Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
до 55 000
руб.
Обязанности:
Контролирует качество подготовки, правильность составления, согласования, утверждения документов, представляемых на подпись руководству предприятия и в другие организации.
Осуществляет контроль исполнения документов и поручений руководства, принимает оперативные меры, направленные на своевременное и качественное их исполнение.
Осуществляет организацию подготовки, принятия решения и доведения их до непосредственных исполнителей.
Проводит анализ справок и докладов, представляемых руководству, дает по ним компетентные заключения.
Осуществляет оперативную связь со сторонними организациями (как коммерческими, так и государственными) и отдельными гражданами по вопросам текущей деятельности предприятия (телефон, факс и т.п.).
Требования:
Высшее образование, знание английского языка, возраст от 25 до 35 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Nutricia Ukraine, part of Danone Group and a leader in Baby food market, is looking to recruit an Administrative/Team Assistant to support our Kiev office operations, and get involvement in HR Function.
We are searching for a Dynamic Ambitious candidate with CAN-DO attitude and willingness to develop in HR Function in Nutricia!
Main requirements:
Fluent English is a must
3 years+ experience at administrative or PA position in international company
Experience in HR preferred
Excellent communication skills
Proven organization skills
Multitasker with ability to prioritize
Problem solving skills
Positive can-do attitude
Strong correspondence-drafting knowledge
Accuracy in working with details, document flow
Flexible, strong team player
Drive to deliver results in agile environment
High ambition to develop in HR Function
Proficient in MS Office
Main responsibilities:
Administrative:
Office management control - cooperation with office manager/ reception
Organization of meetings
Coordination of regional visits (hotels, transfers, etc.)
Documents flow management: internal & external correspondence, contracts, documentary support of the training and conferences, etc.
Company events organization
Organizing docs translations via Translation Agency
HR:
Keeping HR administrative docs: orders, record books, personal files, agreements with consultants
Coordination of new employee start-up: collecting the package of documents, organizing workplace, phone, card, medical insurance
Expatriates' documents prolongation: e.g. work permit and residence permits prolongation
Leading and participation in various HR Projects
Active participation in organizaion of internal and external trainings
We offer:
Outstanding opportunities for career growth and development within Global leader in healthy food Danone Group, Baby Nutrition Division