Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 50 000
руб.
Российский концерн (индустрия моды, дизайнерская одежда) приглашает Персонального Ассиистента к Генеральному Директору: Обязанности: Полная бизнес-поддержка руководителя: Подготовка документов (писем, приказов, служебных записок); Контроль исполнения поручений руководителя, прием оперативных мер, направленных на своевременное и качественное их исполнение; Ведение календаря руководителя; Деловая переписка; Организация деловых встреч; Подготовка и организация поездок руководителя; прием и распределение телефонных звонков.
Обязательные требования: Высшее образование ; Английский язык - свободно, французский - преимущество; Грамотная речь; Умение оперативно решать любые задачи; Исполнительность, "лёгкость на подъём" - 24 часа в сутки. Владение информацией о мире моды (история, бренды, тенденции); Готовность к заграничным командировкам (наличие загран. паспорта); Личный автомобиль ( + наличие прав); Опыт работы (в должности "Личный помощник" - не менее 2 лет); Уверенный пользователь ПК: MS Office, Word, Excel, Power Point; Безупречный вкус, врождённое чувство стиля и умения одеваться; Презентабельная внешность; Уверенность в себе; Хорошо развитые коммуникативные навыки, ответственность; Стрессоустойчивость, способность работать в многозадачном режиме. Условия: Конкурентоспособная заработная плата; Оформление в соответствии с ТК РФ; Офис: ст.м. Краснопресненская.
Вакансия компании: Риджнл Девелопмент энд Инвестмент Груп (ООО АрДиАй Груп)
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода:
до 1 800
USD
Company Summary: The non-profit VR Foundation is a philanthropic organization expediting scientific research globally. The company’s management has extensive experience of the development and commercial exploitation of bio-IT technologies and the company has attracted a world-class scientific advisory board. The company is transitioning from one that provides funds for R&D in dermatology to one that is creating bioinformatics and biotechnology products. For more information about VRF, please visit the website at www.vrfoundation.org
Position Summary: Provide full administrative support to Chief Executive Director. Must demonstrate strong organizational, interpersonal and leadership skills, and thrive in a dynamic environment.
Primary Responsibilities include:
Coordinate schedules and arrange meetings
Make travel arrangements including Int’l travel and preparation of itineraries
Submit and track internal requests
Prepare and track expense reports
Process purchase orders for the team
Prepare invitation letters for visa purposes / visa coordination
Assist in preparation of presentations, correspondence, memo, etc.
Act as liaison with other departments, high-level business and academic contacts
Handle highly sensitive, confidential and non-routine information
Coordinate meetings and group events including team building, guest speakers
Track department budget, maintain spreadsheets, generate reports, etc.
Attend weekly department staff meetings and track action items
Knowledge and Skill Requirements:
Detail-oriented, accurate and extremely organized
Experience working in a scientific/academic environment preferred
Excellent verbal and written communications skills
Excellent interpersonal and customer service skills with proven track record in dealing with the scientific, business or academic community
Knowledge of overall fundraising and healthcare non-profits preferred
Ability to work with a diverse team with varying personalities and support requirements
Must be proficient in MS Office Suite (Word, Excel PowerPoint) and Outlook
Education/Experience/Certification Requirements:
Two to five years progressive executive administrative experience
Bachelor's Degree or equivalent experience
Fluent English, additional language is a plus
Офис – Новорижское шоссе, 9 км от МКАД ( от м.Щукинская, м. Улица 1905 года и м. Строгино ходит корпоративный транспорт (20- 25 мин. до офиса)