Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
руб.
Крупная, динамично развивающаяся компания 1С:Бухучет и Торговля (БИТ) - более 47 офисов, более 2000 профессиональных сотрудников приглашает КООРДИНАТОРА ГРУППЫ программистов.
Мы предлагаем:
Работу в крупной, стабильной компании.
Возможности профессионального и карьерного роста для успешных сотрудников.
Бесплатное обучение - семинары, тренинги, сертификация 1С.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
руб.
Крупная, динамично развивающаяся компания 1С:Бухучет и Торговля (БИТ) - более 47 офисов, более 2000 профессиональных сотрудников приглашает помощника руководителя департамента внедрения.
Мы предлагаем:
Работу в крупной, стабильной компании.
Возможности профессионального и карьерного роста для успешных сотрудников.
Бесплатное обучение - семинары, тренинги, сертификация 1С.
Подготовка заседаний, советов и других совещаний, проводимых руководителем
Ведение и оформление протоколов совещаний
Контроль исполнения приказов и распоряжений
Исполнение личных поручений руководителя
Встреча гостей, чай/кофе.
Условия:
График работы 5х2 (09:00 - 18:00)
Оформление в соответствии с ТК РФ
Бесплатные обеды, оплачиваемый отпуск и больничный лист.
Место работы: Щербинка, 8 км от МКАД, Варшавское шоссе,(ближ.ст.метро - Бульвар Дмитрия Донского, Южная, Аннино, Царицыно, Люблино, Текстильщики, Курская, Комсомольская).
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
руб.
FotoStrana – one of the partners in Embria group of companies – starts a search for a reliable and responsible person to take the position of the PA for the company’s two managers. If you are keen on Internet social services, ready to work in a company that develops at a really fast pace and are a trustworthy and orderly person – then it’s you who we are looking for! J
A PA for the company’s managers MUST
Be fluent in English;
Have good literate speech both in Russian and English, oral AND written;
Know and observe the standards of business communication;
Be experienced in record management (business documents, incoming/outgoing correspondence etc);
Have hands-on experience of working with 1C, Excel, electronic payment systems
Knowledge and skills that we would appreciate:
Other foreign languages;
Diploma / courses / certificates of Record management OR 1C
Estimated list of responsibilities for the PA:
Record management and correspondence:
Keeping business correspondence with foreign partners in Europe, Asia and the USA;
Keeping record of all incoming/outgoing correspondence, distributing impersonalized correspondence among the employees of the company;
Proofreading of the documents (in Russian and English), translation of the documents (Russian to English and back)
Organizing the work of outsourcers: translation from/to other languages, express mail etc.
Finances:
Accounting inner financial operations in 1C (earnings, expenses etc.) ;
Creating and uploading management reports
PA:
Organizing meetings, negotiations, business trips (booking tickets and hotels, leasing halls for different activities, making notifications etc.);
Planning the managers’ working schedule (meetings, agendas etc.);
Providing managers and other employees of the company with the information about other departments of the company (e-mails, phone numbers, working hours, other useful information)
We offer:
Full workday (11am – 8 pm)
Stable and competitive salary (negotiable with successful applicants, depending on experience and skills/knowledge that apply);
Strict observation of the Russian Federation Labour Code (paid sick leave, paid vacation etc.);
Possibility to grow professionally in many directions;
Fully equipped office (1 min walk from Chkalovskaya metro station) – chill-out zones, organized catering, tea/coffee/biscuits/nuts always at hand
Great opportunity to work in one of the best representatives of the trendiest market nowadays – the one of social media.