Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
A.T. Kearney is seeking people with skills, drive and vision. We are looking for highly qualified individuals with a proven record of academic excellence combined with significant and sound work experience. To support our office in Kiev we are looking for a professional Administrative Assistant:
Candidate profile:
Professional Office Manager/Administrative Assistant with 3+ years of working experience
Strong communication skills
High flexibility and reliability
Open personality
Systematic working approach, high accuracy, proactive handling
Highly developed sense for quality output
Language requirements: fluent English, Ukrainian and Russian
Excellent knowledge of MS Office
Major tasks and responsibilities:
Daily management of couriers, receptions, documents flow, office cleaning and maintenance
Arrange vendor and supplier contracts; find new suppliers when necessary, negotiating for better terms
Intensive interaction with accounting and legal departments with regard to drafting various suppliers, clients and other service contracts and other finance documents; monitoring of billing and payment
Cooperation with client representatives with respect to project support issues
Assist consulting teams on client engagements with research requirements and tender documentation
Translation and proofreading (English, Ukrainian, Russian)
Fine tuning of presentations in Power Point
Planning and organization of consultants’ trips, workshops and meetings
We offer:
Dynamic environment of an international management consulting firm
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 50 000
руб.
Вакансия: Офис-менеджер (со знанием английского языка)
Зарплата: от 50 000 руб. в месяц
Условия работы и компенсации: Заработная плата от 45 тыс руб net, оплата проезда, питания
Должностные обязанности: Приём и распределение звонков. Организация встречи посетителей и гостей. Работа с документооборотом. Обеспечение жизнедеятельности офиса. Travel поддержка. Контроль за порядком в офисе.
Требования к Соискателю: Опыт работы в аналогичной должности не менее 1,5 лет. Возраст от 23 до 35 ле;т Пол:Женский; Образование: Высшее; Язык Английский (Разговорный)
Уважаемые соискатели, высылайте резюме с фотографией.Резюме без фотографии рассматриваться не будут.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
до 20 000
руб.
Обязанности:
·ведениевнутреннего и внешнего документооборота отделения, связанного с деятельностью торговой команды/команды мерчендайзеров
·составление ежедневной и еженедельной отчетности по запросу регионального менеджера по продажам на основании информации, полученной от территориальных менеджеров по продажам
·осуществление сбора информации от территориальных менеджеров по продажам, консолидирование полученных данных
·составление ежемесячных и еженедельных планов для производства на основе заявок дистрибьюторов
·внесение планов продаж, бюджетов, заявок на оплату в систему Аксапта
Требования:
·жен., 23-35 лет, ср.спец.или в/о.
·опыт работы в аналогичной должности от полугода
·MS Office, Axapta, 1С-Бухгалтерия (как преимущество)