Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Key accountabilities:
Providing administrative support for all the departments in the field of visas & invitations getting, travel agencies monitoring and paying invoices, administrative expenses checking
Visa support
For Russian employees: providing all kinds of exit business visas for Russian employees
For foreign visitors: arranging all the necessary letters of inquiry in accordance with the legislation to corresponding organizations to obtain invitation letters for business visas
Control and paying all the necessary documentation and bills which are related to the above mentioned responsibilities.
Purchase orders checking and preparation of all necessary documentation (administrative expenses – office facilities )
Qualifications:
Education:Higher education
Experience and knowledge:Good linguistic and PC skills, at least 1 year administrative experience
Core Competencies: responsible, flexible, quick-learner, communication
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Role Description:
The Team Assistant Zelenograd will support a new factory project to build a factory based in Zelenograd, Russia in terms of any local organizational matters. The function is located in Zelenograd, Russia with a direct report into the Project Director Zelenograd. Traveling to Germany could be involved.
Key Areas of Responsibility:
Organizational support for FAB 2 project,
Management of local business trips and organization of necessary visa for project team,
Time scheduling for meetings and coordination function,
Translations of documents (Russian-German, German-Russian),
Simultaneous translations during telephone calls and meetings,
Support in terms of co-operations with local authorities and external partners,
Logging of meetings (preparation meeting minutes).
Competencies:
Completed vocational education in commercial area or foreign language correspondence clerk,
Excellent organizing ability,
Basic understanding in the area of building and industrial industries (semiconductor and electronics),
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 45 000
руб.
ГК «РУСКЛИМАТ» является членом двух ведущих ассоциаций профессионалов индустрии климата: АПИК и АВОК и входит в число крупнейших поставщиков климатического оборудования. Приглашает на работу Ассистента директора по товарной группе.
Обязанности:
Разработка и согласование документов, деловая переписка с партнерами, координирование взаимодействия разных департаментов по вводу новых продуктов;
участие в подготовке презентаций;
участие в разработке маркетинговых и рекламных материалов, кампаний;
создание и ведение базы данных документации
Требования:
Женщина, 25-32 лет, высшее образование,
опыт работы (ВЭД, маркетинг, продвижение),
англ. яз. - свободно, навыки участия в переговорах, ведения деловой переписки;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 25 000
до 30 000
руб.
Обязанности:
-Прием и распределение входящих звонков, прием, адресация и отправление электронных и факсимильных сообщений; -Организация командировок сотрудников (проезд, проживание), взаимодействие с бухгалтерией; -Подготовка документов и материалов для работы руководителя; -Ведение делопроизводства; -Составление и оформление деловых писем; -Представительские функции (чай, кофе); -Встреча посетителей
Требования: -Гражданство РФ -Женщина 22-30 лет -Высшее/неполное высшее (заочное) -Опыт работы от года
Условия: -Офис м.Кожуховская, график работы 5/2 -Оформление и социальные гарантии согласно ТК РФ -З/п 30000 gross