Предполагаемый уровень месячного дохода:
до 80 000
руб.
One of the leading investment companies in Russia is seeking an experienced, highly organised and mature candidate to fill a position of Team-assistant for its' Investment banking department.
Требования:
3+ years experience in a similar environment, fluent English, good PC, organisation and effective planning skills, ability to work under pressure and meet deadlines are required.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
до 45 000
руб.
Обязанности: работа с офисной оргтехникой, ведение баз данных, организация встреч, поиск потенциальных кандидатов для клиентов компании. Требования: свободное владение английским языком (устно и письменно), знание ПК, высокая организованность, пунктуальность, доброжелательность и проактивность. Сильные коммуникативные навыки. Условия: график работы 5/2 с 9.00 до 18.00.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 25 000
до 35 000
руб.
The A.P. Moller – Maersk Group is a global diversified organization with headquarters in Copenhagen. With over 110,000 people in more than 125 countries and 325 cities world-wide, A.P. Moller – Maersk Group is engaged in shipping, oil and gas exploration and production, shipbuilding, aviation, retail and other businesses.
Maersk Russia has an opening for Receptionist based in Vladivostok, Russia.
Main responsibilities:
Provide full administrative (secretarial, administration) support
Dealing professionally with telephone calls (both in Russian and in English) clients and other visitors, taking messages
Assisting with correspondence and documents
Registration and distribution all in-coming and out-going mail
Providing general administrative support
Greet and assist visitors / clients
Assisting the Office Manager in other day-to-day activities
Required background / experience:
Higher education
Fluent or upper intermediate English
Previous relevant experience from half a year is preferable
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 15 000
руб.
Обязанности:
Делопроизводство: прием, регистрация поступающей корреспонденции (в том числе с использованием систем электронного документооборота), ее систематизация, обеспечение своевременной передачи и отправки документации , контроль исполнения документов, ведение табельного учета, больничных листов, организация выездов и командировок Руководителя с оформлением всех необходимых документов и отчетов по ним, подготовка и организация встреч, переговоров, совещаний, проводимых Руководителем (сбор необходимых материалов, оповещение участников о времени и месте проведения, повестке дня, подготовку мест проведения переговоров, совещаний, ведение, оформление протоколов, контроль исполнения выданных заданий)