Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
PricewaterhouseCoopers Tax practice is the largest and best in Russia. We have been named the Russian Tax Firm of the Year and the Russian Transfer Pricing Firm of the Year for the past two years running by The International Tax Review, the leading publication of its kind. We boast the best client base and the best experts in the business.
We are looking to recruit the talented individuals to join the teams of professionals.
Your role will be:
Research and analysis of legislation
Preparing drafts of consulting letters
Participation in tax audits
Advising on different aspects of tax structuring
Knowledge, skills
Graduate 2010
Tax and taxation, Finance, Economics, Accounting educational background
Strong motivation to build the career in the tax field
Strong analytical abilities
Fluent English
We offer exciting opportunities for an interesting & challenging work, career growth, training and personal development within a multinational environment.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Role:
All businesses involved in an acquisition, as buyers or sellers, need to ensure that the financial information they hold is as accurate as possible, not only to prevent paying too much (or in a seller’s case receiving too little) but also to ensure that their governance and risk management objectives are met.
The specialists of the Financial Due Diligence Team as a part of Advisory Deals business are constantly helping the Clients in this field.
The servicies provided by Department:
Financial due diligence
Divestment services -vendor due diligence
Tax due diligence & tax structuring
Post deal services
Due diligence assistance for IPO (e.g. LFR, WCR, SFR, etc preparation)
In Consultant role you will participate in the following activities (with the different levels of involvement):
Conduct consulting services to acquirers and sellers for both local & internationalMergers and Acquisitions (M&A)transactions
Review of financial projection models and compare with historical results
Participate in client meetings and site visits and interact with clients to gather information
Use various software tools as designated by the firm
Interact with the other practices of the Transaction departments including
M&A, Global Capital Markets, Project Finance, Business Valuation& Strategy and co-ordination of working in cross line-of-service teams
Requirements:
University degree, including economics/ finance/ accounting background
Availability for overtime work and tough deadlines
Business writing skills (both in Russia and in English)
Russian – native / fluent, English – fluent
Our expansion provides excellent opportunities for personal growth. Our clients rank among the leading companies and private equity houses in Europe. We are looking for dynamic and motivated team-members to help us develop and grow our business further. If you have analytical skills, commercial insight and the drive to develop within a dynamic international transaction related environment, this could be you.
работа с первичными документами (счета, счета-фактуры, накладные)
помощь менеджеру в работе с клиентами
консультации о наличии и стоимости товара
информирование клиентов о новых товарах
подготовка коммерческих предложений (сбор исходных данных; подготовка и согласование текста коммерческого предложения; согласование спецификаций, входящих в состав коммерческого предложения и т.д.)
Условия:
от 30 000 руб. +%
м. Кожуховская
испытательный срок 2 месяца
график работы: полный рабочий день. понедельник-пятница с 9 до 18
Вакансия компании: ИП Данников Константин Владимирович
Создана: 02.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
руб.
Обязанности:
активный поиск клиентов;
прямые продажи строительных материалов;
прямые продажи металлопроката;
проведение переговоров;
заключение договоров;
ведение и увеличение клиентской базы.
Требования:
знание рынка строительных материалов, рынка металла и наличие клиентской базы приветствуется ( в случае отсутствия опыта - обучение в процессе работы );
ПК-уверенный пользователь офисных программ.
Условия:
заработная плата по результатам собеседования;
полный компенсационный пакет;
график работы 5/2, с 10.00 до 18.00;
офис компании находится на территории ВВЦ ( отдельный вход, охраняемая территория, спокойная обстановка, приятная атмосфера, зоны катания на роликах и велосипедах, множество кафе и магазинов поблизости, и т.д. );
работа без возни с документами ( счета и все остальные документы делаются по запросу менеджера и предоставляются ему в готовом виде ).
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Компания АКАДО СТОЛИЦА объявляет набор сотрудников для работы на территории (г. Москва). Работа носит только разъездной характер и предполагает активный поиск клиентов. Рассматриваются кандидаты без опыта работы:
Основные обязанности:
Продвижение услуг АКАДО: интернет, цифровое телевидение,
Расклейка объявлений, работа с входящими звонками, переговоры с клиентами,
Умение и желание постоянно общаться с разными людьми,
Условия:
Для соискателей, прошедших конкурс:
Обучение за счет компании: навыки активных продаж, изучение различных технологий "закрытия" клиента, экскурс по основным продуктам в рамках направлений "Интернет" и "Цифровое телевидение",
Для соискателей, успешно прошедших обучение:
Престижная профессия, интересные задачи, карьерный рост,
Работа в стабильной компании,
Работа в "полях", свободный график, возможность совмещения с иными видами деятельности,
Высокая заработная плата (бонусно-премиальная система).