Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Trainee for Accounts Payable Group


Trainee for Accounts Payable Group
2010-05-27 18:20

Вакансия компании: BNP Paribas, ЗАО
Создана: 27.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Опыт работы не указан
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Position: Trainee for Accounts Payable Group

Department: Finance

Reports to: Head of Accounts Payable

 

Main Responsibilities:

  • Booking of advance reports
  • Payment orders processing
  • Booking of administrative expenses according to prepared information
  • Archiving daily documents

 

Requirements:

  • Basic knowledge of accounting
  • Intermediate English
  • Financial or Accounting education. Can be a last year student, who can work full time
  • Advanced Excel user
  • Analytical skills

 

Conditions:

  • Working hours: Mo-Fri, 9 am – 6 pm
  • Temporary contract with possibility for prolongation,
  • Paid lunches
  • Location: m. Tverskaya

Intern to Restructuring Group (Transaction Advisory Services)
2010-05-27 19:23

Вакансия компании: Ernst & Young
Создана: 27.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Опыт работы не указан
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

As a member of Restructuring team, you’ll support team members on Restructuring engagements and internal projects. You’ll work effectively by demonstrating your commitment to quality, sharing responsibility, maintaining communication and updating team members on progress.

Client responsibilities

  • Perform industry and company research utilizing online tools and publicly available information
  • Collect and structure the historical and budgeted financial information
  • Assist in preparing for meetings with target management teams
  • Develop and maintain productive working relationships with client personnel, if appropriate
  • Assist with engagement management  (client/engagement acceptance procedures, filing, internal document preparation, etc)
  • Assist with marketing and new business development activities of the group

People responsibilities

  • Understand and follow workplace policies and procedures
  • Maintain an educational program to develop personal skills on an ongoing basis
  • Build strong internal relationships with members of the Restructuring and other services

Technical skills requirements

  • Higher education (possibly being completed)  in the field of Finance, Economics or Accounting
  • Knowledge of International Financial Reporting Standards (IFRS) and Russian Accounting Standards (RAS), as well as financial analysis skills
  • Good computer skills (MS Excel, MS Word, MS Power Point)
  • High level of written and spoken English
  • Knowledge of/ interest in business restructuring and insolvency is a plus

Additional skills requirements

  • Excellent analytical and interpersonal abilities
  • Ability to work well within a team
  • Effective written and verbal communication
  • Strong work initiative and the ability to adapt to new challenges and ideas

Why should I work for EY?

You will be a part of the young, quickly growing and already successful Restructuring team, providing constructive solutions to distressed businesses, their creditors and stakeholders. You will be involved in client engagements, new business development, marketing and other aspects of developing the E&Y Restructuring offering in Russia and the CIS. Hence, you will have excellent professional development and career opportunities in a highly dynamic environment.

Администратор
2010-05-27 20:26

Вакансия компании: НИНЕЛЬ, парикмахерская
Создана: 27.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Опыт работы не указан
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 10 000  до 15 000  руб.

В новую парикмахерскую эконом класса требуется администратор на ресепшен.

Требования:

  • порядочность, грамотная речь, приветливость,
  • стаж работы не имеет значания,
  • граждансто РФ,
  • наличие мед книжки.

Специалист отдела розничной сети
2010-05-27 20:47

Вакансия компании: adidas Group
Создана: 27.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Более 1 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Основные задачи:

  • Ведение внутренних баз данных по магазинам (площади, ответственные менеджеры, часы работы, даты открытия/закрытия)
  • Подготовка отчетов, информационных рассылок для розницы
  • Подготовка, организация и регулярное проведение итогов конкурсов среди магазинов
  • Обеспечение всей розницы пакетами и канцелярией, работа с внешними поставщиками, организация процесса закупки и распределения по магазинам
  • Ответственность за бюджет отдела на командировки и прочие расходы

Мы ожидаем от кандидатов:

  • Коммуникабельность, стрессоустойчивость, умение работать самостоятельно и готовность брать на себя ответственность
  • Внимательность
  • Инициативность


Мы предлагаем:

  • Соблюдение ТК РФ, официальная заработная плата
  • Работа в офисе м. Юго-Западная
  • Частичная компенсация обедов

Ключевые слова: офис-менеджер, координация, аналитика, отчеты

Контент-менеджер
2010-05-28 01:37

Вакансия компании: PAIVE Media Group
Создана: 28.05.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Более 1 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 10 000  руб.

Обязанности:

  • Наполнение интернет-проектов (из MS Office и графических материалов)
  • Набор текстов
  • Наполнение интернет-магазина товарами (корпоративный движок)
  • Составление и наполнение прайс-листов
  • Участие в тестировании интернет-проектов


Требования:

  • Базовые знания HTML-верстки
  • Базовые знания CSS
  • Начальное знание графического пакета Photoshop
  • Уверенное знание пакета MS Office
  • Скорость набора текста не менее 150 символов в минуту
  • Умение и желание учиться
  • Неконфликтность
  • Ответственность за сроки и качество
  • Пунктуальность


Условия:

  • Заработная плата от  10000 рублей
  • Обучение в процессе работы
  • Карьерный рост

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное