Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 2 000
до 2 500
USD
Trinity RRP is a privately funded Canadian / Russian real estate development company focussing on rapid expansion of its retail projects in Russia.
To finance future projects the company is seeking a capital markets coordinator to work directly with the Chief Investment Officer to:
Responsibilities:
Carry out market research on funding partners
To co-ordinate with third party fundraisers appropriate marketing material and supporting information
To coordinate schedules and arrange meetings
To do basic analysis of the funders
Requirements:
The ideal candidate will have some economics or finance background (although this is not essential) and will have some real estate experience. English would be a benefit but is not essential.
The most important aspect is extremely good deportment and people skills, highly outgoing and ambitious and self directed.
Opening salary $2500 net plus generous bonus package
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 2 000
до 2 500
USD
Canadian / Russian real estate development company is looking for an acquisitions assistant.
Highly motivated self directed, organized ambitious and disciplined person to assist the Chief Executive, the Leasing Team and the Acquisitions Director with the structuring of new transactions from a "deal", financial, legal and technical point of view.
Requirements:
English is not necessary, but there will be an opportunity to learn and practice English.
Some real estate experience would be helpful, but most important is a positive attitude.
Salary $2500 net to begin + generous transaction based bonuses.
подготовка документации (служебные записки, документы по личному составу, частично КДП и т.д.)
учет и распределение поступающей информации, своевременное доведение документов, сообщений и информации до руководства
обеспечение входящих и исходящих звонков руководства, организация конференц- (многосторонних) звонков
планирование, координация и ведение рабочего графика руководителя: организация внешних и внутренних встреч, телефонных переговоров, собеседований и т.д.
организация приема посетителей (заказ пропусков, сопровождение посетителей, отслеживание состояния переговорных комнат, чай/кофе)
хозяйственное обеспечение офиса (вода, канцтовары)
техническая помощь руководителю (копирование, печать, сканирование и пр.)
другие служебные поручения руководителя
Условия работы:
оформление по ТК РФ
понедельник-пятница 9.30-18.30
место работы - м. Семеновская (3 минуты от метро)
заработная плата 30.000-36.000 руб. (обсуждается на собеседовании с успешным кандидатом) + ежемесячные премии до 20% от оклада.