Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 1 758 600
до 2 110 300
бел.руб.
Компания приглашает заведующего канцелярией (офис-менеджера) с опытом работы в крупных компаниях от 5-ти.
Обязанности:
" лицо" компании, координатор всего секретариата, организация приема гостей, телефонные переговоры, организация делопроизводства в компании, хозяйка офиса, чай-кофе, ведение архива, подготовка данных и документов для формирования бюджета расходов на административно- хозяйственные нужды и др.
Требования:
законченное высшее образование( желательно спец. образование), презентабельная внешность, грамотная речь.офис ст. метро " Пролетарская"
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Key accountabilities
∙ To carry out day-to-day secretarial duties for the team including answering department calls, handling department correspondence (sending, receiving faxes, etc.)
∙ To provide assistance to the IST Moscow team members with the travel-related issues (i.e. making travel arrangements, booking the tickets and accommodation, issuing travel certificates and administrative orders)
∙ To arrange visas and invitation letters for the BP employees visiting Russian office
∙ To manage hotel reservations
∙ To coordinate transportation for the team members during business trips and to arrange transport for BP employees visiting IST Moscow
∙ To organize meetings, telecons and video conferences, including sourcing a suitable venue, organizing logistics, preparation and issuing of agenda, inviting attendees, monitoring attendee responses, organizing catering, equipment, etc as required
∙ To assist to the Financial Controller with the Time-sheets project. To prepare the time-sheets for the quarterly submission to the IST Financial Controller
∙ To translate the official letters and business-related articles upon the request of the team leader or other team members
∙ To keep BP PARTNERS contract directory up to date
∙ To handle the subscription issues. Responsible for prolongation of the publications
∙ To assist in organizing Annual IST Moscow Party
∙ To arrange Christmas/Women’s Day greetings to the BP partners
∙ To maintain office filing system and archive
∙ To order/purchase stationary, business cards, and office table set-ups for the team
Essential Education
- University degree or equivalent
Essential experience and job requirements
- Advanced computer skills (Excel, Word, Power Point, Internet, E-mail)
- Fluent English and Russian
- Good team player
- Ability to learn quickly
- Accuracy and precision
- Positive attitude to occasional stress and overload
2. Personal Assistant to Expat experience – at least 2 years;
3. Proficient secretarial skills is a must, including accurate touch typing, advanced knowledge of Word, Outlook, Excel and Power Point. Knowledge of the other Microsoft Office applications is a plus;
4. Native Russian and fluent English is a must. Knowledge of the other languages is a plus;
5. Excellent communication skills – ability to interact effectively with key executives, senior management, peer group and external clients;
6. Good proofreader, ability to write / answer correspondence with professional demeanor;
7. Proactive, enthusiastic approach with the ability to prioritize and work under own initiatives within a pressurized environment;
8. Organized, detail-oriented, competent follow-through skills. Ability to multi-task in a demanding role.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
до 42 500
руб.
Работа с клиентами (база компании).
Обслуживание покупающих клиентов.
Отдел работает с корпоративными и ключевыми клиентами выезжая по заказам. Обязательная ежедневная отчетность согласно требованиям принятым в компании .
Требования: Крупной, динамично развивающейся, компании на постоянную работу требуется девушка от 20 до 45 лет. Опыт работы в сфере розничной торговли приветствуется,так же рассматриваются соискатели без опыта работы. Умение общаться. Презентабельный внешний вид.
Условия: Своевременную заработную плату (оклад 20.000 т.р ,фиксированная премия+ соц.пакет+бонусы). Выплачивается заработная плата 1 раз в 2 недели. Оплата мобильного и проезда. Обучение за счет фирмы.
Карьерный рост.
Соблюдение ТК РФ. Удобный график работы: строго 10:00 до 17:00.или с13:00-20:00