Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
50 000
руб.
Обязанности:
Продажа компьютерной техники‚ периферии‚ расходных материалов‚ IT услуг корпоративным клиентам компании.
Работа с текущими клиентами компании‚ сопровождение‚ удержание‚ развитие клиента.
Выполнение плана продаж
Встречи с клиентом‚ презентации‚ переговоры.
Требования:
Навыки продаж, ведения переговоров.
Нацеленность на результат и умение добиваться поставленной цели.
Активная жизненная позиция.
ПК - (знание MS Office‚ Интернет).
Условия:
Оформление по ТК РФ. Оплата отпусков, больничных.
График работы с 9:00 до 18:00 (обед с 12.00 до 12.30)‚ суббота и воскресенье - выходные.
Офис находится в 10 мин. от м. Дмитровская или Савеловская.Перспективы карьерного роста.
Заработная плата на испытательный срок 25000 руб + % +премии за выполнение плана продаж‚ после испытательного срока повышение оклада по результатам работы.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
35 000
до
40 000
руб.
В стабильной, динамично развивающейся в сфере Информационных Технологий и Программного Обеспечения компании открыта вакансия СПЕЦИАЛИСТА ТЕХНИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ (HelpDesk) систем IP-телефонии
Компания разработчик - лидер в области систем компьютерной телефонии и технологий интеллектуальной связи.
Требования:
Опыт поддержки и администрирования ОС семейства Windows
Желательно базовое знание "скриптовых" языков программирования (VBScript, Perl или другие)
Желательно знание и опыт работы с системами телефонии (ISDN; VoIP; SIP)
Опыт работы в аналогичной должности от 1-го года
Гражданство РФ, высшее образование / неполное высшее образование
Личные качества: коммуникативные навыки, умение работать в команде, инициативность, стремление к постоянному профессиональному росту
Обязанности:
Техническая поддержка в офисе компании Программного Обеспечения пользователей Call-центра собственной разработки компании.
Установка и настройка оборудования и программного обеспечения
Поддержка ПО и оборудования
Консультирование и обучение клиентов компании
Условия:
Постоянная работа в офисе, оформление по ТК РФ‚ возможность профессионального роста
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
В крупную международную компанию (производство фармацевтических препаратов) требуется Микробиолог
Обязанности:
Отбор проб и проведение м/б посевов при проведении контроля микробиологической чистоты сырья, готовой продукции, производственных зон
Приготовление/стерилизация питательных сред и растворов
Проведение замеров температуры/влажности в лаборатории
Мойка и подготовка посуды и вспомогательных материалов
Уборка/дезинфекция внутренних поверхностей оборудования.
Регистрация образцов, поступивших в лабораторию
Деструкция отработанного материала.
Участие в совершенствовании системы качества в лаборатории (разработка документации, выполнение корректирующих действий, участие во внутренних аудитах, участие в лабораторных расследованиях)
Участие в проектах (направленных на развитие производства).
Требования:
Опыт работы в бактериологической лаборатории в аналогичной должности
Образование средне-специальное: микробиолог, бактериолог, вирусолог, лаборант, фельдшер, медсестра.
Обязательно: Навыки безопасной работы с м/о 3-4 группы патогенности. Подготовка питательных сред. Проведение м/б посевов. Навыки работы с автоклавом (желательно наличие удостоверения на работу с сосудами, работающими под давлением).
Желательно: Прохождение курсов повышения квалификации по специальности Бактериология, Микробиология в количестве не менее 144 часов, не более чем 5 летней давности. Знание основ GMP или НААСР
Условия:
Работа в стабильной иностранной компании
Заработная плата обсуждается по итогам собеседования с успешным кандидатом
График работы: 09:00-18:00, выходные в субботу и воскресенье. Возможна работа в утреннюю (7.00-15.00) или вечернюю смены (15.00-23.00)
Отпуск 28 дней; организация питания на территории завода, компенсация обедов; доставка корпоративным транспортом или топливная карта с лимитом 6000 руб. в месяц.
Корпоративный транспорт от метро Теплый стан или Бульвар Дмитрий Донского.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
до
40 000
руб.
A large western aircraft company is searching for Secretary
Job duties:
Handling and distributing incoming telephone calls;
Meeting and recording visitors;
Keeping document flow;
Coordination of drivers activities;
Keeping business correspondence;
Preparation of meetings and business negotiations (booking conference rooms);
Ordering stationery if necessary.
Requirements:
Higher or Incomplete Higher education (with opportunity to work 5/2 from 8:00 till 16:00 and from 14:00 till 22:00 – shift changes according to the agreement with the second secretary);
Good knowledge of English –Upper-intermediate level and higher;
Working experience on the relevant position is desirable but not obligatory.
Confident user of MS Office;
Well-bred speech;
Punctual, responsible, with high speed of computer typing.
Working conditions:
Office location - m. Okhotniy ryad;
Working schedule: 5/2, (from 8:00 till 16:00 and from 14:00 till 22:00 – on a shift basis);
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Chance to work in a global management consulting firm as Day Visual Services Specialist!
Responsibilities:
Produces/oversees production of all presentation materials, according to high-quality standards and within Firm visual production guidelines, in a timely manner (creating text/conceptual/data-driven charts, proofreading, maintaining and keeping electronic versions of project files and key materials on server)
Plays the role of expert in all format-related questions for CT members
Coordinates and schedules production process and effectively interfaces with CTs/other VS specialists through using booking database, Microsoft Outlook and office voicemail system
Effectively utilizes current computer technology
Requirements:
Citizenship of Russian Federation
Perfect knowledge of MS Office (Power Point - at expert level)
Level of English - upper-intermediate and higher
Multitasking, ability to work under tight deadlines, responsibility, high attention to details
Terms:
Work in a global management consulting firm
Time schedule: from 10:00 (or later) till 19:00 (or later)
Office is situated in the centre of Moscow (Mayakovskaya)
Salary will be discussed with candidates at the interview
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Chance to work in a global management consulting firm asNight Visual Services Specialist!
Responsibilities:
Produces/oversees production of all presentation materials, according to high-quality standards and within Firm visual production guidelines, in a timely manner (creating text/conceptual/data-driven charts, proofreading, maintaining and keeping electronic versions of project files and key materials on server)
Plays the role of expert in all format-related questions for CT members
Coordinates and schedules production process and effectively interfaces with CTs/other VS specialists through using booking database, Microsoft Outlook and office voicemail system
Effectively utilizes current computer technology
Requirements:
Citizenship of Russian Federation
Perfect knowledge of MS Office (Power Point - at expert level)
Level of English - upper-intermediate and higher
Multitasking, ability to work under tight deadlines, responsibility, high attention to details
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
As an Assistant Director of Studies in a Kids and Teens Centre you are responsible for providing high teaching standards in your Centre, improving production and supporting your team, developing new projects and assisting the Director of Studies.
You should be pro-active, goal orientated and able to deliver effective training and workshops and constantly helping to improve the academic quality of the Centre.
Your responsibilities will include:
Assisting the Director of Studies in improving the academic quality of the Centre
Delivering effective training sessions and workshops
Scheduling and assisting the Director of Studies with extra curriculum activities
Delivering high-quality language lessons to kids and teens
Conducting placement testing with potential students
Supporting the Director of Studies in organizing and developing events and activities
Assisting the Director of Studies in carrying out control of all the academic staff of the Centre
Participating in and monitoring academic projects
Assisting the Director of Studies in recruiting new teachers
Promoting friendly and well-wishing atmosphere in the Centre
You are:
Pro-active in all areas of responsibility
Motivated and well-organized
Professional in appearance, dress and manner
Punctual and reliable
Friendly, approachable and well-mannered
Flexible in approaches to work
Qualifications:
University Degree in Teaching or Linguistics
Advanced English competency (CAE or CPE certificates are an advantage)
Teaching Experience, minimum three years (kids and teens groups of various levels)
TKT certificates are an advantage
A thorough knowledge of EFL methodology
Leadership and conflict resolution skills
Confident user of modern technologies and business software
Excellent communication and interpersonal skills
EF English First and EF Englishtown are divisions of EF, committed to teaching English around the world. In addition to helping 1,500 corporations with English training, EF is the Official Language Training Supplier to the Sochi 2014 Winter Olympics.
A global network of EF English First schools are set up to allow students of all ages to learn English without leaving their own countries.
EF English First in Russia comprises over 1300 employees and teachers, 6 regional offices and operates 38 English schools in 11cities.
EF’s Moscow office is Best Office Awards 2012 winner.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
The Role
As English Teacher you are responsible for high teaching standards. You need to be aware of new teaching techniques, use the communicative approach in class and support students on their way to mastering English.
You should be enthusiastic, flexible, and ready to learn. You are expected to motive and inspire your students by excellent performance in class and involvement in all school activities and events.
What you will do:
Teaching English as a foreign language
Conducting fun and engaging extracurricular activities
Working with online study and booking systems
Providing personal feedback to students
Diagnostic and continuous assessment of students
Awareness and usage of the programs and methods of teaching English approved by the Company
Lessons planning and preparation
Contribution in development of teaching methods and the Centre development
Creation of Power Point Presentations for lessons to support the approved course materials
Client-oriented approach to teaching English
Who you are:
Perfect presenter and speaker
Creative and Smart
Able to multi-task, meet deadlines and demonstrate high standards of teaching English
Successful user of different teaching methods and approaches
Willing to develop teaching and training skills
Able to work independently as well as a team member
Aiming at quality and customer service
Positive and flexible
Qualifications:
University degree in Teaching or Linguistics
Excellent command of written and spoken English – min C1 level (CEF), Cambridge certificates or international TEFL diploma is an advantage
Team player and inspiring leader
Bright, dynamic and flexible personality
Confident user of modern technologies and business software
Strong skills in Power Point
Excellent presentation and communication skills
We offer
EF offers a competitive salary, all our staff benefits from free English language training in Russia and special privileges on EF education programs abroad. Furthermore, for a successful candidate, there are good opportunities for internal promotion within EF company in Russia or beyond.
About EF
Founded in 1965, today EF is the world's largest private educational organization, offering a wide range of educational programs, from language training, educational travel, cultural exchange, professional business training to a university degree and MBA. EF has 400 schools in 60 countries. EF’s International network consists of 9,000 employees and 25,000 teachers. Today the company EF has helped more than 15 million people learn a language, get an education or a degree.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от
25 000
до
35 000
руб.
Управляющая компания строительного холдинга «ГЕРА» приглашает на постоянную работу Помощника юрисконсульта.
(ГК «Гера» ведет свою деятельность в следующих направлениях: проектирование, строительство, реконструкция дорог и сооружений различного назначения, производство строительных материалов. Мы стараемся четко планировать свое будущее развитие с учетом лучших мировых практик в строительной отрасли. Наша цель - строить лучшие дороги, мосты, пешеходные переходы, производить самые качественные материалы, с предоставлением первоклассного сервиса для наших клиентов).
Обязанности:
Сбор документов для подготовки исковых заявлений и судебных заседаний, подготовка доверенностей, подготовка запросов и получение документов в органах власти;
Обеспечение своевременного поступления процессуальных документов в суды;
Выполнение поручений юрисконсультов (правовой анализ договоров, составление писем и претензий и т.п.).
Требования:
Высшее профильное образование (строго: МГУ, МГЮА), возможно студенты последних курсов;
Опыт работы от 1-го года (желательно);
Желателен опыт работы в строительной, инвестиционной или производственной компании;
Основополагающие практические и теоретические знания в области гражданского, процессуального, градостроительного и налогового права;
Личностные качества: скрупулезность, энергичность, желание и умение учиться и совершенствоваться, ответственность;
Компания предоставляет возможность карьерного и профессионального роста.
Условия:
Место работы: м. Дмитровская (3 мин. пешком от метро), бизнес-центр класса А+;
Уровень заработной платы: по результатам собеседования;
Оформление согласно ТК РФ;
График работы: 5/2 с 9:00 до 18:00 (суббота и воскресенье - выходные дни);
Компания предлагает стабильную, достойную, официальную заработную плату
Мы гарантируем всем нашим сотрудникам оформление в соответствии с Трудовым Кодексом РФ, социальный пакет (дотация на питание + медицинская страховка, оплачиваемые отпуска)
Мы предоставляем уникальную возможность построить свою карьеру, получить развитие и профессиональный рост;
Вакансия открыта на Дилерском Центре РОЛЬФ-СИТИ(м. ВДНХ)