Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Секретарь/ассистент руководителя



Секретарь/ассистент руководителя
2011-10-12 15:33

Вакансия компании: Симбат тойз
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 40 000  до 45 000  руб.


Требования:

  • Возраст от 24 до 35 лет.
  • Знание основ делопроизводства.
  • Знание английского языка -intermediate
  • Опыт работы в аналогичной должности от 2 лет.
  • ПК уверенный пользователь.
  • Презентабельная внешность.
  • Грамотная речь
  • Деловой этикет
  • Умение быстро адаптироваться в ситуации, стрессоустойчивость.


Обязанности:

  • Планирование рабочего дня руководителя;
  • Прием и обработка телефонных звонков, встреча посетителей;
  • Административная поддержка деятельности руководителя: организация встреч, совещаний, участие в переговорах, подготовка информационных материалов,
  • Протоколирование совещаний;
  • Делопроизводство (деловая переписка, документооборот),
  • Визовая поддержка руководителя, а также подготовка и контроль исполнения поручений;
     


Условия:

  • График работы 5/2  с 9 часов до 19 часов
  • Офис м. Молодежная ул.Крылатская от метро ходит корпоративный автобус 7 мин.


Переводчик-референт
2011-10-12 16:36
Вакансия компании: Первое решение
Создана:
Регион: Минск
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 700  USD

Требования:

  • Организации требуется переводчик-референт, со знанием английского языка (дополнительное знание немецкого - как бонус).

Обязанности:

  • Письменные,устные переводы,ведение переговоров.

Условия:

  • Полная либо частичная занятость.
  • Мы предоставляем официальное оформление,соц. гарантии и достойную оплату Вашего труда.


Executive assistant
2011-10-12 16:45
Вакансия компании: Booz & Company
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

KEY DUTIES:
Manage Partner and Principal diaries and arrange internal/external meetings
Basic information gathering for meetings, telephone calls and appointments to adequately prepare Partner / Principal
Manage extensive and complex travel arrangements across timezones
Prepare basic correspondence on behalf of the Partner / Principal
Identify critical issues and disseminate required information/actions to other members of the practice from the Partner / Principal/post/e-mail/voicemail
Prepare spreadsheets, graphics, drawing tables etc in Power Point
Take dictation when necessary
Filing including creating and maintaining filing systems
To support Practice on different initiatives
To support Partner with billing requirements
To support other Executive Assistants as required
Undertake any other ad hoc responsibilities as requested

REQUIREMENTS:
Experience of a professional services environment
Good organizational skills
Higher education
Ability to work under pressure, manage own workload and prioritise, working to strict deadlines
Excellent communication skills including excellent telephone manner
Ability to interact well at all levels
Proactive, professional and confident approach
Attention to detail
Team oriented
IT literate - Microsoft Windows (Outlook, Excel, PowerPoint, Word)
Fluent in Russian and English – both spoken and written, other languages are an advantage

Work under the service agreement



Personal Assistant
2011-10-12 18:00
Вакансия компании: Guzhva & Partners
Создана:
Регион: Kiev
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

McDonald's is the leading global foodservice retailer serving more than 60 million people in 117 countries every day. The Company in Ukraine is one of the biggest foreign investors in the country with more than USD 150 million invested into development of its network and infrastructure. In Ukraine, McDonald’s operates 71 restaurants in 21 cities serving about 300 thousand customers daily.

Currently, there is an opening for a Personal assistant position to perform professional administrative support functions for the General Manager of McDonald’s Ukraine.

 

Main responsibilities will include:

  • Manage work and personal schedules, meetings and travel arrangements
  • Maintains a calendar and assures that complete information is available for all matters
  • Assists GM during meetings with translations from/into English/Ukrainian/Russian
  • Reads and analyzes incoming correspondence, submissions, and reports to determine their significance and plan their distribution
  • Prepares drafts of letters, invoices, reports, memos, financial statements and other documents, using word processing, spreadsheet, database, or presentation software
  • Assists GM, management team and GM’s visitors in arranging logistics for business trips/accommodation/dinning and meetings within and outside of the company
  • Assists in preparation of presentations and summarizing reports and documents
  • Administrates payments and reports in accordance with the company policies (orders, advance reports, corporate card use, contracts)
  • Manages service companies providing support to GM
  • Manages payments for corporate mobile phones services
  • Assists in dealing with landlords of rented accommodation

 

Requirements

  • Minimum 5 years experience in an administrative support role, preferably in a international environment
  • Personable, presentable and able to make an outstanding representation for the company in dealing with visitors, investors, or executives
  • Flexible and hard working to meet the sometimes demanding requirements of a quickly developing company
  • Professional user of MS Office products, and Adobe Acrobat
  • Demonstrated effectiveness in supporting multiple executives with varying needs, sometimes traveling globally in very different time zones.
  • Highly professional, personally resilient, and committed to organizational success
  • Must be able to work independently producing high quality detailed work to stringent deadlines
  • High level of professional communication skills, both oral and written, and the ability to maintain a high degree of confidentiality

Personality

  • Open minded
  • Proactive
  • Patient
  • Positive approach to issues
  • Customer oriented

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное