Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Administrative Assistant



Administrative Assistant
2011-10-25 09:40

Вакансия компании: ДИБОЛД СЕЛФ-СЕРВИС ,ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

POSITION SUMMARY:

Working closely with directorial staff or senior managerial to provide administrative or clerical support necessary to run the organization effectively. The key responsibilities are to perform and coordinate the administrative activities of the office, travel and visa support, dealing with cell phone provider, involvement into preparing documents for tenders.


ESSENTIAL FUNCTIONS:

  • Screening telephone calls, and handling requests, and enquiries, when appropriate.
  • Maintaining and organizing diaries and planning and scheduling proper appointments and meetings.
  • Dealing with incoming calls, post, email, and faxes, and taking minutes and dictation in meetings.
  • Creating spreadsheets, composing correspondence, managing databases.
  • Creating presentations, documents, reports, and using digital graphics and desktop publishing software.
  • Organizing meetings, attending them and ensuring that the manager is well geared up for meetings.
  • Supervising the work of the receptionist and the driver.
  • Conducting research and disseminating information through telephone, websites, mail services, and e-mail.
  • Maintaining and devising office systems, including filing, data management etc.
  • Organizing and maintaining electronic and paper files and managing projects.
  • Liaising with office stationary suppliers, cell phone provider, clients, and other staff.
  • Negotiating with vendors, maintaining and examining leased equipment, purchasing supplies.
  • Providing orientation and training for new staff, conducting research on internet, operating, and troubleshooting new office technologies.
  • Organization of business-trips (tickets, hotels, visas).
  • Meeting and greeting visitors at all levels of seniority.
  • Arranging meetings (booking rooms, cars, organizing coffee or tea).
  • Assisting in company events organization.

SPECIAL KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES

  • Completed higher education (degree in linguistics is an advantage).
  • Fluent English (both oral and written), Russian – native.
  • Administrative experience is a plus.
  • Computer literacy (MS Office).
  • Stress resistance.
  • Excellent communicative skills.
  • Time management skills.
  • Ability to handle multiple tasks.


Секретарь /координатор
2011-10-25 10:41
Вакансия компании: Property Management Company, Управляющая компания
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 22 000  руб.

Обязанности:

  • ведение делопроизводства: регистрация входящей и исходящей корреспонденции;
  • составление и отправка писем, факсов, электронный документооборот;
  • прием и распределение входящих звонков (мини-АТС), работа с оргтехникой;
  • организация жизнеобеспечения офиса;
  • прием гостей и клиентов организации;
  • выполнение поручений руководителя и сотрудников офиса;

Требования:

  • женщина 20 - 30 лет, гражданство РФ;
  • высшее или среднее специальное образование;
  • коммуникабельность, энергичность и ответственность, инициативность, пунктуальность, аккуратность;
  • грамотная речь, хорошее знание орфографии;
  • отличные навыки делового этикета;
  • уверенный пользователь ПК (офисные приложения);
  • опыт работы на аналогичных должностях от года;

Условия:

  • график работы с 9-00 ч. до 18-00 ч., выходные дни - суббота и воскресенье;
  • удобное расположение офиса - рядом с метро;
  • заработная плата официальная, выплачивается 2 раза в месяц (без задержек);
  • оформление в соответствии с ТК РФ;
  • предоставляется оплачиваемый отпуск;
  • дружный коллектив;
  • возможность карьерного роста.

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное