Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 15 000
до 20 000
руб.
Уникальный современный многофункциональный комплекс «САММИТ», в непосредственной близости от Кремля - на месте гостиницы "Минск" (Тверская ул., 22). Офисные помещения класса «А» для размещения представительств ведущих международных и крупнейших российских компаний.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Our client, leading international pharmaceutical company is looking for Personal Assistant for the Head of Moscow office.
Responsibilities:
screening CH Office telephone calls, enquiries and requests, and handling them when appropriate;
welcoming and looking after CH visitors;
dealing with incoming email, faxes;
dealing with CH Office and post incoming & out coming correspondence and electronic mails;
organizing CH meetings with external partners/ Ch guests & visitors & Company Staff ;
liaising with clients, suppliers and other staff as per Immediate Superior assignments;
CH Office Records keeping & filing
Immediate Superior Business Daily Agenda Planning
organizing and storing paperwork, documents and computer-based information;
arranging travel and accommodation;
Business travells with the immediate superior under request to support communications through regional meetings// field work arrangements/ interpreting & translations, minutes of the negotiations keeping.
Requirements:
· University degree
· Fluent English is a must;
· Аt least 1-year job experience as a secretary, personal assistant, office-manager
· PC literate and office equipment confident user;
· Knowledge of document circulation, business-etiquette and time-management;
· Excellent communication (written and oral) and interpersonal skills;
· Personal strengths: self-motivated, high responsibility spirit, team-player, open-minded, positive thinking
Work conditions:
International pharmaceutical company
Copetitive salary
Social package
Mobile phone
Lunches
Please, send your CV (in English and in Russian) with your full career details and photograph
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 33 000
до 33 000
руб.
Обязанности:
приём и распределение звонков, приём и отправка факсов, электронная почта.
первичный приём гостей и посетителей, адресное направление гостей внутри Компании.
организация работ переговорных комнат.
организация работы водителей и курьеров компании.
делопроизводство (помощь в оформлении первичных бухгалтерских документов), регистрация корреспонденции и распределение по адресатам внутри Компании, подготовка корреспонденции к отправке почтой и курьерскими службами.
заказ визиток и пропусков на территорию бизнес- комплекса.
организационная поддержка сотрудников Компании: заказ авиа- ж\д билетов, гостиниц
текущие поручения руководителя.
Требования:
женщина , 22-30
законченное образование ( колледж; институт). НЕ СТУДЕНТКА!
знание MS Office
опыт работы от 1 года в компаниях со штатом более 100 человек