Вакансия компании: PepsiCo Восточно-европейский регион
Создана: 17.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Main responsibility of this position is to take part in the implementation of SAP and the PepsiCo International Reference Templates as a team member of SAP controls unit.
Duration of the position - temporary contract until April 2011.
Responsibilities:
Localize control documentation:
Ensure proper SAP attributes (transactions; reports; enhancements etc) are embedded into control documentation (control techniques and test scripts) – as prescribed in PIRT (PepsiCo International Reference Template) and project documentation;
Communication with project teams to align on SAP solutions to be included in control documentation;
Ensure a successful go live on the Controls stream:
Perform/ facilitate testing of controls aligned with control\process owners according to the project timeline;
Assist SAP control team in delivering training to process and control owners (SAP-related topics); participate in integrated testing from Controls stream (for automated and semi-automated controls);
Assist in development of interface controls (business related part), alignment with IT stream, SME and BPO.
Requirements:
Near 0,5-1 year experience in SAP MM/SD or FI/CO;
Good knowledge of core SAP attributes (transactions; reports; enhancements etc);
Education: high;
Key skills: responsible, communication and writing skills;
Intermediate English is a must.
Conditions:
Work location: Business Center “Severnoye Siyaniye”, m. Savelovskaya, Moscow;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
до 25 000
руб.
Международная компания, специализирующаяся в области комплексных поставок медицинского оборудования, приглашает на постоянную работу ассистента менеджера.
Основные требования:
Женщина до 30 лет, высшее или среднее образование, высокая скорость печати (слепой метод RUS/LAT желательно), английский язык (в рамках школьной программы), компьютер – опытный пользователь, отличное знание EXCEL, WORD, способность работать с цифрами. Коммуникабельность, пунктуальность, способность работать в команде, быстрота реакции и точность оформления документов.
Обязанности:
Подготовка, подбор, печать и оформление необходимой документации для работы менеджеров Компании.
Подготовка пакета документов для участия в тендерах, выставках, конкурсах.
Условия работы:
Компания предлагает от 22500-25000 руб. (net) на испытательный срок, далее – по результатам работы, полное соблюдение трудового законодательства.