Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Personal Assistant



Personal Assistant
2013-03-10 22:11

Вакансия компании: «Отель Рэдиссон Роза Хутор»
Создана: 10.03.2013
Регион: Сочи
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

We are looking for a Personal Assistant to support our General Manager with his administration.

The successful candidate for this position will be rewarded with a challenging and rewarding job. He/she will be repsonsible for:

  • be responsible for organising the General Managers diary
  • Organising all travel arrangements for the General Manager 
  • Dealing with all the General Managers correspondence
  • The issuing of vouchers
  • Ensuring that the office is run in a smooth professional manner
  • Interpering/translating from Russian into English and and vice versa
  • Supporting the General Manager in other questions.


Personal requirements:

  • Attention to detail is essential
  • Natural attitude towards providing excellent quality service
  • Excellent computer skills
  • Excellent telephone manner is essential
  • Excellent time management and organisational skills essential
  • High levels of motivation, enthusiasm and an innovative approach
  • Good team player with a flexible and cooperative attitude
  • Fluency in English both written and oral
  • Experience in a similiar job
  • .

Conditions:

  • Competitive salary
  • Excellent opportunities for professional growth and career development within the company and in Sochi region
  • Interesting and dynamic work
  • Corporate trainings and business education
  • Accommodation in staff house (for non-residents)
  • Staff transportation
  • Staff meals
  • Providing discounts for accommodation in our hotels worldwide


Reservation agent
2013-03-10 22:11
Вакансия компании: «Отель Парк Инн от Редиссон Роза Хутор»
Создана: 10.03.2013
Регион: Сочи
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

We are currently looking for a Reservation Agent to support the Front Office/Sales team in their activities.


He/she will be responsible for dealing with guest requests to make a booking at our hotel. In detail this means:

  • Selling bedrooms, meeting & event space
  • Handle all incoming calls, faxes and emails for accommodation
  • Respond to all enquiries in a timely manner
  • Process all information using the hotel computer systems
  • Maintain up to date knowledge on sales strategies, rates, products, packages, facilities and inventory at all times
  • Sell our products and services to meet guests needs in line with our concepts with a focus on hotel profit
  • Follow up on no shows, commissions and loyalty programmes
  • Builds and maintains strong working relationships with entire hotel focusing on Front Office Sales and Meeting & Events


Personal requirements:

  • Strong focus on business & sales
  • Attention to detail is essential
  • Natural attitude towards providing excellent quality service
  • Previous experience from reservations, front office or meeting & events is preferred
  • Excellent computer skills and knowledge of Fidelio would be an advantage
  • Excellent telephone manner is essential
  • Excellent time management and organisational skills essential
  • High levels of motivation, enthusiasm and an innovative approach
  • Good team player with a flexible and cooperative attitude
  • Fluency in English both written and oral
  • The Reservation Agent reports directly to the Revenue Manager

Conditions:

  • Competitive salary
  • Excellent opportunities for professional growth and career development within the company and in Sochi region
  • Interesting and dynamic work
  • Corporate trainings and business education
  • Accommodation in staff house (for non-residents)
  • Staff transportation
  • Staff meals
  • Providing discounts for accommodation in our hotels worldwide


Старший секретарь
2013-03-10 22:54
Вакансия компании: Суши WOK
Создана: 10.03.2013
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода:   до   30 000  руб.

Обязанности:

  • Курирование и контроль работы секретариата компании (3 человека):
  • Ведение графика работы, контроль исполнения заданий, помощь при решении трудных административных задач;
  • Поддержание работы административного блока компании;
  • Планирование и контроль бюджета секретариата;
  • Контроль за оплатой счетов по билетам, такси, почте, оформлении подписки;
  • Планирование и распределение рабочего дня офисного водителя;
  • Выполнение иных задач.
 
Требования:
  • Девушка от 24 до 30 лет
  • Приятная внешность;
  • Высшее образование;
  • Опыт работы в должности руководителя секретариата, старшего секретаря, офис-менеджера в крупной компании от 2-х лет;
  • Знание английского языка будет вашим преимуществом.
  • Знание MS Office на продвинутом уровне.
  • Самостоятельность, стрессоустойчивость, коммуникабельность.
  • Умение работать с большим объемом информации.
  • Английский язык разговорный.

Условия:
  • График работы 5/2, с 10 до 19,
  • Комфортабельный офис недалеко от ст.м. Ладожская;
  • Заработная плата до 30 000 руб.
  • Карьерный рост.


Ассистент руководителя
2013-03-10 22:54
Вакансия компании: Суши WOK
Создана: 10.03.2013
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода:   до   25 000  руб.

Обязанности: 

  • Ведение протоколов, повесток собраний, встреч;
  • Работа с таблицами Word, Exсel$
  • Работа с корреспонденцией (получение, рассылка);
  • Работа с приказами и другими документами (формирование, печать) 
Требования:
  • Высшее/неоконченное высшее образование;
  • Грамотная речь, активная жизненная позиция, 
  • Отличное знание MS Office;
  • Приятная внешность.
Условия:
  • График работы 5/2, с 10 до 19;
  • Офис расположен недалеко от ст.м. Ладожская;
  • Интересная работа, дружный коллектив;
  • Двухразовое корпоративное питание.

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное