Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Обязанности:
Осуществление поддержки (консультирования) пользователей по телефону, электронной почте и прочим каналам связи в части работы системы, её функций и возможностей
Консультации по техническим параметрам системы, по вопросам платежей, функциям. Решение конфликтных и спорных ситуаций
Требования:
Возраст: до 27 лет
Опыт работы желателен, но не принципиален (не больше года), в СТП платежных систем
Неоконченное высшее, специальное
Грамотная русская устная и письменная речь, приятный голос, стрессоустойчивость, готовность к обучению, коммуникативность, умение работать в команде
Опытный пользователь ПК и офисных приложений
Условия:
С 9:00 до 18:00, пятидневка
Без командировок
Полная занятость (м. Охотный ряд – 5-7 мин. пешком)
Условия и уровень оплаты труда будет обсуждаться с успешным кандидатом. Свои пожелания просьба указывать в резюме
Вакансия компании: БИОКАД, фармацевтическая компания
Создана: 01.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Нет опыта
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Крупная фармацевтическая компания (разработчик и производитель лекарственных средств в области онкологии, урологии, неврологии) в связи с активным развитием приглашает Вас принять участие в конкурсе на замещение вакансии
МЕНЕДЖЕР ПО ДОКУМЕНТООБОРОТУ
Требования к кандидату:
Муж./жен., от 18 лет.
Опытный пользователь ПК, знание 1С8.
Внимательность, оперативность, умение работать в коллективе, способность к обучению, аккуратность.
Приветствуется опыт в аналогичной должности.
Обязанности:
Формирование в 1С расходных документов.
Формирование пакета документов для сопровождения груза (счет, накладная, с/ф, документы качества).
Разбор вернувшихся от клиентов разгрузочных документов.
Ведение архива документов первичной бухгалтерской отчетности.
Подбор необходимых документов для бухгалтерии (требования о предоставлении документов ИФНС)
Условия:
Оформление по ТК РФ, социальные гарантии.
График работы 5/2 с 9-30 до 18-00, в пятницу до 17-30.
Конкурентоспособная заработная плата.
Бесплатное питание, медицинская страховка.
Корпоративный автобус от ст. Павшино г. Красногорска, ст.м. Щукинская, Киевская.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
до 60 000
руб.
You are an open-minded bundle of energy who likes to lead instead of following?
You are an ambitious and confident person who never stops moving?
You want to GROW in every sense of the word?
You rate an interesting job higher than social benefits?You would like to work in a small, high-paced company where entrepreneurial spirit really matters?
You are free to be involved in international business and have a round-the-world focus?
Well, then you are exactly what we are looking for!!!
We are searching for those in love with English! Those who are passionate about it and who dream of being a teacher! We are seeking for those who are not afraid of mastering one of the most complex tests in world’s business education!
Mainresponsibilities:
Teaching and Consulting GMAT clients in groups and individually.
Teaching and Consulting GMAT clients on-line via Internet.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 10 000
руб.
You are an open-minded bundle of energy who likes to lead instead of following?
You are an ambitious and confident person who never stops moving?
You want to GROW in every sense of the word?
You rate an interesting job higher than social benefits?
You would like to work in a small, high-paced company where entrepreneurial spirit really matters?
You are free to be involved in international business and have a round-the-world focus?
Well, then you are exactly what we are looking for!!!
We are searching for those young people or students who are interested in and appreciate the opportunity to give a spurt to their career, who are captivated by the world’s prime business schools and leading business education! Those who are passionate about working in multitasking environment and who are not afraid of mastering various directions of activity (e.g. administrative work, event management, promotion of the company and services, sales, working with clients and other). If you are ready for this challenge in your life – then seize the moment!
Mainresponsibilities:
Working with financial documents (agreements, cost estimates).
Answering the phone calls from clients.
Working closely with clients: from meeting to assistance and support of post-service relations.
Maintenance of databases and operation of office equipment.
Performance of assignments related to office management from an Office Manager.
Providing the assistance to tutors in organization and realization of courses.
Assistance to PR and Marketing Managers in company’s promotion.
Backing to a Client Manager in organization of meetings and in delivery of consulting services to clients.
Assistance to Event Manager in organization of company events.
Your schedule:
Monday to Friday – 2 to 8 p.m.
Saturday (occasionally) – 10 a.m. to 2 p.m.
We do NOT care about your:
Age.
Education.
Gender.
Your past experience.
What we DO care about is:
English proficiency. High results proved by tests and international certificates (TOEFL, FCE, CAE, IELTS).
PC competency: Excel, Word, Access, Outlook.
Study or work experience abroad.
Printing speed.
Ability to work with office equipment.
In case of successful completion of a trial period – willingness for signing a one-year contract.
What principles we highly appreciate and stand for:
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 25 000
до 40 000
руб.
AmniSure® International LLC (www.amnisure.com) is a different kind of medical device company. Young, ambitious and rapidly growing, our company operates internationally with headquarters at Harvard Square, Cambridge, MA. We have pioneered a rapid diagnostic device, AmniSure®, which solves a long-standing problem in obstetrics. We believe that AmniSure® will become a new global standard of care in maternal fetal medicine. The company has secured FDA and other regulatory approvals and is now selling AmniSure® in over 50 world markets, with two wholly-owned subsidiaries operating out of Europe, and more subsidiaries planned to open in the near-future. At AmniSure® International, LLC, we believe in providing qualified and motivated candidates with every opportunity to participate in the development and growth of the company. Being a part of our team allows you to hone important business and interpersonal skills, but more importantly will afford you invaluable experience in actively shaping our business. AmniSure attracts top-tier candidates who want to make an impact to apply for the following positions:
The Product specialist will work directly the Head of the Representative office to educate existing and prospective clinical facilities in the Russia about the AmniSure® test and guide them through the process of adopting this new medical technology in their practice.
This position is a perfect fit for ambitious candidates who want to begin a career in a challenging, rewarding environment, and it also offers substantial potential for growth. The Associate will receive extensive and continuous training in all aspects of business. He or She will progressively assume greater responsibility within the company, including but not limited to: generating business development and marketing strategies, participating in medical conferences and trade-shows, and interacting with key medical opinion leaders, handling international assignments.
Qualifications:
Top-tier academic and professional experience record
Strong attention to detail, outstanding organizational skills, high energy level, dedicated work ethic
Ability to understand and quickly internalize unfamiliar material such as: scientific and clinical literature, medical protocols, educational presentations.
Outstanding verbal skills, especially the ability to establish rapport over the phone
Ability to thrive in a fast-paced environment and think creatively and independently under pressure
Customer-service orientation
Bachelor’s degree
Fluent English
Working knowledge of Microsoft Office Suite, especially Outlook and Power Point
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
руб.
Сфера работы Moscow Business School весьма разнообразна. Одно из направлений, интересное и динамично развивающееся - это проведение вебинаров, то есть учебных классов в сфере бизнеса через интернет!
Безумно интересно и увлекательно!
Если Вам интересна данная сфера - прошу к нам!
Перед тем, как откликнуться - прочтите все обязанности, условия, требования.
Не надо впустую отправлять Ваши резюме!
Обязанности:
Помощь в организации процесса вебинара;
Подготовка демослайдов (и др.тизеров) к анонсам;
Техническое сопровождение группы;
Запись вебинара (в нескольких форматах);
Ответ на технические письма-запросы участников;
Составление списка ссылок вебинаров для архива.
Требования:
Возраст не имеет значения;
Грамотность обязательно;
Знание HTML;
Опытный пользователь ПК;
Работа в социальных сетях;
Мобильность, гибкость, адаптивность;
Быстрота и корректность выполнения поставленных задач.
Условия:
Офис: м. Автозаводская, м. Кожуховская, 2-й Кожуховский пр,
Супер-руководитель!
Трудоустройство - гражданско-правовой договор (ГПД);
Социальные гарантии;
Работа в интересной отрасли;
Возможность обучения в любой сфере бизнеса;
Зарплата обсуждается на собеседовании, от 20000 рублей.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Консалтинговая Группа «КОНСОРТ», один из самых профессиональных и надежных провайдеров услуг в области подбора управленцев среднего звена и квалифицированных специалистов (Management Selection) объявляет об открытии вакансии:
Ассистент консультанта (Ресечер)
Задачи:
Активный поиск кандидатов в Интернете, внутренней базе данных агентства
Размещение вакансий на «работных» сайтах
Проведение телефонных интервью
Координация встреч с кандидатами
Прямой поиск (headhunting)
Исследование рынка
Подготовка отчетов
Требования:
Свободное владение английским языком
Желание развиваться в HR
Проактивность, ответственность, самостоятельность, хорошие коммуникативные навыки, готовность работать в команде, умение вести несколько проектов одновременно
Опытный пользователь ПК: Уверенное знание Excel, World, Internet
Самостоятельность, проактивность, гибкость, инициативность, умение вести несколько проектов одновременно, умение работать в команде
Условия:
Гибкий график работы, возможность совмещение с учебой
Перспективы профессионального и карьерного роста (специалист, консультант)