Вакансия компании: PwC, Департамент налогового консультирования
Создана: 10.04.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
The Opportunity
PwC would like to announce new career opportunities for graduate year students and graduates in Tax Function Effectiveness Group (Tax Department).
We offer exciting opportunity to get a challenging and interesting job, opportunities for career growth, ability to gain new knowledge and develop professionally in an international firm.
Main function of the group is development of tax function, in particular:
Development and implementation of tax strategy;
Tax risks management;
Development and automation of fiscal accounting and tax control system;
Development of key performance indicators of tax function effectiveness;
Development and optimization of tax departments' business processes.
The Role
Gathering and analyzing information;
Participating in materials development for new services of the group;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
25 000
руб.
В торгово-производственную компанию (оптовая торговля оборудованием и расходным материалами по вентиляции и кондиционированию) требуется Помощник юриста.
Обязанности:
Ознакомление с материалами судебных дел, материалами исполнительного производства
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Company Description
We are a leading provider of Recruitment services and staffing solutions for blue chip customers in Russia and CIS. With our international network, with a strong focus on quality, we value as well a long, well established local presence and Client history on our market. In order to grow our Moscow based operations, we are hiring several Recruitment Consultants, junior to senior, at different level of responsibilities, to take over development, process and responsibility of projects, from generation to delivery.
Job Description:
responsible for developing and servicing a number of Key Accounts, the Consultant will be taking over existing clients needs and while gaining expertise will as well develop her/his own client base
taking steps by steps full control of the Recruitment projects, from initial contact through to actually closing the deal
managing several Recruitment projects simultaneously
conducting thorough market research, identifying and contacting candidates, full involvement in the subsequent management of the Recruitment process and regular interface with clients
interviewing - screening candidates for client through CV screening, competency based interviewing; selection - facilitating objective decisions on candidate(s) of choice
managing development of recruitment-related documents, presentations, and other written reports
resourcing open slots - media advertising, web advertising, web-searching, agency management, networking, etc.
identification of qualified recruitment sources, networking leads, job fairs and conferences, advertising resources, and other items pertinent to the recruitment of qualified candidates
drive client relationship in the Russian market to increase the visibility of the brand name
Skill Required:
no specific expertise or specialization required but a high education, a good understanding of business procedures and a natural interest in corporate or simply business activity, both global and Russian. An exposure to western management standards is a plus.
experience in Recruitment or HR isn’t a must, although they are welcomed. We have great experience in identifying selling and clients servicing skills that are most appropriate to deliver the high rated solutions required to succeed in our profession
ability to communicate at all levels with Clients and Candidates with an outstanding verbal and communication skills
gain experience in dealing with sales and delivery processes involving a long cycle
have the ability to hit targets and being confident in working independently with strong analytical skills and commercial awareness
excellent English skills, verbal and written are a strong pre-requisite. Any additional European language is welcomed
a Consultant in Recruitment must be a good communicator, possess convincing energy, be able to manage a team and be autonomous. It is important to have good social skills, pro-active in using Social Media, and develop good relations with partners, clients, candidates, colleagues
Benefits:
attractive Package based on fix + commissions, Medical Insurance and company benefits
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Немецкий концерн Robert Bosch Russia - международный производитель промышленного и электробытового оборудования - открывает набор кандидатов на стажировку.
Стажировка в ООО «Роберт Бош» – это 12-24-месячная программа для студентов ведущих ВУЗов Москвы, дающая возможность успешно совмещать учебу и работу, а также развивать свой потенциал и показать себя как достойного сотрудника крупной международной компании.
Требования:
Студенты 4-х курсов ведущих ВУЗов Москвы. Обучение на очном дневном отделении.
Возможность работать от 25 часов в неделю по гибкому графику.
Владение английским языком.
Опытный пользователь MS Excel.
Ответственность, самостоятельность.
Внимательность к деталям, аккуратность работы с данными
Трудолюбие, усидчивость
Развитое логическое мышление.
Активная жизненная позиция, целеустремленность, ответственность, желание работать и развиваться в крупной международной компании.
Условия работы:
Срочный трудовой договор. (Оформление до конца обучения в ВУЗе).
Запись в трудовую книжку, налоговые отчисления.
Компенсация питания на работе.
Страхование жизни и от несчастного случая
Стажировка оплачивается
Работа в офисе на м. ВДНХ. С 2014 в г. Химки.
Обязанности:
Помощь на участке Расчет и учет себестоимости импортируемых товаров в соответствие с таможенными декларациями ( Euro-Fib, BDsoft)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
33 000
руб.
Обязанности:
Обслуживание физических лиц в Отделении,
Операционное обслуживание клиентов (работа со счетами, пластиковыми картами, денежные переводы),
Консультирование клиентов по вопросам, связанным с банковскими продуктами и операциями,
Выполнение плана продаж банковских продуктов и услуг.
Требования:
Образование неполное высшее\высшее,
Рассматриваем кандидатов без опыта работы в банковской сфере,
Уверенный пользователь ПК,
Приятная внешность,
Грамотная речь,
Обучаемость,
Стрессоустойчивость,
Нацеленность на результат.
Условия:
График работы сменный 2/2/3 с 9.00 до 21.00,
Заработная плата (оклад на испытательный срок: 28 000 + бонус от выполнения плана продаж; после испытательного срока 31 000 + бонусы от выполнения плана продаж),
Возможность пройти оплачиваемое обучение за счет компании,