Interest in the different fields of assurance
User level IT (Ms Office) knowledge
We offer you:
Work with a bright, friendly and energetic team
Develop your personal and business skills by working on challenging projects with some of the most well-known companies as well as through our extensive learning and development programs
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Job purpose:
As an Audit Staff, you will work on various audit engagements with the Global Financial Services Group which is acknowledged as a market leader, specifically insurance companies.
Your client responsibilities:
Working in a team, you will interact with the client in order to collect all the necessary data/information, set-up and maintain audit files, prepare leads,
Your people responsibilities:
Positive attitude and demonstrate willingness to learn
Work constructively with team
Qualifications:
Experience:
Last year students or recent graduates from Finance / Economics / Accounting;
Major in Insurance
Experience in insurance industry is a plus
Excellent written and verbal communication skills in English (other language is a plus);
Fluent written and spoken Russian (native speaker)
Proficient IT skills (Word, Excel, Power Point);
High level of motivation and drive to start a career in professional services.
Skills:
Self-motivated, positive attitude
Willingness to learn
Attention to detail with a commitment to high quality and accuracy
Desire to exceed expectations
Interest in the different fields of assurance
User level IT (Ms Office) knowledge
We offer you:
Work with a bright, friendly and energetic team
Develop your personal and business skills by working on challenging projects with some of the most well-known companies as well as through our extensive learning and development programs
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Крупная российская ИТ-компания приглашает на работу студентов на позицию Администратора сервисной службы (направление ИТ) с гибким графиком работы.
Обязанности:
Взаимодействие с клиентами по вопросам сервисного обслуживания по телефону и электронной почте: регистрация и оформление обращений, контроль работы, консультирование клиентов по статусам обращений;
Работа с базой сервисных контрактов;
Аналитическая и отчетная работа по статистике поломок, обращений и т.д.
Требования:
Студенты технических вузов/факультетов;
Владение ПК на уровне пользователя, уверенная работа с MS Office;
Коммуникабельность, аккуратность и целеустремленность;
Грамотная устная и письменная речь.
Условия:
График работы для студентов гибкий*;
Заработная плата обсуждается на собеседовании;
Социальный пакет (питание в офисе, медицинская страховка, английский язык, фитнес);
Возможность профессионального и карьерного роста;
Компания оплачивает обучение и сертификацию;
Современный офис, наличие парковки;
Расположение: м. Площадь Ильича, Римская.
(*) Просьба в сопроводительном письме к резюме указать, сколько полных и неполных дней в будни Вы можете работать во время учебы.