Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Международная Программа Стажировки Хейнекен
Наша программа – это уникальная возможность
проявить свой высокий потенциал
приобрести практические навыки в одном из возможных функциональных направлений: Продажи и Маркетинг, Финансы, Управление поставками и логистика, Управление персоналом, Информационные Технологии, Корпоративные отношения.
В течение программы Вас ожидают:
знакомство с интернациональной командой стажеров
три международные стажировки продолжительностью по шесть месяцев (сентябрь 2011 – март 2013)
обучение в соответствии с международными стандартами
интересные проекты
знакомство с различными культурами и подходами к ведению бизнеса
Требования к потенциальным участникам:
высшее образование или обучение на последнем курсе
либо опыт работы до двух лет в одном из выбранных функциональных направлений (Продажи и Маркетинг, Финансы, Управление поставками и логистика, Управление персоналом, Информационные технологии и Корпоративные отношения)
свободное владение тремя языками
желание жить и работать за границей
обязательно наличие действующего заграничного паспорта
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Our client is a global company with excellent reputation among their customers which is actively developing in Russia. Currently they are looking for a Customer Relations Specialist
Responsibilities: ∙ Responsible for day-to-day operations relating to the handling of orders ∙ Process the orders in timely manner, make allocations, create shipments ∙ Timely reporting and compliance with deadlines. ∙ Visit principal customers regularly and accompany sales staff on visits, when needed. ∙ Responsible for accounts receivables. Ensure timely payment of all outstanding invoices ∙ Work with accounts receivable department to avoid customer delinquency. ∙ Monitor and update department staff and fellow department heads on market trends/requirements and rate changes. ∙ Assure proper information flow with sales on changes and or problems with external customers. ∙ Evaluate performance on a regular basis and annually evaluate based on KPI’s and metrics. ∙ Monitor traffic and cost budget compliance and advise management of any deviation. ∙ Working according to all internal SOX procedures especially according to approvals manual
Requirements: ∙ 1 – 3 years experience in similar role, gained in an international business environment, ∙ At least intermediate level of English (both spoken and written), ∙ 1C experience would be a an advantage, ∙ Excellent administration, organisational aptitude and the ability to plan and time manage various tasks, ∙ Able to work effectively both on an individual level and within a team environment.
Compensation package is to be discussed at personal interviews.