Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Помощник руководителя в департамент молодежной политики



Помощник руководителя в департамент молодежной политики
2013-03-10 18:44

Вакансия компании: Образовательный холдинг «Синергия»
Создана: 10.03.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   20 000   до   23 000  руб.

Обязанности:

  •  ответы на входящие звонки
  •  ведение рабочего графика руководителя
  •  подготовка документов ( word, Excel, иллюстратор)
  •  выполнение поручений руководителя
  •  некоторые поручения носят разъездной характер ( по Москве)

Требования:

  •  гражданство РФ
  •  опыт работы секретарем или помощником руководителя
  •  уверенный пользователь ПК ( Word, Ecxel, иллюстратор)
  •  коммуникабельность, грамотность, ответственность, пунктуальность...
  •  умение работать в режиме многозадачности

Условия:

  •  офис М. Семеновская
  •  пятидневка с 9-00 до 18-00
  •  оклад по результатам собеседования до 23000 рублей к начислению ( 20000 рублей после налогов)
  •  перспективы финансового и карьерного роста ( до менеджера по организации мероприятий, руководителя отдела, тендерная деятельность....до 50000 рублей)


Помощник руководителя по персоналу
2013-03-10 19:25
Вакансия компании: Финансово- Консультационный Центр
Создана: 10.03.2013
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   40 000  руб.

Обязанности: 

  • Проведение полного цикла поиска и подбора персонала;
  • Размещение вакансий в СМИ и Интернете;
  • Проведение собеседований, оценка кандидатов;
  • Организация и  контроль за обучением персонала;
  • Помощь в адаптации новых сотрудников;
  • Формирование отдела, контроль за деятельностью сотрудников.
Требования:
  • Высшее образование; 
  • Дополнительное образование в сфере рекрутинга приветствуется;
  • Возраст СТРОГО от 30 лет!; Гражданство РФ, 
  • Ответственность, зрелость мышления,  нацеленность на результат;
  • ПК пользователь;
Условия:
  • Бесплатное сертифицированное обучение;
  • Карьерный рост, прогрессирующая оплата труда; 
  • Возможность индивидуального графика;
  • Работа в офисе в центре города;
  • Стажировки в Москве и за рубежом.


Business assistant
2013-03-10 19:29
Вакансия компании: CONSORT Group
Создана: 10.03.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Our client, the well-known international pharmaceutical company, looking for a Business assistant to the Vice-president of the company


Responsibilities:


  • Assistance to the Vice-president;
  • Draft, type, and dispatch all the correspondence;
  • Planning workshops for leader;
  • Travel-support;
  • Other standard duties for business assistant.


Requirements:


  • English - fluent;
  • Experience of 2 years;
  • Advanced PC user;
  • Strong communication skills;
  • Desire to develop professionally;
  • Business-oriented.


Сonditions:


  • Competitive Salary;
  • Benefits package;
  • Location near m. University.


Координатор отдела
2013-03-10 19:58
Вакансия компании: Bayer
Создана: 10.03.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Bayer Consumer Care объявляет конкурс на позиция Координатора отдела медицинской информации


Требования:

  • Высшее образование;
  • Опыт работы в аналогичной (административной) должности от года;
  • Уровень владения английским языком (письменным и устным) upper-intermediate;
  • Хороший уровень владения ПК (весь пакет MS Office, продвинутые знания PowerPoint, Excel, Outlook);
  • Знание основ делопроизводства;
  • Исполнительность, дисциплинированность, надежность;
  • Организаторские способности;
  • Презентационные и коммуникативные способности, контактность;
  • Пунктуальность;
  • Личная организованность.

Обязанности:

  • Оказывает необходимую административную поддержку Руководителю и другим менеджерам отдела.
  • Контроль календаря встреч руководителя, организация командировок, оплата счетов, проверка email, ведение переписки на русском и английском языках, подготовка презентаций, ведение табеля учета рабочего времени сотрудников Службы (время прихода и ухода, командировки, отпуска и больничные) и др.
  • Готовит и организует встречи с внутренними и внешними партнерами.
  • Осуществляет внутреннюю коммуникацию в рамках отдела, включая объявления и извещения.
  • Оказывает организационную и техническую поддержку в проведении  мероприятий и программ для медицинской общественности (съезды, конференции, выставки и др.),  сотрудников отдела и подразделения BCC, рассылка приглашений в Outlook, бронирование зала и техники.
  • Разрабатывает программу визитов российских и зарубежных партнеров. 
  • Контролирует  отправку образцов препаратов, рассылку печатной продукции,  презентаций и др. в регионы согласно утвержденным непосредственным руководителем инструкциям.


Условия:

  • ДМС, страхование жизни, от несчастного случая и выезжающих за рубеж
  • Оплата питания (6000 рублей gross) ежемесячно
  • 5 недель отпуска (25 рабочих дней)
  • Корпоративные тренинги компании
  • Офис м. Сокольники


Personal assistant
2013-03-10 19:59
Вакансия компании: Bayer
Создана: 10.03.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Bayer  Consumer Care объявляет конкурс на позиция Персонального ассистента в отдел Маркетинга


Требования:

  • Высшее образование (степень бакалавра или выше)
  • Опыт работы в качестве ассистента не менее 1 года
  • Хорошие организаторские способности
  • Хороший уровень владения ПК (MS Office)
  • Отличное знание английского языка, как устного, так и письменного, опыт переводческой деятельности
  • Отличные коммуникативные навыки, и развитые навыки межличностных отношений

Обязанности:

  • Оказывает необходимую административную поддержку Руководителю и другим менеджерам отдела. Контроль за календарем встреч руководителя, организация командировок, оплата счетов, проверка email, ведение переписки на русском и английском языках (в случае необходимости обеспечение качественного перевода), подготовка презентаций и другое.
  • Оказывает административную поддержку работе отдела: заказ расходных материалов и оборудования, подготовка плана рассадки сотрудников.
  • Подготавливает и организует конференции / встречи, включая планирование, организацию и реализацию мероприятий, проводимых отделов, видео- и теле- конференций, а также внутренних и внешних встреч. Осуществляет ведение и поддержку календаря руководителя.
  • Осуществляет внутреннюю коммуникацию в рамках отдела.
  • По поручению руководителя выполняет работу по ведению отдельных проектов (например, поддержка проектов, внедрение системы учета рабочего времени и др.).
  • Участвует в совещаниях отдела, ведет необходимые записи и готовит протоколы. Ведет учет счетов, оказывает необходимую поддержку в ведении бюджета отдела.
  • Разрабатывает программу визита для партнеров: иностранных партнеров, клиентов и др.


Условия:

  • ДМС, страхование жизни, от несчастного случая и выезжающих за рубеж
  • Оплата питания (6000 рублей gross) ежемесячно
  • 5 недель отпуска (25 рабочих дней)
  • Корпоративные тренинги компании
  • Офис м. Сокольники




Секретарь (офис-менеджер)
2013-03-10 20:12
Вакансия компании: Технологии Бизнес Систем
Создана: 10.03.2013
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   20 000   до   25 000  руб.

Секретарь, офис-менеджер, помощник руководителя


Обязанности:

  • делопроизводство
  • контроль исполнения поручений руководителя
  • деловая переписка
  • организация работы офиса
  • кадровое делопроизводство (штат 10-15 человек)
  • ведение баз данных

Требования:

  •  печать, не ниже 100 знаков/минуту
  •  уверенный пользователь ПК (МS office, в т.ч. MS word, Outlook, Excel)
  •  навыки грамотного делового общения
  •  делопроизводство


Условия:

  • часы работы: с 9.00 до 18.00
  • (возможен ненормированный рабочий день)
  • премии, льготы


Assistant (fluent English)
2013-03-10 20:22
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Испания
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2013-03-10 20:23
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Польша
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION:

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2013-03-10 20:26
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Греция
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

 TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:

  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services
  • Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:
    • Услуги по развитию бизнеса
    • Поиск зарубежных партнеров
    • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
    • Маркетинг и PR
    • Сертификация оборудования
    • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

Natalya Afanasyeva



Персональный ассистент руководителя
2013-03-10 20:43
Вакансия компании: Юнилевер Русь
Создана: 10.03.2013
Регион: Тула
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности:

На работника возлагаются следующие функциональные обязанности:

  • Помощь директору филиала  в административной работе
  • Устные и письменные переводы с английского языка
  • Устные переводы при встрече делегаций и гостей предприятия
  • Письменные переводы технической документации, внутренних документов, новостных бюллетеней компании, деловой корреспонденции
  • Обработка корреспонденции для директора филиала
  • Размещение заявки на заказ гостиниц для сотрудников и гостей предприятия, контроль исполнения заявок
  • Проведение работы по подготовке заседаний и совещаний руководства предприятия
  • Сбор необходимых материалов
  • Оповещение участников о времени и месте проведения и повестке дня
  • Ведение и оформление протоколы заседаний и совещаний, рассылка их участникам совещания
  • Регистрация иностранных гостей в ОВИРе и других государственных органах согласно требованиям законодательства РФ
  • Осуществление координации командировок, организация визовой поддержки сотрудников завода
  • Оформление и ведение журнала регистрации командировочных удостоверений
  • Оформление и ведение журнала регистрации распоряжений о командировании
  • Помощь гостям и участникам встреч
  • Организация презентаций и конференций
  • Оформление приказов по основной хозяйственной деятельности и ведение журнала их регистрации
  • Оформление подписки на специализированные периодические издания по заявкам сотрудников предприятия
  • Ответственность за своевременное обеспечение работников необходимыми канцтоварами, расходными материалами
  • Участие в организации корпоративных мероприятий
  • Контроль работы транспорта, заказ такси
  • Контроль работы АБК фабрики (столовая, раздевалки, офисные помещения)
  • Бюджетирование


Требования:

  • Опыт работы на подобной должности обязателен
  • Высшее образование
  • Уверенный ПК-пользователь
  • Английский язык -  свободное владение  - обязательно

                      
Условия:

  • Социальные гарантии, ДМС, питание,
  • Доставка транспортом предприятия, карьерный рост


Assistant (fluent English)
2013-03-10 20:59
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Киев
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Assistant (fluent English)
2013-03-10 21:01
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Молдавия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

 

TERMS


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY


  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Секретарь
2013-03-10 21:04
Вакансия компании: СИСТЕМНЫЕ РЕШЕНИЯ, ООО
Создана: 10.03.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности: 

  • Прием входящих звонков
  • Работа с документацией
  • Встреча гостей
Требования:
  • Девушка приятной внешности
  • Грамотная устная и письменная речь
Условия:
  • Полный рабочий день 5\2
  • Оформление по ТК, соц. пакет
  • Работа в шаговой доступности от метро
  • Можно без опыта работы
  • Обустроенное рабочее место и приятный дружный коллектив


Персональный ассистент
2013-03-10 21:08
Вакансия компании: Иванов А.Н.
Создана: 10.03.2013
Регион: Саратов
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   400   до   1 000  USD

Сотрудник с правами


Обязанности:

  • Ведение деловой переписки, телефонных переговоров
  • Личные поручения руководителя
 
Требования: 
  • Возраст: 20-45 лет.
  • Желание работать и зарабатывать.
  • Ответственность, организованность.
 
Условия:
  • Доход в перспективе от 40 000 руб, офис в центре города.
  • Карьерный рост.


Администратор офиса
2013-03-10 21:28
Вакансия компании: Бел Ком
Создана: 10.03.2013
Регион: Белгород
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   20 000  руб.

Обязанности:

  • встреча клиентов,
  • прием и распределение звонков
  • ведение текущей документации и отчетности,
  • работа с корреспонденцией.

Требования: 

  • представительная внешность,
  • вежливость,
  • грамотная речь.

Условия:

  • работа в современном офисе,
  • возможность для профессионального и личностного роста,
  • возможен гибкий график.


Assistant (fluent English)
2013-03-10 21:32
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Нижний Новгород
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.



RESPONSIBILITIES


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned


REQUIREMENTS


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

 

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia


EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:


  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:


  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Assistant
2013-03-10 21:32
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Самара
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partner
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Assistant (fluent English, home-based)
2013-03-10 21:32
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 10.03.2013
Регион: Краснодар
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

 

RESPONSIBILITIES

 

·         Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet

·         Maintain leads database

·         Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team

·         Extensive verbal and written communication with customers and partners

·         Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team

·         Other duties as assigned

REQUIREMENTS

 

  • Fluent English and Russian

  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling

  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills

  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events

  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion

  • Accuracy, attention to detail

  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

 

ADVANTAGES

 

  • Home-based

  • Flexible schedule

  • Everyday intense English language practice

  • On-the-job training provided

  • Career development opportunities available

 

TERMS

 

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview

  • Telephone and Internet use reimbursement

 

ABOUT THE COMPANY

 

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

 

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

 

·         Sales & business development programs

·         Local partner search

·         Homologation/type approval facilitation

·         Telecom/IT Translations

·         Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

 

·         Услуги по развитию бизнеса

·         Поиск зарубежных партнеров

·         Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT

·         Маркетинг и PR

·         Сертификация оборудования

·         Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

http://www.ezsolutions.ru/

 

CONTACT INFORMATION

 

Natalya Afanasyeva

hr@ezsolutions.ru

Skype: nafanasyeva

 

 



Секретарь ассистент
2013-03-10 21:42
Вакансия компании: BSA
Создана: 10.03.2013
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   50 000  руб.

Обязанности:

  • Административное сопровождение руководителя;
  • Поиск, сбор, анализ, обработка и структурирование необходимой руководителю информации;
  • Помощь в ведения деловой переписки (русском и английском языках);
  • Участие в деловых встречах;
  • Регистрация входящей/исходящей корреспонденции, систематизация и ведение приказов, внутренней документации, реестра договоров
  • Ведение делопроизводства;
  • Организация встреч и переговоров (встреча в аэропорту, размещение, бронирование конференц-зала);
  • Организация командировок сотрудников компании (билеты, гостиницы, визы);
  • Приём входящих звонков;
  • Участие в качестве переводчика (устный, письменный) в Международных Проектах.


Требования:

  • Свободное владение английским языком (устно и письменно);
  • Владение технический \ информационной терминологией, опыт перевода технической документации будет преимуществом;
  • Знание основ бухгалтерского и управленческого учетов будут преимуществом.


Условия:

  • Офис: 10 минут от м. Южная;
  • Заработная плата обсуждается с каждым кандидатом индивидуально + премии по результатам участия в коммерческих Проектах.


Personal Assistant
2013-03-10 22:02
Вакансия компании: ГОРОДСКОЙ КОММЕРЧЕСКИЙ БАНК
Создана: 10.03.2013
Регион: Киев
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

PJSC «CITY COMMERCE BANK» seeks for Personal Assistant.

The perfect candidate for this position is an energetic person with fluent English and strong communication skills, highly service-oriented, cheerful and self-motivated manager that really enjoys welcoming guests, has enough organizational skills to coordinate life of the office and keep the schedule. Experience in service field is a huge plus. Requirements:

University Degree (preferably in the field of economics)

1 year+ of respective working experience

Fluent English, Ukrainian and Russian languages, both written and oral

Computer literacy, knowledge of Microsoft Office package

Personal characteristics:

Organized, diligent and flexible

Ability to handle multiple tasks, meet deadlines

Excellent communication, coordination and negotiation skills

Ability to work under pressure. Stress resistant, responsible and able to find solutions in difficult situations.

High level of accuracy in completing tasks and attention to details

Lively mind and great sense of humor Main responsibilities:

Daily assistance and full administrative support to the Top Manager's operations

Schedule coordination

Meeting and greeting visitors at all levels

Organization of meetings and negotiations

Maintaining document workflow

Searching required information

Organizational matters (drivers, currier and mailing services)

Handling visa-related issues, booking of tickets/transportation/hotels for business trips

We offer:

Competitive salary and attractive social package

Challenging work in a dynamic team

Ability to work and develop professionally

Comfortable office in the downtown (Klovska metro station)

If you are interested in obtaining the position of the Personal Assistant, please, send your CV (in English and Russian) with photo  stating the position you are applying for.


52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное