Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 1 231 000
до 1 406 900
бел.руб.
Компания приглашает секретаря приемной офиса.
Обязанности:
телефонные переговоры, встреча посетителей, обработка поступающей и отправляемой корреспонденции; организация работы по регистрации, учету , хранению документов текущего делопроизводства, чай-кофе для руководителя, " хозяйка офиса".
Требования:
опыт работы, желательно специальное образование,отличное владение ПК, не студент.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
About the company:
For our client, Swiss Asset Management Bank, we are looking for an immediately available Personal Assistant/Office Manager.
Job description:
- Manage and organize the office day to day lifecycle - Ensure administrative support to the team as well as the General Manager - Handle international correspondence in English, French and Russian - Be responsible for the order and expense management - Coordinate, plan and maintain meetings, agenda, travel arrangements, visa applications, cost controlling, etc. - Setting up comp's newsletter and maintain the website/intranet - Organize and coordinate international meetings and workshops - Generate highly sophisticated presentations and reports
Who we are looking for:
- High degree - Previous experience in a similar assistant role within an international environment - Proficient user of the MS Office applications, Excel skills are an asset - Team player, organizational talent and excellent communicator - Customer and result-oriented personality - Resilient, proactive, motivated and flexible - Fluent in English, Russian and French