Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Fast Lane Ventures, young but fast-growing Internet investment company created by Direct Group and KupiVIP, is looking for the highly organized Business Assistant.
Our Vision is to initiate, develop and scale innovative ventures in Russia and the CIS-countries.
Responsibilities:
Providing full scope of administrative support to the Business Development and project managers team
Supporting the team on visa, tickets, taxi, hotels
Providing support in docflow and payment preparation
Providing support in planning and organizing events
News monitoring and short reviews preparation
Preparation documents for meetings.
Requirements:
Fluent English
Previous administrative experience in big company
Motivation for work in the fast-growing company
Motivation to make carrier in the Internet company.
Behaviours/ Competencies
Enthusiastic, hard working and self-motivated
Strength in multi-tasking and setting out clear priorities for completing objectives with a clear sense of urgency where required
Able to work under time pressure
Internal desire to grow in responsibility and capability
Shows common sense, exhibits judgement and a realistic understanding of issues
Conditions:
The Company offers a competitive salary and fringe benefits.
Профессиональные качества: аналитический склад ума,хорошие коммуникативные навыки,инициативность,активность, умение применить творческий подход к выполнению работы, стремление к лидерству, высокий уровень ответственности;
Условия:
Испытательный срок 1 месяц;
Заработная плата от 18000 до 20000 руб.
Возможность карьерного роста;
Оформление по ТК РФ;
График работы: пн-пт с 9.30 до 17.30;
Офис компании находится по адресу пр. Косыгина (ст. метро Ладожская).
Ваша работа предстоит в многопрофильном холдинге, мы рассматриваем кандидатов с обязательным условием- карьерный рост в сферах деятельности компании.
Организационное и документационное обеспечение управленческой деятельности организации;
Координация работы офиса; осуществление методического руководства и
Контроль за ведением делопроизводства в структурных подразделениях организации;
Оперативно-организационное обслуживание деятельности организации;
Документальное оформление ряда финансово-хозяйственных операций.
Выполнение поручений руководителя.
Мы предлагаем следующие условия:
Расположение – от м.Бауманская 10 мин.пешком, график работы 5/2, перспектива карьерного роста, заработная плата 30000- 35000 рублей, перспектива карьерного роста зависит от Вашего образования и пожеланий.