Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Офис-менеджер



Офис-менеджер
2011-10-25 07:58

Вакансия компании: Термо-Самара, ООО
Создана:
Регион: Самара
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 14 000  до 25 000  руб.
Обязанности:
  • прием звонков, фильтр, обработка входящих заявок
  • отправка факсов, писем, эл.писем
  • составление первичной бухгалтерской документации (счета, поступление и отгрузка товара)
  • обеспечение жизнедеятельности офиса (канцтовары, оргтехника и т.п.)
  • закупка расходных материалов


Требования:

  • знание офисных программ, 1С: «Торговля и Склад» 8, Internet
  • владение оргтехникой
  • технический склад ума (желательно знание инженерной сантехники)
  • хорошие коммуникативные данные
  • позитивная жизненная позиция
  • пунктуальность
  • ответственность


Условия:

  • график работы: понедельник – пятница, 9.00 – 18.00
  • испытательный срок: 1 месяц


Administrative Assistant
2011-10-25 09:40
Вакансия компании: ДИБОЛД СЕЛФ-СЕРВИС ,ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

POSITION SUMMARY: 

Working closely with directorial staff or senior managerial to provide administrative or clerical support necessary to run the organization effectively. The key responsibilities are to perform and coordinate the administrative activities of the office, travel and visa support, dealing with cell phone provider, involvement into preparing documents for tenders.

 

ESSENTIAL FUNCTIONS:

  • Screening telephone calls, and handling requests, and enquiries, when appropriate.
  • Maintaining and organizing diaries and planning and scheduling proper appointments and meetings.
  • Dealing with incoming calls, post, email, and faxes, and taking minutes and dictation in meetings.
  • Creating spreadsheets, composing correspondence, managing databases.
  • Creating presentations, documents, reports, and using digital graphics and desktop publishing software.
  • Organizing meetings, attending them and ensuring that the manager is well geared up for meetings.
  • Supervising the work of the receptionist and the driver.
  • Conducting research and disseminating information through telephone, websites, mail services, and e-mail.
  • Maintaining and devising office systems, including filing, data management etc.
  • Organizing and maintaining electronic and paper files and managing projects.
  • Liaising with office stationary suppliers, cell phone provider, clients, and other staff.
  • Negotiating with vendors, maintaining and examining leased equipment, purchasing supplies.
  • Providing orientation and training for new staff, conducting research on internet, operating, and troubleshooting new office technologies.
  • Organization of business-trips (tickets, hotels, visas).
  • Meeting and greeting visitors at all levels of seniority.
  • Arranging meetings (booking rooms, cars, organizing coffee or tea).
  • Assisting in company events organization.

 

SPECIAL KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES

  • Completed higher education (degree in linguistics is an advantage).
  • Fluent English (both oral and written), Russian – native.
  • Administrative experience is a plus.
  • Computer literacy (MS Office).
  • Stress resistance.
  • Excellent communicative skills.
  • Time management skills.
  • Ability to handle multiple tasks.

 


52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное