Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Требования:
пол: женщина
возраст: не моложе 22 лет
образование: высшее (психология, филология) не студенты!
знание рынка звезд,
умение вести телефонные переговоры, деловую переписку, знание делового этикета;
ВАЖНО: свободное владение английским
личностные качества: ответственность; исполнительность; внимательность к деталям, управление конфликтами; умение держать под контролем несколько дел одновременно; знание делового этикета.
Обязанности:
поиск контактов нужных звезд или их агентов
ведение телефонных переговоров с известными людьми;
соблюдение сроков выполнения поставленных задач.
готовность брать на себя ответственность за установленные договоренности.
Условия:
график работы с 10.00 – 20.00 (иногда ненормированный рабочий день)
официальное оформление в штат, белая заработная плата;
оплачиваемый отпуск и больничный;
молодой и дружный коллектив
Если Вы свободно владеете английским, у Вас есть успешный опыт ведения переговоров, схватываете на лету и ориентированы на результат? Умеете держать под контролем несколько дел одновременно? Работа в офисе – это то о чем Вы мечтаете?
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
KPMG is a global network of professional firms providing Audit, Tax and Advisory services. We operate in 145 countries and have more than 123,000 professionals working in member firms around the world. The independent member firms of the KPMG network are affiliated with KPMG International, a Swiss cooperative.
Vacancies at KPMG
Department Secretary
Main responsibilities:
You will be a part of the department team and will mainly provide secretarial support to professional staff
Candidates for this position meet the following requirements:
university degree (background in Linguistics is a plus)
at least 1 year experience in a similar position
fluent in English, Ukrainian and Russian both written and verbal
PC proficient with good word processing and database skills
team-player, able to work overtime and under pressure
able to learn quickly and apply new knowledge
flexible, able to deal with more than one project simultaneously
strong communication and organizational skills
punctual, attentive to details
this is a pro-active position where you will need to be able to demonstrate both resilience and flexibility in a complex and changing environment
We offer:
Challenging assignments, career development opportunities, work in a friendly international environment, competitive salary and social package
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 28 000
руб.
Секретарь-переводчик в Европейский медицинский центр со знанием английского и(или) французского языка)
ЕМС - это сеть клиник в центре Москвы, уже многие годы оказывающих услуги иностранцам. У нас работают западные специалисты, в частности, французы. Мы всегда заинтересованы в молодых перспективных сотрудниках, нацеленных на карьерный рост и стремящихся совершенствовать знания иностранных языков. В данный момент нам требуется
Секретарь - переводчик на ресепшен со знанием 2-ух языков (французского и английского). Основные обязанности:
Встреча и сопровождение клиентов
Устный перевод
Общение с носителями языка (клиентами и специалистами нашей компании)
Письменный перевод (документация)
Координационные функции (телефон)
Работа на компьютере
Работа предполагает постоянное общение с носителями языка, возможность использования других иностранных языков
Требования:
Свободное владение языками: английским и/или французским
Работа для молодых и энергичных людей, которые любят общаться и готовы всегда помочь окружающим
Условия:
График работы сменный (день утро, день вечер) с 8.00 - 14.00 и 14.00-20.00., включая субботу.
Смены чередуются, график составляется на месяц вперед.
Заработная плата 24 000 рублей (на руки) + премии после испытательного срока
Оформление по трудовой книжке
Социальные гарантии в соответствии с ТК РФ
Премии
Карьерный рост
Дружный молодой коллектив
Работа в центре. м Проспект Мира, м. Пушкинская, м. Смоленская
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 400
USD
Ernst & Young, a global leader in assurance, tax, transaction and advisory services is inviting highly-motivated and qualified individuals to join our Minsk office as a Learning & Development Specialist.
Requirements:
Higher education
Fluent English and Russian
Advanced MS Excel
Organization skills
Attention to details
Result oriented
Ability to work under pressure
Time Management skills/Deadlines meeting
Ability for Multi tasking
Purpose of Position:
To ensure proper condition and operation of Learning & Development Administrative department of Ernst & Young offices in CIS:
Announcement and reminders preparation and sending
Programm enrollment, students, affiliates and membership support
Communication with providers
Exam online payment
Exam results summary preparation
Exams & courses registration
Nominations collection
Registrations confirmation (ACCA)
Courses attendance monitoring
Invoicing process
Materials order
Licence extension
Qualification helptables maintanence
We offer you:
Work with a bright, friendly and energetic team
Develop your personal and professional skills by working on challenging projects with some of the most well-known companies as well as through our extensive learning and development programs.
Компания Ernst&Young, международный лидер в области аудита, налогообложения и права, консультационного сопровождения сделок и консультирования по вопросам ведения бизнеса, приглашает на работу cпециалиста по кадрам по вопросам профессионального обучения и развития персонала.
Требования:
Высшее образование
Свободное владение английским языком
Углубленные навыки работы в MS Excel
Организационные навыки
Внимание к деталям
Ориентированность на результат
Способность работать в стрессовых ситуациях
Умение распределять время и делать задания в срок
Умение работать над несколькими заданиями одновременно
Основной функционал:
Обеспечение высокого качества работы административной поддержки отдела обучения и развития офисов «Эрнст энд Янг» в СНГ:
Подготовка и рассылка объявлений и напоминаний о регистрациии
Вакансия компании: United Nations Development Programme (UNDP Ukraine)
Создана:
Регион: Киев
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
EXECUTIVE ASSOCIATE TO UNDP RR/UN RC (UN RESIDENT COORDINATOR OFFICE), FTA, GS-6
Under the guidance and direct supervision of the RR/RC, the Executive Associate to UNDP Resident Representative/UN Resident Coordinator ensures effective and efficient functioning of the RR/RC office, full confidentiality in all aspects of the assignment, maintenance of protocol procedures, management of information flow and follow-up on deadlines and commitments made. The EA is often the first point of reference for RC/RR, members of the UN Country Team, national authorities, international organizations and heads of foreign missions. Therefore, the role of the EA is one of representation: EA is acting as the gatekeeper, and is the first point of contact with the RC Office.
The EA works in close collaboration with the office teams, staff of the UN Agencies, donor community, national authorities, non-governmental and civil society organizations. EA must be able to comfortably and professionally operate in a multilateral, cultural and language/linguistic environment. Executive Associate must also understand and apply the code of conduct and formal rules that enable the RC/RR to effectively do his or her job.
Duties and Responsibilities:
Ensures effective and efficient functioning of the RR/RC office focusing on achievement of the following results.
Ensures provision of effective communications support to the office focusing on achievement of the following results.
Ensures facilitation of knowledge building and management focusing on achievement of the following results.
Required Skills and Experience:
Secondary Education with specialized secretarial training. University Degree or equivalent would be desirable, but it is not a requirement.
6 years of progressively responsible secretarial, administrative, programme experience is required at the national or international level.
Experience in the usage of computers and office software packages (MS Word, Excel, etc), experience in handling of web based management systems.
Fluency in Ukrainian, Russian and English languages.
Deadline for applications is 11/04/2012 In order to apply for this or any other UNDP positions please visit our UNDP in Ukraine website, section Vacancies and apply on-line. All applications must include (as an attachment) the completed UN Personal History Form (P-11). Applications without the completed UN P-11 form will be treated as incomplete and will not be considered for further assessment.