Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Operations Support Specialist
Position Objective:
To keep data quality in tools, to provide stakeholders with analytical reports, landing best practices in departments.
Position scope:
Support business processes
Main responsibilities:
Annual activities
Assist Team Lead to cascading Scorecard goals down to person, update Scorecard achievement metrics:
Managing annual accounts segmentation;
Contributing to annual budgeting and planning processes with preparation of analytical reports;
Contribution to mid-year review preparation.
Monthly activities
Help Team Lead with preparation and drive monthly Pipeline Management Review;
Analyze Tean Unit Performance & Revenue reporting and control by leveraging standard reports prepopulated on the portal and updated on regular basis:
-Revenue/forecast;
-Scorecard Metrics;
-Deployment;
-Pipeline quality/coverage/velocity etc.;
-Pipeline analysis;
Identify gaps in Team Unit performance, prepare report for Team Lead on gaps;
Ad hog reports needed by Team Unit
Managing monthly Revenue re segmentation based on requests.
Weekly and ongoing activities
Organize Pipeline Management Process and analyze, create guidelines for the team and control. Have regular meeting with Team Members to review the pipeline;
Keep data quality in various tools;
Supporting monthly/weekly Team Unit forecast;
Supporting Team Units with ongoing Quota Adjustment process;
Managing BIF related activities;
BIF analysis and control of BIF logistics including work with contractors:
-spend analysis
-ROI analysis
-new partners processing
Keep Org Charts of Team Unit up to date including control of open positions number and other HR analytics.
Administrate Team Unit Portals excluding updating or uploading documents on behalf of other Team Units members.
Take ownership of additional projects agreed with Team Unit Leads.
Knowledge and skills:
Very experienced Excel user, good analytical skills, interpersonal collaboration skill
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Консалтинговая (юридическая) компания Sameta приглашает на работу секретаря–референта со знанием английского языка.
Обязанности:
организация телефонных переговоров на английском и русском языке
прием и переадресация входящих/исходящих звонков, фиксирование и передача телефонных сообщений.
деловая переписка на английском и русском языке по заданиям руководителя международной и корпоративной практики: подготовка писем, запросов, других необходимых документов
создание и обработка файлов в Excel, Word и Power Point, а также сбор, поиск в интернете, подготовка и своевременное предоставление необходимой информации
взаимодействие с юристами международной и корпоративной практики: переводы необходимой документации, общение с иностранными клиентами
организация командировок по РФ и зарубежных поездок, размещения в Москве гостей компании, взаимодействие с представителями турфирм, сбор документов для подачи на оформление виз и оформление других необходимых документов, бронировании авиабилетов, номеров в гостиницах
координация, согласование и организация встреч/переговоров/совещаний руководителей как внутри, так и вне компании
координация посещаемости сотрудников
документооборот
работа с оргтехникой: Мини-АТС, факс, ксерокс, сканер
ведение базы данных
работа с почтовыми и курьерскими службами, отправление корреспонденции в другие города и страны
прием посетителей; приготовление и подача чая или кофе для клиентов
помощь сотрудникам компании по другим административным и организационным вопросам
Требования:
обязательно знание английского языка - свободно, приветствуется знание юридической терминологии, желательно знание 2-го иностранного языка
высшее образование (законченное) + приветствуется наличие дополнительных курсов для секретарей
ПК - уверенный пользователь Word, Excel, Internet; Power Point –пользователь
высокая скорость печати, знание делового этикета, желательно знание основ делопроизводства