Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Требования:Обязательно свободное владение английским и немецким либо французским языками.Презентабельная внешность.Компьютерная грамотность.Возраст - до 25 лет. Обязанности:Показы квартир‚ проведение переговоров‚ заключение договоров аренды. Условия:Оформление по ТК РФ.Оклад + проценты от сделки.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 60 000
до 80 000
руб.
OMNINET is a company behind the software product “OMNITRACKER”.
Our customers are mainly medium and large sized enterprises across Europe and CIS Countries.
Some Russian references are: Rolf Group, Yandex Money, Sportmaster, ProBusinessBank, Bank Saint Petersburg, Alfastrahovanie, MICEX, Saint Gobain, Autospetscenter, Metrotelecom and many more.
Our office is located in Moscow at Smolensky Passage. OOO “OMNINET” covers the Russian and CIS markets distributing the OMNITRACKER software via a well-established Partner Channel of known system integrators.
In order to strengthen our Moscow-team, we are looking for a motivated commercial assistant.
OMNINET offers you a future perspective!
Job description:
· Back office functions (50%):
o Contract new and existing (regular) customers;
o Monthly invoicing (receivables & payables);
o Credit & Collection;
o Administration (post, bank, letters, etc.);
· Sales functions (20%):
o Call customers & arrange demo’s (when having a good understanding of the company’s products);
o Assistance tender arrangement;
o Create Quotations;
o Assist in organization/participation in fairs;
· General functions (30%):
o Travel arrangements (hotels, flights and visas);
o Expense tracking and control;
o Event organization;
o General Assistance to the General Director
Required skills and personal qualities:
· Fluent English
· Good administration skills, good overview, task list experienced;
· Efficiency in Word, Excel & Outlook;
· Knowledge of “1C” would be a plus
· Strong interest for IT, specifically for software;
· Personal qualities fitting the company’s profile: punctuality, proactivity and persistence;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Обязанности: - Выполнение поручений заместителя генерального директора. - Перевод писем и др. информации. - Регистрация входящей/исходящей корреспонденции. - Прием/переключение телефонных звонков. - Организация командировок. - Коммуникабельность, стрессоустойчивость, ответственность. Требования: - Опыт работы секретарем не менее 1 года в крупной компании. - Опыт работы с большим объемом информации. - Знание английского языка (обязательно). - Отличное знание делопроизводства, системы документооборота. - Грамотная письменная и устная речь. - Опытный пользователь MS Office (Excel, Word, Outlook)
Условия: Ненормированный рабочий день. Оформление согласно ТК РФ. Оклад + премия