Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 40 000
до 50 000
руб.
Обязанности:
- Планирование рабочего дня руководителя, координация и организация деловых встреч - Протоколирование встреч, переговоров, совещаний и пр. - Ведение делопроизводства (контроль согласования договоров, контроль за сроком исполнения, прием, регистрация, подготовка приказов, ознакомление сотрудников с приказами, и т.д.) - Контроль выполнения поручений руководителя, выполнение личных поручений - Организация командировок, визовая поддержка - Координация работы секретариата (ресепшен). Требования:
- Опыт работы в должности "секретарь-референт", "персональный ассистент", "личный помощник"
- Отличное знание английского языка обязательно! - Знание делопроизводства - Знание 1С приветствуется - Уверенное знание ПК (MS Office). офисной оргтехники - Грамотная устная и письменная речь - Знание делового этикета, аккуратность, коммуникабельность, активная жизненная позиция, способность запоминать разноплановую информацию - Презентабельная внешность
Условия: - Зарплата от 40 000 ("белая", на руки, обсуждается на собеседовании) - М. Новослободская/ Менделеевская - Оформление по ТК - График с 09.30 - ненормированный, пн. - пт. - Соц. пакет (ДМС "Альфастрахование", оплачиваемая мобильная связь)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 50 000
руб.
Duties:
Office management:
Monitoring incoming calls, faxes, couriers, human traffic direction, public interface
Travel support external including invitation letters, travel visas, hotel booking, taxi and airport transfers,
travel support office – booking air traffic for sales staff
Doing registration for foreign employees
Assistance in Events organizing;
Legal support including managing periodic and special POA requirement, Chamber of Commerce – RO, notarization of documents, organize and custody legal agreements, interface BM work permits, work visas.
Other:
Build and maintain strong relationships with all relevant parties internally;
Purchasing office supplies and consumables;
Managing assigned vendors including but not limited to taxi, couriers, office suppliers, communication services;
Managing landlord and lease;
Managing apartment lease;
Monitor janitor and contract;
All office management functions.
Professional Qualifications:
Higher education
At least 2 years of experience in a multinational environment
Computer skills: MS Office (MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), Corel Draw, Russian legislative programme Consultant.
English – fluent level;
Ability to represent the company when required;
Deals confidentially and courteously with colleagues, customers, suppliers whether face to face, or any other communication channel (phone, e-mail etc.)