Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 60 000
до 80 000
руб.
OMNINET is a company behind the software product “OMNITRACKER”.
Our customers are mainly medium and large sized enterprises across Europe and CIS Countries.
Some Russian references are: Rolf Group, Yandex Money, Sportmaster, ProBusinessBank, Bank Saint Petersburg, Alfastrahovanie, MICEX, Saint Gobain, Autospetscenter, Metrotelecom and many more.
Our office is located in Moscow at Smolensky Passage. OOO “OMNINET” covers the Russian and CIS markets distributing the OMNITRACKER software via a well-established Partner Channel of known system integrators.
In order to strengthen our Moscow-team, we are looking for a motivated commercial assistant.
OMNINET offers you a future perspective!
Job description:
Back office functions (50%)
Contract new and existing (regular) customers
Monthly invoicing (receivables & payables)
Credit & Collection
Administration (post, bank, letters, etc.)
Sales functions (20%)
Call customers & arrange demo’s (when having a good understanding of the company’s products
Assistance tender arrangement
Create Quotations
Assist in organization/participation in fairs
General functions (30%)
Travel arrangements (hotels, flights and visas)
Expense tracking and control
Event organization
General Assistance to the General Director
Required skills and personal qualities:
Fluent English
Good administration skills, good overview, task list experienced
Efficiency in Word, Excel & Outlook
Knowledge of “1C” would be a plus
Strong interest for IT, specifically for software
Personal qualities fitting the company’s profile: punctuality, proactivity and persistence
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Основные обязанности:
Организационно-техническое обеспечение работы руководителя, в т.ч.:
Организация распорядка рабочего дня руководителя
Поиск, консолидация и анализ информации для предоставления руководителю по его поручению
Запись и передача информации руководителю
Организация приема посетителей
Выполнение служебных поручений руководителя
Подготовка и перевод различного вида документов (писем, служебных записок, презентаций и обзоров)
Организация и обработка внутренних и внешних информационных потоков (телефон, почта, эл.почта), обеспечение эффективного документооборота, ведение делопроизводства
Подготовка командировок (заказ билетов, транспорта, проч.) руководителя и сотрудников отдела
Ведение протоколов встреч и контроль за выполнением решений, принятых на совещаниях
Организация визитов гостей (билеты, бронирование мест в гостиницах, организация распорядка дня в течение визита, обеспечение транспортом)
Регистрация документов в системе
Требования:
Высшее образование
Английский язык - свободный
Опытный пользователь приложений MS Office (Word, Excel, Power Point)
Опыт работы от 2лет
Ответственность, организованность, умение эффективно планировать время, внимательность к мелочам
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 1 300 000
до 1 450 000
бел.руб.
Обязанности:
обеспечение коммуникативной и документационной части деятельности компании (импорт из Европы), набор заказов, документальное сопровождение грузоперевозок, электронная переписка, телефонные переговоры
Требования:
обязательно ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ, отличное владение английским языком (в том числе и бизнес-документация).