Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Assistant to General Director



Assistant to General Director
2011-04-21 18:50

Вакансия компании: INBOX
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Missions:  


  • Organizing and coordinating office operations and procedures
  • Support for General Manager, Account Managers, team leaders
  • Assistance in the preparation and issuance of commercial & technical proposals
  • Maintain information for key administrative matters related to the team and other matters
  • Answering day-to-day queries on progress of documents and other general correspondence
  • Ensuring all internal reporting systems are continually updated
  • Arrangement of meetings/conference calls/dinners
  • Contract follow-up (new customers) & renewals (existing customers); Call leads & arrange demo’s (need to understand our Know How);
  • Monthly monitoring budgeting (receivables & payables);
  • Administration (post, bank, letters, etc.);
  • Translation purposes for different documentation (business & marketing understanding required)

Profile:    


  • 3 to 5 years experience in the function. A strong background in providing secretarial and administrative support to senior managers.
  • Proven ability to work with numbers and spreadsheets (economic degree is preferable)
  • Quality service ethic is essential. Highly effective communication skills including an excellent standard of written and spoken English, French will be a serious plus
  • Advance level systems application experience in Microsoft Excel and PowerPoint is essential. Ability to use internet for research
  • Excellent organization and prioritization skills, with the ability to manage own time effectively and to work well under pressure
  • Strong adaptability, team and interpersonal skills. Flexibility in working schedule and in working for more than one manager. Demonstrated diplomacy in dealings with service areas, consultants, and clients
  • Ability to demonstrate use of initiative and self-starting ability

Key features:                


  • Economic or statistic background
  • Knowledgeable in statistic tools and data modeling
  • Ability to promote its own ideas
  • Customer orientation, self-starter
  • Creativity, open-mindedness, good sales acumen
  • Fluency in English or French a MUST
  • Good presentation and communication skills

Salary:                              

  • In accordance with experience


Помощник директора
2011-04-22 09:13
Вакансия компании: Пивоваренная Компания Балтика
Создана:
Регион: Тула
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности:

  • Координация работы подразделения;
  • Документооборот;
  • Ведение кадрового делопроизводства (распоряжения, инструкции, положения, архив);
  • Полная административная поддержка руководителя и региона;
  • Оформление о подготовка презентаций, аналитических отчетов;
  • Оформление и подготовка командировок - бронирование гостиниц, визовая поддержка;
  • Разработка, организация и сбор отчетности по региону.

Требования:

  • Высшее образование;
  • Опыт работы в аналогичной должности от 1 года;
  • Знание делопроизводства и принципов ведения документооборота;
  • Навыки ведения переговоров;
  • Грамотная речь;
  • Знание делового этикета;
  • Уверенный пользователь Word, Excell, Power Point;
  • Знание английского языка - upper intermediate.

Условия:

  • Оформление по ТК РФ;
  • Полный соц. пакет;
  • Дополнительные льготы и компенсации.

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное