Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Assistant (fluent English)



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55

Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Мексика
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Великобритания
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION:

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Нидерланды
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned


REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software


ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available


TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement


ABOUT THE COMPANY:

  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)



 



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Измаил
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS:

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY:


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)




 



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Эстония
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.

RESPONSIBILITIES

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY

EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION

Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Молдавия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

 

TERMS


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY


  • EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia
  • EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:
    • Sales & business development programs
    • Local partner search
    • Homologation/type approval facilitation
    • Telecom/IT Translations
    • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Data entry clerk
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Киев
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A perfect position to fully utilize your English language skills while working from the comfort of your home.


Responsibilities:


  • Search information on the Internet in English (predominantly) and in Russian
  • Transfer information from .htm to Word and Excel format
  • Sort and check collected data for errors or duplicate information

Requirements:


  • Fluent English
  • Computer literacy
  • Good attention to detail
  • An ability to work fast (but without mistakes)
  • An ability to work to deadlines
  • Installed Skype with a headset and microphone is mandatory for work


Data entry clerk
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Львов
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Data entry clerk - home-based position


A perfect position to fully utilize your English language skills while working from the comfort of your home.


Responsibilities:

  • Search information on the Internet in English (predominantly) and in Russian
  • Transfer information from .htm to Word and Excel format
  • Sort and check collected data for errors or duplicate information

Requirements:

  • Fluent English
  • Computer literacy
  • Good attention to detail
  • An ability to work fast (but without mistakes)
  • An ability to work to deadlines
  • Installed Skype with a headset and microphone is mandatory for work


Ассистент-секретарь
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Львов
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
О КОМПАНИИ EZSOLUTIONS
 
Компания EZSolutionS LLC предлагает полный спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга, PR и административных услуг для поддержки новых участников рынка – поставщиков оборудования телекоммуникационной/IT индустрии в развитии и становлении их бизнеса на территории России и странах бывшего СССР.
 

ОБЯЗАННОСТИ:

  • Работа с базами данных клиентов, поиск информации в Internet и ее систематизация
  • Периодическое обновление информации в базе данных и в CRM-системах клиентов
  • Идентификация людей, принимающих решения в компаниях, поиск имен и контактной информации
  • Рассылка информации потенциальным и существующим клиентам
  • Обзвон потенциальных и существующих клиентов (российские и иностранные компании)
  • Организация встреч и конференц-звонков, обеспечение посещаемости презентаций и семинаров
  • Подготовка презентаций и коммерческих предложений
  • Организация плана поездки зарубежных клиентов по России и СНГ (встречи с заказчиками, виза, такси, гостиница, билеты)
  • Организация зарубежных поездок (встречи с заказчиками, билеты, гостиницы, карта поездки)
  • Выполнение поручений
 
ТРЕБОВАНИЯ:
 
  • Грамотная устная и письменная речь‚ четкая дикция‚ приятный голос
  • Внимание к деталям, ответственность, исполнительность, пунктуальность, самостоятельность
  • Нацеленность на результат
  • Желательно знание техники холодных звонков
  • Уверенный пользователь ПК (MicrosoftWord, PowerPoint, Excel, Outlook), опыт работы с CRM-системами приветствуется
  • Умение работы с Интернет ресурсами в плане быстрого и эффективного поиска информации
  • Знание английского языка на уровне не ниже Intermediate (устный и письменный)
  • Нестандартное мышление
 
УСЛОВИЯ:
 
  • Работа на дому с телефоном и Интернетом (подходит для студентов дневных отделений, молодых мам)
  • Оплата: оклад + премия. Размер оклада определяется по результатам собеседования.
  • Оплата телефона и Интернета. Дополнительные расходы оплачиваются по предварительной договоренности.
  • Обучение
  • Возможности карьерного роста


Sales Administrator
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Одесса
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging position for a bilingual (Russian-English) results-oriented business administration professional ideally with Telecom/IT background with lots of potential for growth.


 

 RESPONSIBILITIES


 

·         Supervise and coordinate the strategic, operational and logistical activities necessary for the production of customer meetings and events for foreign Telco/IT equipment manufacturers in Russia and the CIS.

·         An important part of day-to-day activities will be verbal and written communication with vendors, local carrier and enterprise customers, system integrators and other partner organizations.

·         Supervise administrative personnel, train and coach new hires.

·         Prepare and update company presentations and press releases, contribute to the corporate website content.

·         Occasionally visits to industry tradeshow will be required.


 

 REQUIREMENTS


 

·         Fluent English is a must

·         Excellent written and verbal communication skills in both English and Russian.

·         Exceptional organizational and time management skills, ability to take initiative, use good judgment, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion.

·         Ability to work independently, prioritize work and ask for further clarification when necessary.

·         Ability to “think outside of the box.”

·         Ability to work under pressure with tight time constraints, as well as the ability to deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events.

·         Cold calling and sourcing (similar to candidate sourcing in recruitment) skills.

·         Excellent computer skills — Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Outlook and Internet software.

·         Existing contacts in the Telco/IT industry will be an advantage.


 

 TERMS


 

Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview. On-the-job training provided. Career development opportunities available. Telephone and Internet expenses reimbursement.


 

 ABOUT THE COMPANY


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia


 

 EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:


 

·         Sales & business development programs

·         Local partner search

·         Homologation/type approval facilitation

·         Telecom/IT Translations

·         Payroll services


Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:


 

·         Услуги по развитию бизнеса

·         Поиск зарубежных партнеров

·         Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT

·         Маркетинг и PR

·         Сертификация оборудования

·         Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


 



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Кривой Рог
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


RESPONSIBILITIES


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia


EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:


  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:


  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION


Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Чернигов
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

A challenging home-based position for a fluent English speaker.



RESPONSIBILITIES


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

TERMS


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

ABOUT THE COMPANY


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia


EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:


  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:


  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

CONTACT INFORMATION


Natalya Afanasyeva



Assistant
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Латвия
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.


Responsibilities


  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

Requirements


  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

Advantages


  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

Terms


  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement

About the company


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia

EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:


  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)

Contact information: Natalya Afanasyeva



Assistant (fluent English)
2012-10-09 20:55
Вакансия компании: EZSolutionS
Создана: 09.10.2012
Регион: Кременчуг
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Assistant (fluent English, home-based)

A challenging home-based position for a fluent English speaker.



RESPONSIBILITIES:

  • Source names and contact details of target job title holders in potential customer organizations using outbound cold calling and the Internet
  • Maintain leads database
  • Timely prequalify and pass leads to EZSolutionS' sales/BD team
  • Extensive verbal and written communication with customers and partners
  • Schedule phone calls, meetings and make travel arrangements for EZSolutionS sales/BD team
  • Other duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • Fluent English and Russian
  • Strong and pleasant telephone skills, no-fear attitude to cold calling
  • Exceptional self-organizational, prioritization and time management skills
  • Ability to work under pressure with tight time constraints, deal with frequent interruptions, unresolved situations, frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to take initiative, use good judgment, “think outside of the box”, demonstrate a strong sense of urgency and carry multiple projects through to completion
  • Accuracy, attention to detail
  • Excellent computer skills — Microsoft Office and Internet software

ADVANTAGES:

  • Home-based
  • Flexible schedule
  • Everyday intense English language practice
  • On-the-job training provided
  • Career development opportunities available

 TERMS

  • Base salary plus bonus. The amount of base salary is determined after the interview
  • Telephone and Internet use reimbursement


ABOUT THE COMPANY


EZSolutionS - Market Entry Consulting, Russia


EZSolutionS offer a complete range of market entry and business development services to help new entrant companies in the converging technology world establish and develop their presence in Russia and the Former Soviet Union countries:

  • Sales & business development programs
  • Local partner search
  • Homologation/type approval facilitation
  • Telecom/IT Translations
  • Payroll services

Компания EZSolutionS предоставляет широкий спектр услуг в области развития бизнеса, маркетинга и PR для поставщиков телекоммуникационного и IT оборудования на территории Российской Федерации и стран СНГ:

  • Услуги по развитию бизнеса
  • Поиск зарубежных партнеров
  • Письменные и устные переводы в области телекоммуникаций и IT
  • Маркетинг и PR
  • Сертификация оборудования
  • Услуги по аутсорсингу персонала (payroll)


Секретарь-референт руководителя
2012-10-09 21:10
Вакансия компании: Мир Книги
Создана: 09.10.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

В Группу Компаний "Мир книги"-лидер каталожного бизнеса приглашается  Секретарь-референт руководителя (Помощник  генерального директора)


Должностные обязанности:

  • Полная административная поддержка руководителя
  • Организация и планирование рабочего дня
  • Организация встреч, совещаний, поездок
  • Ведение документооборота

Требования к кандидату:

  • Женщина от 22 до 30 лет
  • Законченное высшее образование
  • Опыт работы с первыми лицами компании от 1 года
  • Умение вести переговоры – телефонные и личные
  • Знание основ делопроизводства
  • Устная и письменная грамотность

Условия работы:

  • График работы 5/2 (с 09.00 до 18.00)
  • Стабильная официальная заработная плата
  • Оформление по ТК РФ
  •  Офис: м. Авиамоторная


Receptionist
2012-10-09 21:16
Вакансия компании: SAYENKO KHARENKO
Создана: 09.10.2012
Регион: Киев
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   3 500  грн

SAYENKO KHARENKO strives to be the employer of choice for talented professionals who are eager to develop their skills and are willing to work hard.

We invite motivated people to apply for the open position of Receptionist


JOB DUTIES:

  • Receiving and transferring incoming calls;
  • Welcoming visitors;
  • Registering and distributing incoming and outgoing correspondence;
  • Accompanying meetings;
  • Filing, typing, photocopying and scanning different documents;
  • Working with databases, periodical editions and other sources of information.
  • Performing research;
  • Translation/proofreading of various documents.

 

KEY REQUIREMENTS:
  • University degree;
  • Fluency in English, Ukrainian and Russian;
  • PC literate and office equipment confident user;
  • Excellent communication and writing skills;
  • Experience of secretary or other administrative position is an advantage;
  • University degree in law will could be an additional advantage.


COMPETENCIES:

  • Professional appearance and demeanor;
  • Pleasant voice;
  • Сlear articulation;
  • Attentive to details, reliable, and result-oriented;
  • Ability to work under pressure and meet deadlines.


WE OFFER:

  • 100% confidentiality;
  • Competitive salary and compensation program;
  • Friendly atmosphere;
  • Opportunity for professional and personal development.


Администратор, менеджер образовательных программ
2012-10-09 23:53
Вакансия компании: Евразия, Центр практического востоковедения
Создана: 09.10.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   25 000   до   45 000  руб.
Образовательному центру требуется администратор/координатор образовательных программ, женщина.
 
 
 
Обязанности:
  • проведение телефонных переговоров с существующими и потенциальными клиентами, обработка телефонных звонков, заявок с сайта;
  • оформление и подписание договоров, ведение документооборота, контроль оплаты, деловая переписка;
  • проведение встреч, переговоров, консультирование клиентов;
  • работа с текущими клиентами;
  • подбор преподавателей, подготовка аудиторий к занятиям, подготовка учебных материалов (ксерокс, сканер), составление расписания занятий.
 
Требования:
  • высшее образование -лингвистическое, педагогическое (гуманитарные специальности) образование приветствуется;
  • общий опыт работы от 2-х лет, из них от 1 года по работе с клиентами обязателен , желателен опыт в образовательных учреждениях администратором;
  • ОТВЕТСТВЕННОСТЬ, навыки делового общения и коммуникаций, навык деловой переписки; навык работы с первичной документацией; умение вести переговоры, грамотная речь;
  • хорошие знания MS Office (Word, Excel);
  • коммуникабельность, аккуратность, организаторские способности, уравновешенность, внимательность; умение работать с большим объемом информации, работа с базами данных.
 
Условия работы:
  • сменный график 2 через 2  10:00-22:00;
  • оплата: оклад+ премия;
  • предоставляются скидки на изучение иностранных языков.


Администратор проектной группы по редевелопменту
2012-10-10 00:33
Вакансия компании: Инвестиционная компания IMAGINE
Создана: 10.10.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   40 000   до   55 000  руб.

Обязанности: 

  • Подготовка и сбор документов по всем возможным местам требований (НЗК, выписки, копии, письма и т.д.)
  • Ведение официальной переписки с контрагентами (подрядчики, проектировщик)
  • Ведение документооборота с контрагентами
  • Ведение архива и документооборота по проекту внутри проектной группы
  • Подготовка и ведение таблиц (реестры, отчетности и т.д.)
  • Подготовка к проведению тендеров (поиск компаний, рассылка тендерных предложений, сбор заявок, организация встреч, подготовка презентаций по итогам тендера)
  • Ведение и подготовка протоколов всех встреч (совещания по стройке на объекте, совещания с проектировщиками)
  • Контроль календаря исполнения протоколов.
  • Составление и ведение административных договоров займа
  • Контроль исполнения платежей и бюджета проекта

Требования:

  • Опыт работы на аналогичной позиции от года
  • Знание MS Office (Exсel формулы), Project, Power Point
  • Знание делопроизводства, договорной работы
  • Ответственность, исполнительность, инициативность и целеустремленность, правильная речь, коммуникабельность, желание расти в сфере управления проектами
 
Условия:
  • График работы: 5/2 с 10:00 до 19:00
  • Оформление по ТК РФ
  • Заработная плата: 40 000 (на руки) + квартальные бонусы в размере 1 оклада 
  • Работа в молодом коллективе
  • Перспективы карьерного и профессионального роста: в дальнейшем менеджер проекта
  • Место работы: м. Киевская
  • В первую очередь рассматриваются резюме с фотографией!

До конца 2012 года планируется переезд компании в БЦ в районе м. Спортивная (10-15 минут пешком)


Секретарь-ресепшен
2012-10-10 00:33
Вакансия компании: Инвестиционная компания IMAGINE
Создана: 10.10.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   30 000   до   40 000  руб.

Обязанности:

  • прием и переадресация телефонных звонков;
  • прием посетителей, чай - кофе;
  • оформление пропусков для гостей;
  • прием/доставка, регистрация/распределение почтовой корреспонденции, факсов, e-mail и т.д.
  • прием/отправка документации экспресс-почтой;
  • взаимодействие с курьерскими службами;
  • работа с оргтехникой (факс, принтер, копир, сканер и др.);
  • обеспечение жизнедеятельности офиса;
  • выполнение других текущих административных заданий.

Требования:

  • девушка 18 – 26 лет;
  • образование высшее; незаконченное высшее (заочный);
  • презентабельная (модельная) внешность, рост от 170 см;
  • чувства стиля и вкуса в одежде и make up;
  • опыт работы на аналогичной должности от 0,5 года;
  • грамотный пользователь ПК, MS- office, Outlook;
  • навыки работы с мини-АТС;
  • владение оргтехникой (факс, принтер, копир, сканер);
  • знание делопроизводства;
  • ответственность, исполнительность, коммуникабельность, доброжелательность, правильная речь, приятная внешность;
  • рассматриваются только резюме с фотографией!
  • грамотная русская речь.

Условия:

  • графики работы: 9:00-18:00/10:00-19:00/11:00-20:00/12:00-21:00 (пятидневная рабочая неделя);
  • оформление по ТК РФ;
  • заработная плата: 30 000 рублей (на руки) + ежеквартальный бонус в размере оклада после прохождения испытательного срока;
  • молодой дружный коллектив ;
  • место работы: м. Киевская, Фрунзенская.

До конца 2012 года планируется переезд компании в БЦ в районе м. Спортивная (10-15 минут пешком) 


Администратор клиники эстетической медицины
2012-10-10 00:58
Вакансия компании: Бьюти технолоджи, ООО
Создана: 10.10.2012
Регион: Москва
Предполагаемый уровень месячного дохода: от   40 000  руб.

Клиника эстетической медицины приглашает на работу ответственных и приветливых девушек и юношей с законченным высшим образованием. Работа в дружном приветливом коллективе в приятной обстановке.

Обязанности:

  • запись и консультирование клиентов
  • Работа с кассой
  • помощь в организации рабочего процесса


Требования:

  • девушка от 24 до 36 лет
  • высшее образование
  • приятная внешность
  • Владение компьютером
  • Опыт работы администратором от 2х лет обязателен!


Условия:

  • график работы 2/2 с 9:00 до 21.00
  • заработная плата 30000 + %
  • Клиника находится в 3х минутах ходьбы от ст. м. Таганская или Марксистская

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное