Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 90 000
до 110 000
руб.
A personal/executive assistant (PA/EA) works closely with a Partner to provide day-to-day administrative support. PA/EA helps partner to make the best use of his time by dealing with secretarial and administrative tasks. Current position includes also office management and translation/interpretation tasks.
Partners often rely heavily on their PAs/EAs, trusting that work will be handled efficiently in his or her absence. For this reason, the PA-Partner working relationship is often very close - discretion and confidentiality are therefore essential attributes.
Responsibilities:
Administrative:
- Comprehensive daily executive assistance to the Partner of the firm: maintain
schedule, keep records, correspondence, populate contact database, typing, filing,
amending documents;
- Communication with the clients, staff co-workers, consultants, vendors and visitors;
- Arranges travel plans and schedules for Partner including transportation, visas and
accommodations;
- Organisation of visa applications for the Partner and company guests on a need be
basis;
- Handles distributions (fax, courier, messenger, mail), including duplicating and
binding;
- Answers telephone calls and takes messages;
Office management:
- Dealing with day-to-day issues on office management, supervision of office
facilities maintenance, including security, IT, services
- Supervision of contract relationships with vendors
- Planning and supporting internal office meetings and corporate events
Translation and document flow:
- Performs English-Russian and Russian-English translation and interpretation as
necessary, supervision and co-ordination of translators' work;
- Types, proofreads, and edits Russian and English correspondence;
- Devising and maintaining office systems to deal efficiently with paper flow; and the
organisation and storage of paperwork, documents and computer-based
information.
Requirements:
- 3+ years experience in administrative role in an international company (at service
or management consulting company is a plus)
- Excellent command of English, experience in translation/interpretation, PC
experienced user (Lotus Notes, MS Office)
- Disciplined, self-organized with excellent Russian and English communication and
client-facing skills and ability to work under pressure
- Flexibility, adaptability and a commitment to work within an international team
- Client-service oriented
- Demonstrated diplomacy in interpersonal professional settings
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 27 000
руб.
Необходим офис - менеджер с функциями помощника Генерального директора для управляющей компании с коллективом 6 (шесть) человек, из них 3 (три) руководителя высшего звена и бухгалтерия. Обязанности:
Прием и распределение телефонных звонков, факсов
Организация и контроль оборота входящей/исходящей корреспонденции
Выполнение поручений генерального директора
Организация встреч и переговоров
Работа с оргтехникой (Факс, принтер, сканер, мини АТС)
Помощь бухгалтерии, коммерческому отделу, юристу
Подготовка приказов, уведомлений, актов и дополнительных соглашений к договорной документации
Решение хозяйственных и административных вопросов офиса
Выезды на встречи
Требования:
женщина‚ от 22 до 38 лет
высшее/неполное высшее образование;
опыт работы офис-менеджером от 1 года
опытный пользователь ПК (знание Word‚ Excel, Power point)
опытный пользователь орг-техники
навыки ведения телефонных переговоров, бизнес-переписки
грамотная речь
исполнительность‚ компетентность‚ желание работать
внимательность, аккуратность, трудолюбие
знание разговорного (делового) английского языка как плюс
приветствуется опыт работы с бухгалтерскими документами, знания 1С
Условия:
график работы: 5/2‚ с 10:00 до 18:00
испытательный срок - 3 мес.
оклад от 27000 руб. обсуждается с успешным кандидатом