Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Assistant (fluent English)



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52

Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Аргентина
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Бразилия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: США
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Канада
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:

  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services
  • Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:
    • Услуги по развитию бизнеса
    • Поиск зарубежных партнеров
    • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
    • Маркетинг и PR
    • Сертификация оборудования
    • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Италия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)




 





 



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Франция
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY


 EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia


EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:


  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:


  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


CONTACT INFORMATION


Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Германия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:

  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services
  • Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:
  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

 Ваше резюме будет обязательно рассмотрено Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Греция
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

 TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:

  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services
  • Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:
    • Услуги по развитию бизнеса
    • Поиск зарубежных партнеров
    • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
    • Маркетинг и PR
    • Сертификация оборудования
    • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Испания
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Португалия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Миргород
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.



RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)




 



Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Лубны
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.



Responsibilities:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

Requirements:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software


Advantages:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

 

Terms:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement


About the company:

  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services
  • Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:
  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

Natalya Afanasyeva



Assistant
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Кременчуг
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

Responsibilities

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

Requirements

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

Advantages

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

Terms

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services


Assistant (fluent English)
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Комсомольск (Украина)
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-base
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Assistant
2012-09-15 17:52
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 15.09.2012
Регион: Ильичевск
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


Responsibilities

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

Requirements

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services


Административный менеджер
2012-09-15 18:45
Вакансия компании: Mobis Module CIS LLC
Создана: 15.09.2012
Регион: Санкт-Петербург
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Обязанности:

  • Организация работы административного департамента:
  • Организация развозки, контроль за зданием (мебель, интерьер); организация питания сотрудников,  охранная  и пропускная система, автопарк, клининговый сервис, благоустройство территории завода, спец.одежда и т.д.
  • Опыт подготовки и проведения корпоративных мероприятий
  • Наличие контактов с государственными службами будет преимуществом  (УФМС)
  • Управление коллективом

Требования:

  • Высшее образование (инженерное, техническое)
  • Уверенный PC пользователь
  • Уверенное владение английским языком (письменный, устный)
  • Опыт руководства административным отделом на производственным предприятии от 10 лет
  • Опыт работы с Security системами и политиками
  • Желателен опыт работы с одной из ERP систем (SAP, Axapta, Scala)
 
Условия:
  • Официальное оформление
  • Оплачиваемый отпуск 28 дней
  • Работа в международной производственной компании
  • Обучающие программы в России и за рубежом


Административный ассистент
2012-09-15 18:56
Вакансия компании: Jobhop
Создана: 15.09.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   40 000   до   45 000  руб.

В представительство немецкой компании приглашается административный ассистент с опытом работы


Обязанности:

В качестве Административного Ассистента Работник обязан:

 

1.                  Отвечать на телефонные звонки в офисе Работодателя, предоставлять необходимую информацию звонящим, соединять телефонные звонки с абонентами, принимать и передавать сообщения;

2.                  Передавать и принимать факсимильные сообщения, делать копии, при необходимости печатать под диктовку и по записям;

3.                  Обрабатывать входящую и исходящую почтовую корреспонденцию;

4.                  Оказывать поддержку в подготовке служебных  командировок сотрудников Работодателя, а именно, в бронировании гостиниц и покупке билетов, получении виз, координации местной транспортировки;

5.                  Приветствовать посетителей, готовить и сервировать чай, кофе, прохладительные напитки, следить за наличием чистой посуды в офисе Работодателя;

6.                  Проводить подготовку совещаний и конференций, а именно, бронировать залы для встреч, соответствующее оборудование, напитки и питание;

7.                  Переводить устно и письменно с русского на английский и с английского на русский;

8.                  Осуществлять предваритальный отбор поставщиеов товаров и услуг для Представительства Работодателя, проводить подготовку договоров к подписанию и продлению, отслеживать исполнение договоров поставщиками;

9.                  Осуществлять заказ и покупку офисного оборудования и материалов и канцелярских принадлежностей (бумаги, картриджей, дисков, туалетных принадлежностей, кофе, напитков и т.д.);

10.              Следить за состоянием офисных помещений, мебели, оборудования и другого имущества Работодателя. Своевременно заказывать и отслеживать исполнение техобслуживания и ремонтных работ в отношении офисных помещений, мебели, оборудования и другого имущества Работодателя;

11.              Получать предъявляемые к оплате Работодателю счета за товары и услуги, вностить их в сводный перечень и своевременно передавать на одобрение оплаты Директору Представительства Работодателя;

12.              На основе банковских выписок со счетов Работодателя ежемесячно готовить перечни счетов на английском языке для нужд внутренней отчетности;

13.              Осуществлять подготовку и координацию работ по продвижению товаров и услуг Работодателя, а именно проводить подготовку мероприятий для клиентов, празднований, выставок и т.д;

14.              Регулярно пополнять базу данных по заказчикам, принимать участие в выставках и мероприятиях для клиентов;

15.              Выполнять иные поручения.


Требования:

  • опыт работы на административной должности от года
  • уверенный разговорный английский
  • уверенный пользователь ПК
  • коммуникабельный человек с живым характером, организованный, внимательный к деталям, пунктуальный, умеющий решать проблемы

Условия:

  • условия найма: срочный трудовой договор на 18 месяцев с возможным продлением (подмена на период декретного отпуска)
  • график работы с 9 до 18 5/2
  • офис в центре
  • официальное трудоустройство. соцпакет, бонус.

резюме присылать только на английском.



Ассистент Директора (знание французского языка обязательно)
2012-09-15 21:37
Вакансия компании: olmir
Создана: 15.09.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   30 000   до   50 000  руб.

La connaissance de la langue française est obligatoire !!!


Le salaire sera discuté en fonction du CV de la personne :

  • Expert Comptable / Commissaire Aux comptes / Associée de la Société également.

    • 1° SUIVI ADMINISTRATIF :
      • Frappe des contrats
      • Traduction des contrats en français
      • Traduction des mails et courriers
      • Suivi des opérations de dédouanement 
      • Suivi des certificats obligatoires dans le domaine de la Boulangerie et pâtisserie +homologations
      • Suivi de l’activité des monteurs à travers les procédures existantes
      • Suivi de l’installation des boulangeries à travers des procédures existantes
      • Suivi des relances clients
      • Paiement des dépenses et encaissement des recettes
      • Etablissement du prévisionnel de trésorerie à partir du Tableau existant
    • 2° SUIVI COMMERCIAL
      • Assistance commerciale pour le suivi et l’interprétariat commercial   lors des réunions commerciales
      • Assistances diverses pendant notre visite mensuelle .  

Обязанности:

  • Административная деятельность :
    • Заключение контрактов и контроль за их исполнением
    • Перевод контрактов, электронной почты и корреспонденции на французский язык
    • Отслеживание операций по таможенному оформлению оборудования
    • Обеспечение сделок и обязательной сертификации в области хлебопекарного и кондитерского оборудования
    • Контроль деятельности монтажников в процессе монтажа и пуско-наладочных работ хлебопекарного оборудования, согласно установленным процедурам и требованиям  контракта
    • Установление и поддержка существующих контактов с клиентами
    • Обеспечение учета денежных поступлений и  оплата текущих расходов ;
    • Создание предварительной таблицы учета свободных оборотных средств по установленной форме
  • Коммерческая деятельность
    • Коммерческий анализ и обеспечение делового общения во время бизнес встреч 
    • Прочее содействие во время визитов Директора

Условия:

  • Заработная плата в зависимости от образования и опыта работы



Помощник руководителя
2012-09-15 21:39
Вакансия компании: Марков
Создана: 15.09.2012
Регион: Херсон
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   2 000   до   4 000  грн

Обязанности: 

  • предоставление информации по телефону и в офисе
  • заключение договоров на оптовую поставку продукции
  • переговоры с клиентами компании по телефону в офисе,
  • участие во всех деловых мероприятиях компании, получение заказов клиента 
 

Требования:
  • умение быстро осваивать новые методы работы‚
  • высокая обучаемость;
  • обязательность при работе с клиентами‚
  • исполнительность;
  • умение логично формулировать и излагать мысли,
  • представительный внешний вид,
  • высокая степень самостоятельности в принятии решений
  • умение устанавливать взаимоотношения
  • умение работать в команде
  • отличные коммуникативные навыки‚ навыки делового общения 
 

Условия:
  • полная или частичная занятость,
  • бесплатное базовое обучение специфике работы


Менеджер проекта
2012-09-15 21:59
Вакансия компании: Бизнес-Матика (Хабибов С.Р., ИП)
Создана: 15.09.2012
Регион: Уфа
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   15 000  руб.
Вы хотите стать первоклассным управляющим? Бесспорно, это не легкая профессия, но результат окупает вложенные силы!
Вы недавно закончили ВУЗ или учитесь на последних курсах. И в Вас горит желание реализовать себя в качестве Менеджера. У нас есть позиция для Вас - берите под управление сразу 20 человек, а мы Вас подстрахуем!
 
 
Обязанности: 
  • управлять исполнением проектов (в сфере Интернет)
  • контролировать исполнителей
  • согласовывать детали проектов с Заказчиками
  • вести отчетность

Требования:

  • 21-27 лет
  • тяга к точности, пунктуальности
  • ответственность
  • желательно знание основ сайтостроения, продвижения, интернет-маркетинга

Условия:

  • работа в офисе
  • оклад + бонусы

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное