Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Специалист по технической подготовке


Специалист по технической подготовке
2010-07-01 17:15

Вакансия компании: Систематика, Группа компаний
Создана: 01.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 1 года до 3 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности:

  •  Отработка входящего потока e-mail запросов по об-ию IBM
  •  Отработка входящих звонков по об-ию IBM
  •  Технические консультации клиентов по об-ию IBM
  •  Построение спецификаций/решений на об-ии IBM
  •  Техническая экспертиза.
  •  Ценообразование (работа с IBM по вопросу получения скидок в проекты)
  •  Ведение проектов
  •  Работа с проводимыми промо-программами

Требования:

  •  Возраст: от 21 до 25              
  •  Образование: высшее
  •  Опыт работы в данной области: желательно, но не обязательно
  •  Опыт работы с компьютерным оборудование: обязательно
  •  Инициативность, обучаемость, коммуникабельность, активная жизненная позиция, умение работать в коллективе, стремление к развитию.

Условия:

  •  Оформление по ТК
  •  Обучение
  •  Карьерный и профессиональный рост

Специалист по международным грузоперевозкам / International Airline Professional (IAP)
2010-07-01 17:20

Вакансия компании: Lufthansa Cargo AG ( Люфтганза Карго АГ )
Создана: 01.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода:  до 1 000  USD

Специалист по международным грузоперевозкам (International Airline Professional (IAP) with Lufthansa Cargo)


  • Every year a small group of individuals (8 to 12) start the IAP Program.  You will learn and share your experience in an international and multicultural environment - an enriching personal and professional experience!
  • Within 23 months you will get to know different departments of the business sector you are training in – either Cargo or Passage Airline.  When you apply for a specific IAP-position, you choose the focus of your program.  In addition, after a year of being in the program Passage-IAPs will be given the opportunity to specialize in one of three areas of our business: Passenger Services (Station), Sales, Marketing & Communication.  As for Cargo-IAPs, specialization will be possible within Handling, Sales, Steering & Marketing, or Quality Control.
  • Getting to know Lufthansa’s world through theoretical classes and internships in different areas of the Company.  Business games, workshops and discussions will enhance your Lufthansa IAP program.
  • In the initial weeks, you will receive a comprehensive introduction to the Lufthansa Aviation Group’s structure, strategy, products and customers.  Furthermore, you will attend classes on Business Administration and Air Traffic Management.  Specific Lufthansa Training on Ticketing, Operations, Sales, and Logistics will complete the program.
  • IAPs will learn our Company’s culture during practical assignments, which will take place within the entire Airline and Logistics Group.  This rotation system will help you find out about the operative business and our product.  Working at the check-in counter, analyzing sales figures, contacting corporate customers, or developing new strategies and processes are just some of the tasks and hands-on experience that will compliment the theoretical training.
  • Your individual path during the IAP program will be monitored by your Training Coordinator and a coordinated performance management system.
  • IAPs will receive a monthly salary, based on the local standards.

Requirements

  • An above-average Bachelor Degree or equivalent education
  • RF  or permanent residence / work permit in Russia
  • Fluency in English and Russian (both written and spoken).
  • Basic knowledge of German or willingness to learn German
  • High level of service orientation
  • Ability to work equally well on your own and in a team
  • Intercultural sensibility and competence
  • Analytical and problem-solving oriented working methods
  • Good social and communication skills
  • Ability to work efficiently under time constraints in a dynamic, fast-paced environment
  • Good MS-Office and Typing/Computer skills
  • Candidates must be able to obtain an airport badge and meet all local airport requirements through history records check

Application deadline

  • You can only apply until 23rd of July, 2010.

Менеджер по продажам
2010-07-01 17:29

Вакансия компании: 1C Бухучет и Торговля
Создана: 01.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 25 000  до 30 000  руб.

Требования:

  • высшее/неполное высшее образование (техническое или экономическое),
  • мужчина/женщина от 18 до 30 лет, желателен опыт продаж, но НЕ обязателен,
  • личные качества: коммуникабельность, стрессоустойчивость, желание обучаться, ответственность, нацеленность на результат.

Обязанности:

  • работа в офисе,
  • продажа ПО 1С,
  • ведение переговоров и клиентской базы,
  • заключение договоров.

Условия:

  • полная занятость 5/2 с 9.30 до 18.30, БЕСПЛАТНОЕ ОБУЧЕНИЕ, предусмотрены программы по повышению квалификации в фирме 1С (бесплатные курсы и тренинги),
  • оформление по ТК РФ, соц. пакет, перспективы профессионального и карьерного роста,
  • совокупный доход от 20.000р. (оклад + % от продаж), бесплатный фитнес для наших сотрудников,
  • м. Преображенская площадь (2 минуты пешком).

Менеджер
2010-07-01 17:36

Вакансия компании: TZ Communications
Создана: 01.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 1 года до 3 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 21 000  руб.

В Телекоммуникационную компанию, предоставляющую услуги связи для юридических лиц (интернет, ip телефония, ip tv) требуется менеджер по работе с клиентами.


Обязанности:

  • Оформление документов (договора, счета, акты и пр.)
  • Развитие существующих клиентов
  • Взаимодействие с клиентами по документообороту, дебиторской задолженности, коммерческим и техническим вопросам 

Требования:

  • Навыки работы с документацией, работы с клиентами,

Условия:

  • Офисы расположены в 10 минутах ходьбы от м. Воробьевы горы(Лужнецкая набережная)
  • Оформление по ТК РФ, отпуск 28 дней, оплата больничного, медицинская страховка
  • График работы 5/2, с 9.30 до 18.30 (или с 9 до 18)
  • Заработная плата от 21000 рублей

Мерчандайзер в фруктово-овощной отдел
2010-07-01 18:15

Вакансия компании: МОСМАРТ
Создана: 01.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода:  до 25 000  USD

Требования:

  • опыт работы мерчандайзером

Обязанности:

  • выкладка  фруктово - овощного  развала
  • подсортировка фруктво –овощного отдела согласно стандартам компании

 

Условия:

  • график работы: пятидневная рабочая неделя 8 ми часовой рабочий день
  • место работы: м. Юго-Западная, м. Алтуфьево, м.Планерная, м.ВДНХ
  • оформление в полном соответствии с ТК РФ;
  • официальная заработная плата 25 000 руб.

FLEX Recruiting Assistant
2010-07-02 07:41

Вакансия компании: American Councils for International Education
Создана: 02.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
American Councils for International Education is currently hiring for several full-time temporary Recruiting Assistant positions. The duration of work will be mid-August to December 31st, 2010.  All recruiting assistants will be required to attend a training conference in Kiev in late August.

Recruiting assistants work with American recruiters and recruit for FLEX. Recruiting assistants are responsible for assisting with all aspects of participant recruitment including, but not limited to: advertising competitions; making program presentations; conducting testing; interviewing candidates; and associated record-keeping and report writing. Recruiting assistants must also interact with local professionals and local governmental and educational organizations in dispersing information about the FLEX program.

The recruiting assistant will be responsible for all tasks related to recruitment in approximately 6 or more cities and will work as part of a team including American recruiters and permanent staff. This position will therefore require at least 50% of the job to be spent traveling.  Applicants should be outgoing and highly motivated.  Ability to think on their feet and solve problems on the move are also plusses.


Qualifications:
-University degree;
-Native Russian;
-Conversational English;
-Experience traveling under difficult conditions;
-Strong organizational skills;
-Outstanding interpersonal skills;
-Demonstrated time management skills;
-Knowledge of Microsoft Office programs desirable.
-US Experience is a plus
-FLEX or other participants in US-government sponsored programs are encouraged to apply

All interested candidates should submit a resume and cover letter (in English).  The cover letter explains why they want to work in this position at American Councils and how they believe that they are qualified for the position.

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное